h&m har mycket vår kläder

vaknade för ett tag sen och nu har jag bara gjort en snabb bild, hittade lita snygga saker från H&M. det hade inte vart helt fel med lite vår kläder nu, men det som jag behöver mest av är skor. hoppas pappa hittar converse när han är utomlands nu, men det är ännu en vecka kvar.. (men får försöka hålla mig ett tag till)

på tal om det jag skulle ta i nästa inlägg, är att vi måste flytta igen. det är riktigt drygt att bara flytta runt hela tiden, har verkligen fixat mitt rum flera timmar innan vi flyttade hit och det blev ännu inte klart. vi hinner knappt bo på ett ställe ett år innan vi ska flytta. (berättar mer sen)

vad tycker ni om sakerna?

Kommentarer

Hej!

Allt bra med dig en solig dag som denna? :)

Nice! Hur går det då?

mår bara bra :) Lite krasslig nu, men helt ok :) Undrar om du har gjort fin header? Den är jätte fin!

jaaapp :P men jag slutar tidigt i alla fall o det är skönt :)

åh, älskar toppen i mitten! Underbar färg och modell :D

allt bra idag sötnos? :D

svar: tack ♥



fina vår kläder :D

sv: haha samma här:P

Jätte fina saker! =)

Hur är det med dig i dag ? =)

Hej! :) Allt bra?

Mycket fint :)

Åh h6ms vårkläder är underbara! ;D

Ha en bra dag!

absolut sj?:)

Det låter riktigt bra det! =) Jag är helt sjukt trött!<3

jo då, det är mycket bättre idag. :)

- Härligt, jo det gjorde jag väl :D

Hade en lite dålig dag i går så kunde inte sova i går! =(

härligt:)

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om ett presentkort på one piece of sweden :)

vad har du för dig så?

Hem och plugga:)

svarar på kommentarer och dricker te. funderar på att hämta lite glass också! :D hehe..xD

Hej!

Just nu har jag en intressant tävling i bloggen då alla som är med och tävlar vinner 150:- att shoppa för hos solentro och 1a vinnaren vinner 300:-

Visst låter detta bra? Klicka då på länken nedan och följ instruktionerna där!

http://lippyys.blogg.se/2011/march/tavling.html



Om de inte låter intressant så får du ha en fortsatt fin dag!

KRAM

nej men!? :O va dumt! :O varöfr inte!?

Mm!

Det här är verkligen vårfärgerp å klädera, älskar det! :D

aa vad ska du göra idag då?

sv: Då är vi två som vill åka! :P

Jag har aldrig varit där men vill jättegärna dit!

aha ok.. :(

Lite allt möjligt, men mest samhällskunskap

jag älskar den aprikosfärgade toppen/tunikan! :)

vilken härlig blogg du har!

sv: absolut =)

- ännumer nice! Slappa varje onsdag?

hoppas att det blir bättre snart sötnos! ♥

okej.. venne.. :p

:)

♥ puss påre!

Sv; jätte, jätte fin!

haha va söt du är! ^^

nej nu ska jag försöka börja skriva på ett nytt inlägg. :)

sv; :)

jätte fint :9

ja, det är jättebra!

Ska till GranCanaria i en vecka nu så det kmr bli härligt! Och har precis kommit igång med att blogga igen, så kommer dra igång bloggen när jag kommer tillbaka till sverige :D



allt bra med dig?

sv: just nu sitter jag i skolan :D

datorn är ju bara fööör seg! :P

- yes :D

Nu finns svaren ifrån frågestunden uppe! :)

gullig kjol!

Fin blogg du har! Hoppas du haft en bra dag :)?

Besök gärna min blogg :)

http://johannamarina.blogg.se

Älskar brillorna! :)

Ska gyma med en kompis. Dd?

- ahh, Är din pappa uromlans för första gången?

svar: härligt! :) jodå :)

så snyggt :D

på fredag ska jag shoa vårkläder :D

Hej! :D

lugnt :)

jora allt e kanon med mig,självdå ?=)

Jodå det är bra här med :)

Vad händer idag då? Något speciellt? :)



Riktigt dina saker btw!

gahh, jag är så seg så nu minns jag itne vad jag sa..xD

:)

Jag älskar H&M's kläder, dom har så mycket fint :D

SV : inte så mycket förmodligen ligga hemma i sängen och försöka krya :/

SV : Tack :D <3

Älska HM :D

sv: ja lite så :/ har ni haft studiedag idag ?

snyggt snyggt!

jätte fin blogg! :)

Vilka snygga kläder!



Vill du arbeta som fotograf efter gymnasiet?

väldigt fina glada färger!

den beiga jackan är grymt snygg och skön med för den delen!

Jackan var sjukt snygg! Vet du om den finns i svart?























Follow my on Bloglovin







Trackback