jag vill ha min post, nu!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Ingen post till mig idag heller, nu hoppas jag att mina saker kommer imorgon. Kom hem för kanske 40 minuter sen efter en hel dag med jobb, riktigt skönt att jobba och känna att man får pengar. Men det har även vart en jobbig dag för mig också, att stå inne i värmen och jobba är inte det bästa. Plus att jag har inte ätit idag, dumt av mig. Men vart duktig det har jag vart, riktigt mycket glass har jag sålt och det gillar jag. Nu är det bara att tagga om att jobba imorgon också.

I lördags när Totte sov, var jag Kevin och Emma och kollade på ödlor och tog det lungt. Kevin och Emma, fick hålla i ödlorna men jag hade fullt upp med att ta kort. Jag tycker dom inte är äckliga, dom var rätt söta ju. Så här får ni se bilder från min lördag, riktigt mysigt måste jag säga. (borde göras om, nu under sommaren)

Vad har ni gjort idag denna måndag?

Kommentarer

TEST!

söt blogg! kolla gärna min blogg :]

sv: vad bra då :) jodå helt okej !

Åh vad fina bilder :) Va är de för djur på första bilden? :o

tittar på johan falk.

jo helt ok. :) har varit en nice dag med sol idag ju! :D

vilken gullig men äcklig ödla :D

wiiih

fina bilder, vad är det i handen på första bilden? :O

sv: hihi :)

sv: åh, tack så mycket!

jag gillar dina också :D

sv:Haha :)

Det var perfekt dag för glass idag:D

hehehe..xD

Sv; Jaa :D

sv: ja visst blir man!

varsegod :D

sv; jaha hahaha vad mysigt! :D

sv: jaha okej, vilken liten en! :D haha

sv; jajamen :D

bild ett ser dööö äcklig ut

sv;

jorå :3

sv: hehe :) händer imorgon?

sv. Jag mår toppen:D vad gör du :) ? <3

fina bilder :D<3

Sv; tack detsamma :) allt bra?

ska sova nu. natt natt sötnos! :)

- Awesome ~~

SV: nja inte så mycket hehe ;D

oki allt är bra här!:D

Hurdant är vädret hos dig???:D

Härligt att det gått bra på jobbet! =)

När jobbar du imorn?

Sv: Det är ju härligt! Tycker faktiskt att sommaren blir roligare när man tar varje dag som den kommer! :D

sv; jag med! :)

Hur är det med dig ikväll då?

varför väntar du på posten? :)

- slappar! Vad har du betällt?

Jaa :D

allt bra en fin dag som denna? :D

sv; oj vilka tider;) men jag hoppas du trivs:)

kram!

Dagens Blogg är nu utvald ♥

Kika in och se om det vart du!

Helloj sötnöt! :)

allt bra?

Tänkte bara säga att jag finns om du vill prata! har hjälpt folk hela dagen idag och jag finns och stöttar dej gärna om du har de svårt elr känner någon som har de jobbigt! hojta till så finns jag!

kramar <3

Helloj sötnöt! :)

allt bra?

Tänkte bara säga att jag finns om du vill prata! har hjälpt folk hela dagen idag och jag finns och stöttar dej gärna om du har de svårt elr känner någon som har de jobbigt! hojta till så finns jag!

kramar <3

godnatt =)

sv: ohyes :d

sv; Jo. tack så jättemycket :D



Varsågod, okej :)

Vinnaren av halsbandet finns nu uppe på bloggen! http://aliiceviktoria.blogg.se/2011/june/vinnaren-av-halsbandet-blev.html

Sv; allt är bra med mig! :)

Så gott med smultron. Har inte ätit det på evigheter!



Sv; Jag tänkte mer vart på gotland ;)

härlig blogg! :D

sv: Aa... :/



Hur har din dag varit idag? :D

hihi tack! du med :D

Åh vilken söt liten ödla :D

Tack!:D



Händer idag då? :)

Vad söt liten ödla.=) Sv. Ok, är det roligt?

va e de för djur längst upp till vänster? :o

Kul att sälja glass! Får ni smaka också;)?

åh, va söt ödla! ^^ vems är det? eller är den vild? :)

Vad ska du få på posten?

Omgg, skulle aldrig våga hålla i en sån, haha :)))























Follow my on Bloglovin







Trackback