bilder med mycket färg gör mig glad


bilder från 2010, inte bilder från 2011.

satt och läste mina gamla inlägg för ett tag sen, hittade mycket roligt som jag har skriivit hittade även lite bilder som jag tänkte lägga ut igen. hoppas det inte gör något. jag gillar bilderna, man känner sig så glad av dom här bilderna.

har sett på solsidan nu, och vet inte alls vad jag ska göra nu. kanske se på tv eller se om min bror eller Kristina behöver hjälp med maten eller om jag kan göra något. hjälpte dom även idag genom att diska, känner mig så snäll och duktig. men annars har jag inte gjort något annat idag. men det är så det ska vara när det är lov och helg.

vad tycker ni om bilderna?

Kommentarer

jag mår också bra :D

är de kul att ha en känd blogg?:)<3

härliga bilder :)

ja :) vad ska du göra i helgen då?

vitsippor är så fin

fina bilder :)



sv: hihi <3 Haft en bra dag?

sv. Härliga bilder! :D

sv; Ja. Men upptäckte precis att jag har feber, mindre skönt!

sv: okej :p kollar på glee!



fina bilder!

Kikar och önskar dej en trevlig fredagskväll!

sv: varsegod :D



ja det tycker jag också!

sv. så lite :)

sv, Har du några bra filmtips så komentera gärna en av mina inlägg "Säg bra filmer!"! :)

riktigt fina bilder =)

Hejsan. Hur är läget? :D

sv: ja :D fett bra låtar (a)



tack!

fin blogg! önskar verkligen jag kunde fotografera bra jag med ;o

sv; ja, det vr lite onödigt :(,

sv. tack ;)

sv, okej men tack ändå! :)

hihi tack!

Hur mår du:)?

fina bilder !

Allt bra?:)

tack så mkt

sv: hehe :D

härliga bilder :)

ja :) vad ska du göra i helgen då?

det låter skönt :D blir samma för min del :)<3

mmm ;) fina bilder!!

hihi :D<3

sv; det blir säkert nån film(:

Bilder med mycket färg = <3

Så fina bilder! :)

färgglada bilder är underbara :D

sv: yes ;)

händer nu ikväll då? :)

sv: japp :)

fina bilder :)

sv: jadå det har jag :D

ha en fin fredag!

du tar skit fina bilder :D

Hejsan nu är alla frågor och svar ute från frågestunden! hoppas du är nöjd med svaren! :)

hoppas du får en bra kväll!

kramis <3

sv; åhh tack så mkt :D

Fina! sv: Tack!:)

Sv: Japp, det har jag ;)



Vgd?

vilken vår känsla man får av bilderna

gud va fin ny header! :D

jätte fina bilder, äre vårtecken du har tagit kort på nu eller? :D

Vad trevlitg :)

Håller med, därför kan man inget annat än älska sommar och vår, alla varma färger!



Svar: Visst är dem fina!

Har du en bra fredag? :)

HEHE :D

- yes :)

Älskar verkligen din bloggdesign! (:

okej ^^



vgd?

hej hej :) vilka tycker du är bäst i Let's dance? :D

Första vill jag säga att du har en superfin blogg! sen det andra jag ville säga är att när man ser de bilderna så vill man bara ha sommar! :D

Gud vad jag längtar till sommaren när jag ser dom bilderna!^^

sv: hehe:]

fina bilder! du är sjukt duktig på att fotografera ska du veta:)

SV: :)

japp :) ledsen för jag inte har svarat kom precis hem från spanien! allt bra med dig eller? :)

vårbilder :D



PUSS NATTI

Idag har jag suttit och fixat en ny design så ta gärna en titt in och säg vad du tycker. KRAM

fint :)

Jag kan inte annat än hålla med, färg ska det vara och man blir så mycket gladare i det här grårusket!

Fina bilder, några tips på hur man tar sånna bra bilder? :)

Jag tycker att bilderna är jättefina :)

vad hittar du på den här fredagen? :)

Har di designat din blogg själv ? :)

fina bilder:)

tack så jättemycket för tipset!

Fina bilder :)

bra där

svar' ingenting, jätte trött typ :o

Riktigt härliga vårbilder :)



sv: okidoki ^^

jätte fina bilder!

Vad kul att du vill vara med i min "dagens blogg" :) Drar en vinnare ikväll så håll ögonen öppna!

Svar: Vad kul :) hur spenderar du din helg?

hej! allt bra med dig?:)

Fina!Gillar den med dom lila blommorna! :)

Jätte fina bilder! :)

Tack så mycket :)

Heej!



Vad görs?<33

Fina!

Sv: Åh, vad roligt :D Min kompis tävlar Hiphop, hon är typ bäst i sverige & kom 6:a i VM :)

märkte nu att aktiva ger fan besökare ._. haha!

vad har du gjort denna fredagen då? :)

wow fin blogg :o följa varandra via bloglovin?? säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :D

sv: eller hur? :)

Svar; Yes :-)

svar: jaha, okje, men bilderna är fina iaf ^^

fin blogg du har, diggar din header starkt :)

allt bra med dig?

fina bilder :)

du tar så sjukt bra bilder !



några tips om vad man kan fota ? hah :D























Follow my on Bloglovin







Trackback