i love summer


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

dom kommer från H&M.

Ni visste säkert att jag köpte dom svarta solglasögonen bara för någon dag sen, men jag kunde inte välja om jag ville ha röda eller svart så jag köpte ett par röda dagen efter. Haft många bra solglasögon innan, men kyckas alltid förstöra dom. Men den här gången ska jag försöka att inte förstöra dom, eller att någon annan gör det.

Imorse när jag kom till Visby, var jag rätt pigg men kunde inte alls somna om. Nu börjar jag bli lite trött kanske ska ta och sova lite innan jag kanske ska träffa Emma och sen på träning det behöver nog jag. Annars har jag sett på film idag och fixat lite nya bra listor på spotitfy. nu är det i inte många dagar kvar, om fyra dagar så är pappa hemma igen. Fast han skrev på facebook att han kanske skulle få sin resväska idag, efter som dom på flyget råkade slarva bort väskorna. lagom när pappa nästan ska hem nu till helgen får han resväskan. riktigt bra och hoppas han hittar något fint till mig.

vad tycker ni om solglasögonen?



Kommentarer

men jag tkr ju att du är :(

Skiit snygga solglasögon !!

solglasögonen var snygga! :D

har ju sånna liknande själv hah (a) <3



sv; hihi vad bra:D

jo det är bara bra me mig med :D

åh vad fina :D

sv; Förutom ryggen är det bra :).

Var gärna med i dagens blogg :)

Oh, snygga :)



Tack ska du ha Beatrice!

jag tycker det är jätte fint med solglasögon, men jag passar inte i det..

sv: härligt!

ja, riktigt! :D



klicka här för att se & läsa som mitt första dopp i havet! :)

http://marbes.blogg.se/2011/march/forsta-doppet-1.html#comment

sv: aa, samma :) görs?

as fina :)

- min helg var toppen :)

balla solglasögon ! :)

älskar dom röda, de svarta är lite "vanliga", känns som de flesta bär lika eller liknande. Själv kör jag på runda solglasögon i vår ;)

sv: najs :) ne min onsdag har varit så bra :D

snygga !

dom var finfina! :D

ha en bra vårdag

snyggaaaa,, skönt med ett par i färg också :D



PUSS

SV okej, nja bara bra, vill ha vita sånna dära (:

nice solglasögon :D

måste bara fråga dig, funkar din statistik räknare? knappt något på min blogg funkar!! :(

Var med och tävla om att bli dagens blogg! :) Vinnare utses ikväll!

sv: Bara kanoners :D hihi..

Va hittar du på denna vackra dag då?? :D

Härligt

sv: yaa! :D Älskar solbrillorna ;)



allt bra mä dej?<3

vicka söta bågar :)

har precis kommit hem från skolan , dd ?

vad ska du göra idag då ?

jorrrå det rullar på! :)

les gjerne www.wethree.blogg.no : ) vi er fra norge, det er en bra blogg ♥ !

sv: vad skönt att höra! :)) Jo samma här faktist :D Vad har du gjort idag? :D Kram kram!!

sv: jo tack de är bara bra :)

ah det tycker jag med!:D



fina solbrillor (:

allt bra med dig?

SV:Pluggar :)

Btw Snygga solglasögon

Jo:)

Snygga!!

haft en bra dag? :)

sv; nej tyvärr :/

de är så snygga!

åh vilken fin blogg du har! är allt bra med dig? har du haft en bra dag? kram

sv: härligt att höra :) det är bra med mig, smått ont i magen bara :P

sv; ah, men än så länge har jag inte hittat :p

inga problem! :)

jo det är bra :D vad gör du?<3

- me too!

Vad gör du?

Allt bra med dig annars? :)

Så lite så! Oh tack :D

Snygga

sv: hehe tack :D

Dom var jättesnygga!:)



sv: yesbox!

sv: okej ^^ görs?

du :)

Sv; Snygga brillor :)

Du är ju as bra på att fota :D

sv: hihi! ^^

Jaa :) vad ska du göra ikväll då?

SV okej, nej inte så mycket.

sv: ja :) vad har du gjort idag då?

sv. Så du har tagit nån annan design och sedan ändra massa saker?

SV: Okej, allt bra? :)

Såg solbrillorna när jag va på H&M, tyckte dom var coola <3

städar mitt rum-.-<3

- okej, lucky you! :)

Ha en fin kväll :)

Svar: bra här med, men har piss ont i min axel :S <3

Dagens länkar är nu utvalda, blev det inte du har du en ny chans direkt! http://fashiontwisted.blogg.se/2011/march/dagens-lankar-ny-tavling-1.html#comment

För ökad vinstchans så kan du alltid motivera varför du ska vinna, spamma eller hitta på något annat kul!!

kram

sv: jo allt är bra med mig också. kram!

sv: jag saknar dig oxå! Vi får se till och träffas eller hitta på något snart! Träffar dig aldrig nu för tiden... Småsorligt faktiskt. Puuuusss

tack så mkt :D

snyggggga!

läget cutie? <3

Okej, samma hära! vilket lag spelar du i ? ;'')

Hoppas att du får en bra kväll nu då :)

Snygga!

