gillar inte vårat internet

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon alla underbara läsare och besökare ♥
har ni sovit gott? själv så har jag sovit mycket bättre än vad jag gjorde igår iaf. Idag är det en ny vecka men nya roliga saker som händer och ett steg närmare att pappa kommer hem. fast det ännu är en vecka kvar men ändå, igår fick jag veta att dom krånglat med pappas väska så den är kvar typ i tyskland. men dom ska skicka den vidare, nu är nog pappa framme hoppas jag för igår när jag skulle sova vid elva tiden så satt han på bussen.

Satt även och svarade på flera kommenater, det tog tid efter som vårat internet inte är så bra. eller det är lite segt, har ännu 40 stycken som ligger och väntar på svar. men jag svara så fort jag kan, och hoppas det inte gör något! just nu har vårt internet lagt av också, så jag får se om jag har tid att svara på kommentarerna i skolan eller något.

nu ska jag fixa mig och gå ut i all snö som kom inatt.
ha en bra dag, i skolan, jobbet eller hemma.

Kommentarer

sv: allt är jätte bra med mig . Hur är det själv ?:)

vsg!

Sv; ja tack, allt är super :) själv?

åh videkissar är så mysiga :)

va bra att höra , jodå det är bra med mig också :)

Ganska bra , men är sjuk ! :/ Din dag var nog bättre :)



www.michazz.blogg.se

SKIT FIN BILD! :D

sv: Allt är super bra. Själv då ?:)

svar: Min vecka är nog väldigt fullplanerad, ska som vanligt till skolan, träna repa inför en pjäs som ska spelas i Linköping nästa vecka och ja försöka hitta tid för lite andrum ;D hur ser din vecka ut? :)

Hur har du det idag fina? :)

snygg header! :)

fick ni snö inatt? hur mycket då?

Hos oss har det inte snöat på typ två veckor och all snö är typ borta. För solen skiner varje dag, så skönt! =)<3

Snygg blogg design du har! :D

sv: ja självklart släckte jag :) Bara kyl och frys fick vara igång under earth hour :) Vad gör du då?

Hej kommentera gärna min frågestund den slutar på fredag :)



http://michazz.blogg.se/2011/march/veckans-fragestund.html#comment



www.michazz.blogg.se

sv; visst är det? billigt också kika in vettja & använd rabattkoden :)

hur mår du idag?

hoppas du får en fin vecka! ♥

jo tack, det är bara bra här! :D <3

sv: okej, det låter ju kanon! :-) jodå, här är det bara bra! :-) hehe. vad gör du då? kram! ♥

sv: så bra! vad ska du göra idag?

Vart har din pappa åkt ng stans? :) <3

hej vilken bra blogg. kika gärna in på våran, kanske ett länkbyte ?

god morgon! :D allt bra?

vore tacksam om du kunde läsa mitt inlägg om locktång

och även kommentera med

Hej! hoppas allt är bra med dig? :)



Gå gärna in på min blogg och kolla på videon jag lagt upp senast. Kommentera vad du känner när du ser videon? Sexuellt utnyttjande av barn borde inte förekomma!

Hej! hoppas allt är bra med dig? :)



Gå gärna in på min blogg och kolla på videon jag lagt upp senast. Kommentera vad du känner när du ser videon? Sexuellt utnyttjande av barn borde inte förekomma!

Så fin bild :9

Svar; Ja det känns som om vi har väntat lie VÄL länge på att snön ska försvinna nu faktiskt, så nu får det lov att bli vår på riktigt! :P

Sv: Vad skönt att höra!! :) Jo det är toppen här. Hade du en bra helg?



Checka in min nya bloggdesign, hiss eller diss? :D



Kram kram!!

Hej!

Hur mår du?:)

Vad händer iveckan då?

sv: allt är jättebra, sj? :)

Vad bra då!:)

det är bra med mig också! :D

Den här bilden var riktig fint :D

vilken mysig vårbild :D

Fin bild :)

Vilken fin! ;D

din blogg är awesome! :D

Hur stor bländare har ditt 28-80mm objektiv? o:

Gillar verkligen dina bilder :) jättefin blogg!























Follow my on Bloglovin







Trackback