en vanlig dag, mitt i veckan


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

en bild jag tog i fredags iskolan.

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? Inatt sov jag super gott, men det var lite segt att gå upp ändå. Idag är det torsdag snart är det helg super skönt, jag vet att jag ska fira min systers kille men har inte planerat så mycket mer. Idag har vi engelska hela dagen i skolan och efter skolan blir det bara att ta det lungt.

annars så har jag inte så mycket mer att skriva, såg big brother igår och mår dåligt när jag bara tänker på vad dom ska äta och äter. plus att jag vill att min Elin ska ta sig hem från sälen, saknar henne jätte mycket!

ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma.

Kommentarer

vad fina bilder du tar :)

Japp :D

Hej, hur är läget? =)

/ Matilda

SV, okej! Fin bild.

sv; Jag ska umgås med mina vänner och plugga en massa!

godmorgon:D

cool bild!

RE: åh jag förstår :) du är ju kung på att göra designer nu..



thanks!

jo samma här! :D

sv' ja :)

sv; :).

Väldig fin fokus på bilden!

godmorgon!

hur står det till denna torsdag? :)

härligt, är sjuk :/ <3

haha jag är trött:(

sitter i skolan, själv då? ;)<3

sovit gott? :)

sv; Ja :D.

Allt bra?

sv: Vet inte riktigt jag heller... :) Allt bra idag ?

ååh älskar din header :D

Awesome blogg! älskar inlägget! :)

besök gärna min blogg och komentera ;) :P



Peace! ha en bra dag :)

jag har sovit bra =)

jag är i skolan :)

Cool bild =)

Hej! Vilken jättefin blogg du har! Och du ser ut att vara en skitbra fotograf! :)

sv; åh tack vad glad jag blir:D

allt bra?:D

ha en trevlig dag! =)

allt bra?:D

svar; varsegod :p

just nu sitter jah och kollar på tv ;)

är i skolan har arbetspass.dudå sötis?=)

jo tack. bättre. men fortfarande GALET ont i halsen och hostar som fan! :S

ja det är bara bra :))

länge sen jag besökte din blogg :P

fin bild!

Sv: bara bra tack,Själv då?=)

sv: Härligt:D det funkar!

I guess so :)

Hur mår du idag? :D <3

men jag överlever.

nu måste jag gå och äta frukost. :P pussar på dig sötnos!

du e söt :D

Bara bra

vad gör du? :)

sv: ja:) vad gör ud?

- Härligt, jag mår sådär!

- tack det ska jag! :) <3

Oouh ja :D

Hejsan ! :)

Fin blogg .

Skulle du vilja titta in på min blogg och kommentera om vad du tycker om den eller något ?

Följ gärna mig med Bloglovin´



/Sanna



ps. gör du gratis designer !!! ??

Svara i en kommentar på min blogg för då ser jag det nästan direkt :D

aaw gullet :D

Fin blogg :)

hur mår du ? :)

Jag ska ha idrott snart :) sen slutar jag

tillbaka. det blev en LÅÅÅÅNG brunch men det va skönt! :D

Allt bra i vårvädret? :)

Tycker alla borde läsa den här texten och lägga en kommentar! killar som tjejer, spelar ingen roll!



http://sarahceciliacollin.blogg.se/2011/march/fran-en-valdigt-smart-van.html#comment

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/torsdag-dagens-blogg-1.html#comment

Va fin header du hade!

Hoppas allt är bra



kram

sv' det gör jag med :)

sv: jaha:) jadu kämpar med designeN:P

RE: haha för att kunna det jag kan måste man ha nördat sig i ett par år med bloggdesigner haha!

inte alls :o

verkligen inte :(

- yes :]

ska ta och fortsätta min lilla spadag och smörja in mig nu.. ;-)

Svar; Tack :) Hoppas allt är bra med dig annars?



Lägg gärna till mig på bloglovin! Jag kommer lägga till dig



kram

RE: och nästa steg blir hela designen :D

Lugnt :) <3 det är bara bra, sjdå :)

härligt! jo det är bra! :)

vad ska du göra idag då?

Allt bra idag? :)

Jo en liten fråga,

-Om då måste välja tv eller dator?? ;)

fint här me tack

hoppas du har haft en bra dag :D

vilken fin bild! kolla gärna in min blogg :)

Yess, jag går i nian:)

Kommentera gärna mitt inlägg om idol

endast ett JA eller NEJ! Skulle uppskattas

att få höra era åsikter för e lite tveksam själv! :)

snygg bild jö!

snygg bild:)

- ja, vgd?

Hejsan! fin blogg :) allt bra?

Det är bara bra med mig :) hur är det själv? :)

sommaren ofc!!

allt bra idag?? :)

du är inte lika aktiv längre? :)

hejj :) är allt bra med dig? <3

kram<3

aaw gullet :D

- slappar, eftersom vu hade tre läxor idag :)

helt okej ;D

Ja :)

Mhm.. jag längtar inte tills det drar igång på riktigt. Typ i April/maj..

RE: precis :D du klarar det, jag tror på dig..

umgås du mest med killar eller tjejer? :)

- ja, det var bara för många läxor! sen var det bara 2 som gjort sv läxan

Hej, jag har en minnestund för alla som har dött i Japan just nu i min blogg! och om du är lika upprörd som mig över detta lämna gärna en kommentar i detta inlägg

http://niiisans.blogg.se/2011/march/minnestund-for-alla-doda-i-japan.html#comment



Ingen reklam elr ngt! på detta inlägg ska det bara handla om de drabbade! Tacksam för varje kommentar, som visar att man bryr sig! ♥ KRAM

Hej, vilken fin blogg du har! Allt bra med dig? :)

RE: verkligen :D vad gör du då?

vad händer idag då? :)

det är bara bra! :) vad gör du denna torsdag då?..

RE: alltid skönt att ta sig en funderare ibland :) jag fixar lite bilder bara hihi..

RE: heeh tack men det är en gaaammal bild, måste fota lite nya saker nu :D

sv: najs, yeah :D

sv: Hihi TACK sötnos :D KRAM

RE: haha du är för snäll ;D

sv; det är ingen som fattar sånt :s.

tänkte blogga lite :D hur gammal är du?

SV: Okej, vad har du för annat objektiv då? :P

sv; Okej härligt ! :) samma här

Hänt idag då ? :)

hej, allt bra med dig? :)

Vad har du för dig idag då? :)

sv: :D

- ja, har ni många läxor?

SV: Okej, hur tycker du att den funkar då, är den bra? Är sugen på att skaffa en sådan :P

sv: Hihi ^^ <3

Okej, skönt de också ibland. Idag har jag massa saker som jag ska hinna med, fy bubblan för såna dagar :(

sv: Håller på med ny design! :D själv?

- nice! Hur många?

- lyx!

- okej, sitta vid datan och sen se på big brother :)

- japp :D

- vi med men ändå läxor :(

härligt :) jo det funkar väl (;

vad gör du? :)

Ja fy :(























Follow my on Bloglovin







Trackback