Allt bra?:)

Fina solglasögon! Jag trodde vid första anblicken att det var äkta RayBan! Jag älskar solglasögon - och har alltid ett par på mig. Mina ögon är väldigt ljuskänsliga så även om solen inte är framme så måste jag ha solglasögon på mig. Ser knäppt ut, men det är som det är.. Ha en fortsatt bra dag! :)

anmäl dej till veckans blogg hos mej :) jag lottar ut 1 vinnare på lördag. man vinner en länk i min blogg i en hel vecka! kanske just du vinner ? anmäl dej nu hos mej: http://maddebieber.tk

Kram :D



ps. fin blogg!

sv; Okej ! :) varit hemma ..

Allt bra idag då ? :)

snygga brillor!

sv; typ sitter hemma och lyssnar på musik! :D

själv dÅ? (:

Sv: Tack!

Allt bra? ;D

sv: vad har du gjort id?G:

allt bra då? :)

Riktigt snygga!



sv: Härligt, jo det är bra här med :D

- Ja :)



vad gör du då? <3

söta :) jag älskar att växla mellan olika solglasögon :)

- jappp :)

händer imorgon då? :D<3

Jättesnygga solglasögon! Hur mår du idag då? :)

allt bra snygging?

Hej !! allt bra ? :D

Snygga solglasögon! :)

Jag tycker att röda e vääldigt snygga ;)

klart :D

allt bra ?

svar: jadå allt är bra! hur är det med dig?

snygga! vad kostade dom? :)

snygga glasögon :D vi är tre bloggare kan du inte ge oss lite tips =)

Supersnygga!

Har exakt likadana fast svarta!

Kram

sv: hihi härligt! Blev himla sugen att gå på bio jag med nu... var ett tag sedan nu.



Coola brillor, själv köpte jag ett par nya i måndags som jag tappade bort idag haha:( fast mamma hittade dem utomhus vid garagen, hur tusan de nu kunde hamna där borta haha ♥

Har glasögon så använder aldrig själv nästan solbrillor, kan hända när jag solar och är på stranden. Men tycker det är fräckt!



Sv; Vad härligt! hade också en bra dag =)

vad händer ikväll då?

Fina bilder ! ^^



vad händer annars ikväll då? ^^



kram ♥

Okej, samma här:)



Kram

SNYYGGA!! :)

sv. aa riktigt söta faktiskt :)

sv. aa riktigt söta!

ha en bra kväll, kram

Hej såg att du går media vilket jag med gör, min blogg är mitt PA kolla gärna in den :)

Har du köpt kameran för egna pengar eller har du fått den? :)

true story. fina

Gud vad fin header du har!:)

Skitsnygga! :D

------------------------------------

Nu är det tävling igen hos mig!

Ta chansen att bli länkad i min meny HELA HELGEN.

Hoppas du är med, skulle vara jätte kul! :-D

Tävlingslänk: http://elaniez.blogg.se/2011/march/tavling-ta-chansen-att-bli-lankad-hela-helg.html#comment

Snygg blogg du har, har du fixat designen själv?(:

najs! den vill jag se :

ahh ok. men det var ju inget utöver det vanliga..xD blogg.se och alla dess krongel...en av alla anledningar till varför jag bytte. :P

Snygga :)



sv. hehe okej, inte mycket här heller :p

sv allt bra :d sj ?

Gjort för skoj idag? :D

Snygga solglasögon :)

sv: ja en toppen dag vännen :D

dem va fina!!! :D<3

svar: tack :)

Underbara sommar och underbara solglasögon :)

Dom är snygga, dessutom alltid bra att ha två olika så man har lite att varriera sig med ^^

Snygga brillor :) Vad gör du?

Kram

snygga! ska också köpa ett par röda :)

sv; Jaa :).

Dagens blogg vinnaren är uppe nu! Anmäl dej gärna igen :)

Skönt att höra, samma med mig, rätt bra iallafall!

Tack så mycket ")

allt är bra med mig, själv :)?

SV: taaaack, men gamla ;D



PUSS NATTI

Jag längtar med till sommaren . .:( :)

mår underbart hehe :d

händer i helgen då ?

sv; :)

Jo....allt är bra, ska dra till skolan snart

själv då ? :)



www.michazz.blogg.se

skit fina, tycker du att det är finare med sådana eller pilot glasögon? :)

snygga! har kollat på svarta liknande, men röda var ju också asballt! kanske ska satsa på färg, hmm..

SVAR: sant, därför gör jag nog som dig och köper färg + svart :)

Dem svarta var helt klart snyggast! as balllaaaa

snygga:)

Snygga!

ååh snygga! :)

sv; tack!























Follow my on Bloglovin







Trackback