vilsen kille, ute på sudret ♥

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Kommentarer

TEST!

=)

sv: Vad gör du? :)

Gillar du långklänningar?

:D

sv: Inte här heller. :/

- japp, haft en bra dag?

sv: Ska du hitta på något speciellt under veckan? :)

planer för imorn då? :D

HÄRLIGT

Allt bra?

Min bror ska med sluta nian :D

Så gymnasium för dem båda i höst?

svar: nej visst fan, jävla skit också! :( tack, kul! :) <3

hoppas allt är bra med dig:)

SV; Okej :)

gud vad fin header + blogg! :)

kram



http://saaraanderssonplacee.blogg.se

http://saaraanderssonplacee.blogg.se

hej, görs ?:)

haha han ser verkligen Lost ut xp

<3

sV; aktiverar mig med samma sak som jag gjort hela dagen ; hoppat i soppskålen, när jag gör det så är det bara prima me mej! :D därför fortsätter jag :)

sv. okej:)

snygg kille!;)

vad gör du? :)

a :D<3

Önskar dig en fin onsdagkväll, eller... ja - lillördag. Hihi! :))

härlig och frisk bild :D

sv: :D

svar; det är bra med mej^^

vad gör du?:)<3

Snygg header :)

Hej, jag ser att du kollar.

Kolla inte då.

Sluta då.

Men varför fortsätter du?

HÖR DU DÅLIGT!

jag sa sluta!

skyll dig själv då!

Det här är sista gången!

KOLLA INTE!

erkänn du läser och kollar

fortfarande synd.

annsoh.blogg.se

Vad händer imorgon då? kram & sov sött

hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? :D

Godnatt sötnos! =)

sv: jadå, själv? :)



va gärna med i veckans blogg! :)



http://elinengdahls.blogg.se/2011/june/veckans-blogg.html

- okay, jo samma här!

Vad söt den där killen ee! ;)<3

han ser lite vilsen ut :P hahaha hoppas du haft en bra vecka :D

sV: Oh, shit .. minns inte vad jag skrev. Haha :D

sv: Haha, jag minns inte vad jag skrev, så jag kan inte svara på frågan :D

va görs då ? sova?

sv: åh tack så mycket =D

sv: okej nice :D

lägg ut en bild på er? <3

sv: Ja :)

svar; ser på filmen 'Juno', har du sett den?:)<3

m <3

sv; nå sånt ja! :D

sv: okej, men ta en ny då? :d <3

sv:okej, inte så mycket :)

Och jag förstod att det va meningen :p

sv: låter bra! <3























Follow my on Bloglovin







Trackback