gillar musik extra mycket ikväll!


åhh vad jag gillar min kväll, har bara fixat fler och fler spelistor.
(vill ni ha min spellista som jag gjort till alla läsare, tryck på bilden)

Fick en kommentar från ''NÅGON'' som skrev: Mm, jag fattar inte det fina/duktiga i bilderna. Jag ser ingen skärpa, bilderna ser lite slarvigt tagna ut. Jag är ledsen. Jag förväntade mig mer. Förlåt!! Ta det inte personligt...Fast hederna var ju ganska fin.

Jag tar inte åt mig, för jag tar kort för att lära mig fler saker. jag tar inte kort bara för att det behövs, jag blir bara bättre ju mer jag tar kort. men sen förstår jag inte varför du inte kan se skärpa i mina bilder, några bilder kan vara dålig. men det är lite för att bilderna blir dåligare på blogg.se. men jag är inte alls sur eller tar det personligt, jag är nöjd med mina bilder och kan ta mycket bättre kort än vad andra kan göra. (inget bara för att skryta, men det finns folk som tar värre bilder) trevligt att du gillade min header, men tråkigt att du var anonym. hade ändå inget att skriva om så kunde lika gärna svara på kommentaren.

Kommentarer

vad gör du då darling :D ?

sv: Allt bara bra med mig, hur är det själv?

Just nu kollar jag på Big Brother och de är så himla kul haha dom har klätt ut sig xD Vad gör du själv ? :D

sv. Jaha :D Så du har inte zommat eller något? och inte redigera lite i bagrunden lite senare?

sv; okej roligt :)

- nja ska fira farfar & träffa mina kusiner som jag inte träffat på 2 år.. även på middag hos min pojkvänns farmor :)

Sv: Några kompisar kommer så jag kommer vara med dom, sen måste jag packa! ;) Har du gjort något kul i veckan då? :)

haft en bra vecka ? (:

sv: Så du behandla inte bilden något senare? inget alls? inte än lite?

sv; jorå :) kanske blir en tjejkväll oxå med film, pizza & B&J :)

härligt ;D

jo det är bra med mig :)

- himla skönt med snart helg!!

inget typ, ta de lugnt :)

Sv: Högskoleprovet inte alls typ :P Gå tillbaks till skolan på en söndag nja men vi ska jobba med teatern så det är roligare i alla fall :)

sv: åh, verkligen? Trevligt! Vet du vad det är för blomma eller? =) Åh, spotify for life typ! Så tråkigt bara att man bara kan lyssna 6 timmar eller vad det var, himla taskigt ♥

Tack! :)

inget ska nsart ta mig en dusch :p

- inget :)

händer imorgon?

hur har din dag varit? :D

sv: samma här :D

sv: najs ne idag har jag varit på praktik och jobbat :D

Härligt härligt ! :)

sv' ja :) några planer inför helgen då? :)

grymt.

gött :)

;)



Btw, gå in o kolla på dessa två bloggar under detta inlägg ;)

http://alltomlindo.webblogg.se/2011/march/tva-underbara.html

hehe ja :)

Jaa, eller hur! :)

sv; jarå :)

musik är verkligen allt o lite till! :D

tipsade precis om världens bästa låt (just nu) hihi i mitt senaste inlägg :)

Hej, allt bra? =)

SV: JApp ;)



Haft en bra dag, idag? :)

SV. det är bara bra :9

vad har du för planer iheljen då?

alltid så himla onödigt med anonyma kommentarer :o

sv; :).

Hej!



Just nu har jag en veckans blogg tävling.

Var med och tävla du också! :)

Hej! Just nu har vi en tävling där du kan vinna ett par supersnygga örhängen från oss på ThingsByUs. Kolla in våran blogg och anmäl dig direkt! http://thingsbyus.blogg.se/2011/march/tavling-orhangen-med-kors.html



// ThingsByUs.blogg.se

hihi :)

göres?

okej :D jag ska oxå va me vänner;)

Hoppas du får en fin helg söt :)

Äsh, tkr din foton är blandade roliga och bra, och så :D



PUSS NATTI

okej! svarar på kommentarer:)

godnatt sötnos :D

sv; vad bra! :D

Jag har varit hemma nästan hela dan, så sådär! "/

Sov så gott gumman:)

Är canon eller nikon bättre på system kameror? =)

Vi sitter och kikar på debatt innan det är dags att gå och sova.



Vad gör du?

Kram

Meh, tycker visst att du har bra skärpa i bilderna. Gillar hur du har ofokus på bakgrunden så framträder motivet bättre :)

sv: varsegod :D

spotify är så grymt :D

sv: jo tack de är bara bra! <3

hur har din dag varit ? :)

hehe tack^^

Svar: Oh, tack! Kul du gillade bilderna då jag verkligen inte ville lägga ut bilder då jag ler med tandställningen, men men! Det är så jag ser ut för tillfället :)

sv. hehe gö så :D va tyckte du?

SVAR: nu är det bara att hoppas att just du blir en av de tre som blir fredagens bloggar :D hihi lycka till!

det är bra :D

eller hur :D

SVAR: tack hihi :D

sv' hehe ja

förlåt för sent svar!

Oj, jag håller inte alls med kommentaren du fick - älskar dina bilder ju! :)



sv: ååh så söt du är! Har jag sagt att jag älskar din blogg?? :D Och dina bilder! ;)

tycker dina bilder är jättesnygga! :o

Helt rätt inställning! Övar man sig inte så blir man aldrig bra.

absolut :)

absolut! :)



dragit något aprilskämt idag då? ;)

Eftersom att det är 1:a April kör jag en liten minitävling där man kan berätta om ett April skämt man gjort eller blivit utsatt för. De bästa skämten publiceras på min blogg tillsammans med en länkning så var gärna med och dela med dig av dagens händelser :D



Ha en riktigt bra helg!

Kram

grym musiksmak du har :D

heey darling, läs min blogg, och ställ en fråga till mig på min frågestund !;)

Jättefin blogg :)

spara för webben om du använder photoshop så kanske kvalitén kan bli bättre om du inte visste det :D

du har riktigt bra smak! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback