det bästa man kan äta efter en skoldag


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

kom hem för ett tag sen och nu har jag ätit lite och hade tänkt att kanske ringa min pappa och be han leta efter mina fotbollsskor. jag känner att jag verkligen behöver dom tills imorgon och ikväll kanske jag drar med viktoria bort på deras fys träning (men som sagt jag får se hur jag gör, mina små syskon kommer förbi en sväng sen också)

Idag i skolan har det vart en helt vanlig dag, med engelska. har verkligen inte fattat något under hela dagen, eller jag har fattat allt men inte vart sugen på att jobba om man säger så. såg en film på slutet, super tråkigt och jobbigt. sitta på en stol och se en film, det går bara inte. men annars är jag nöjd med dagen och imorgon är det foto på schemat och sen är det helg.

vad har ni gjort idag då?



Kommentarer

Tack så mycket! :) allt bra?

Gott ;)

Fin blogg :) ♥

allt bra med dig idag? :)

Kollar bloggar och lyssnar på musik ^^ Du då? :)

sv; ja!

Fin blogg!

Följa varandra ? :) i så fall säg till när du lagt till mej så lägger ja till dej sötis :D

Du är riktigt grym på att ta bilder :)

Dom blir superfina ! :)

sv: vad görs? :)

Har du gjort din design själv ? As fin :)

ser gott ut! :-)

Allt bra idag?

grymt gott :D

Åh älskar dom där flingorna!!:D



sv: Inte så mycket, ska snart börja byta om och sedan fara på träning. Själv?:)

.p

Okej , du tar sjukt fina bilder iallafall :)

aaw gumman ,komemr nog aldrig blogga som förr

sv åh tack! :)

har tyvärr inte den orken

Åh, nu blev jag sugen på mjölk och Special K! Gotta get, haha

sv: Innebandyträning!:)

Hehe okej,



joo, tack så mycket!:)

bra vännen :D

Ser gått ut :)

sv taack! :)

vad händer i helgen?

jag har softat :D

sv; :).

svar: haha säg till mig när du har gjort det!:)

svar: ja!!! :( <3

Okej :)

indeed!

sv; Allt bra :)?

okej, musik :)

- ahh ;) Händer det något kul i sdag då?

moms! det åt jag med i dag :)

sv: hihi åh tack så mycket!:D

Du med!

hihi, taack så mkt :D

dom där flingorna e goooda

sv: haha ja:d

vad gör dudå?

det äter jag nästan varje morgon till frukost. Gott på lättfil :)

svar: antagligen imorgon kväll... mår inte sådär jätte bra just nu... :( <3

va snygga bilder!

Jora ;) Läget idag?

det är toppen här. Gott det ser ut på bilden :)

- vad tränar du?

sv; härligt! Det är bra här också :).

Så himla gott! Jag har inte gjort mycket alls idag, faktiskt =P

gullig blogg!;d

skulle vara kul att veta vad du använder för kamera?

kram!<3

- kul?

svar: ja :( <3 ska berätta lite om det, när det värsta är över..

SV; sorry för sent svar, men vad gör du?

sv: okidoki, jag svarar på kommentarer ;)

sv: Jotack, det är bara bra! :D själv?<3

delta gärna i min frågestund!

http://saraathekiing.blogg.se/2011/march/fragestund.html#comment

allt bra? :)

vad tycker du om musik klippet jag la upp nyss? :)

sv: haha nu kan ja iaf fråga om fotbollen gick bra :P?

Har faktiskt aldrig testat att äta flingor efter skolan:)

...eller jo, förut förresten:P

haft en bra dag idag gumman?

sjukt gott:D

Mumsiigt! :)

haft en bra dag?

åå vad gott!

idag har jag typ inte gjort nåt men har varit på träning:)

- I want candy! :) <3

Det där såg fruktansvärt gott ut.























Follow my on Bloglovin







Trackback