jag gillar avril lavigne

bilden är från google på Avril Lavigne

Kom just hem från skolan, men berätta lite mer om min dag senare hade tänkt fixa lite saker innan jag tar mig tid att berätta om min dag. men min dag har vart helt okej, och riktigt rolig.

Avril Lavigne, vad ska jag säga? jag älskar hennes musik och hennes utseende, hon blir alltid bra på bild tycker jag. och just nu knarkar jag verkligen hennes nya låt ''What The Hell'' musik videon är riktigt bra också. har ni aldrig sett den eller hört låten ta tycker jag att ni ska göra det. gillar hennes stil som hon har, riktigt snyggt fast det skulle aldrig passa mig. hade inte tänkt säga så mycket mer, lyssna och se videon och säg vad ni tycker.

vad tycker ni om Avril Lavigne?

Kommentarer

jag gjorde dsm!:D<3

sv: tacktack :D

hon är ju jätte söt (:

sv: jag ser också på tv ^__^ allt bra? :)

Tack, dsm :D

De var så lite så :)

sv: bara pluggat hela dagen och vatt i skolan har prov i morgon :)



kram laila:)

Hej, vad görs ? :)



hur gör man så det blir boxar i menyn :)??

tack så mycket, du också!

jag tyckte mycker om avril när jag avr yngre, men nu har jag faktiskt inte lyssnat på henne på ett tag :o

sv: jag mår bara bra!

jag tyckte inte om cilla så jag blev lite glad , haha :)

hon är grym!

sv: Så lite :)

Jag gillar också Avril Lavinge ;) Visst e hon bra?! Vilken låt e din favvolåt?



Sv; Härligt! <33

Ikväll ska jag äta middag och titta på tv ;) Har inget annat att göra :D<3

sv: Tack så jättemycket! :)

sv: hihi! :D

svar: awww, tack detsamma! :D

sv: all tbra?:D

sv: (Y)

yes;)

tycker hon sjunger otroligt braa och är en fantastisk artist :D

SV: Det är bra här med!:D<3

svar; Absolut! :) allt bra? ;)

Ha en fin dag sötnos :)

Jag gillar hennes musik ¨..Men jag är en Bieber-Fan.

Du vet han Justin Bieber:D! Hahah är galen i honom..^^

Men iallfall är din blogg skitsnygg och jag följer den:)Vad vill du bli när du blir stor??

Jag tycker hon är cool! :D Gillar hennes musik till Alice in Wonderland filmen :D

tack:) Va fin Avril är! Tyckte om hennes musik förut, men lyssnar inte så mycket länge på henne:)

sv: Tjurat och såå :D haha

själv? :)

Bara bra:)

ja tycker hon är rätt bra ;)

haft en bra dag?

Ja:D<3

hej google kan inte bli sura för du lånade bilden

google kopierat alla världens böcker

och de finns på google books

ha en bra måndag

svar; Allt är bra med mig! :)

har du gjort idag då? ;)

jag diggar henne stort =D

Älskar Avril och gjort det sen jag var liten. Diggade då låten "hot" ^^



Några roliga planer för kvällen då?:)

sv: Haha mensproblem! :P

Okej kul :)

sv; jadå, har du fotat alla foton på bloggen?

kram

sv: ärligt:) jo det funkar!

svar; jaup, jag med, vet du någon bra blogg du kan tipsa om? :)

jag har sätt igång med en mini frågestund så alla kan fråga något de undrar över, så fråga bara på:):).

fråga bara på.

sv; okej ! , du ärväldigt duktig!

sv: Jaa, det är riktigt tufft! ;) hehe <3

sv: hih, japp :D

:D

svar: jo :D

allt bra idag då? :) <3

stilbruden.se har tok rea, kolla in där om du kan hitta ditt snyggaste vårsmycke :)



http://www.stilbruden.se



Heej!

Vilken fin blogg du har :)

Jag gillar hennes stil (:

:D Vad göres?

jo helt ok. lite stressad över att bussen går om en timma dock..xD

äre några nya låtar som släpps nyss?:)<3

hehe

sv: härligt gumman! :) jorå det är väl helt okej med mig.

Sv: Varsågod! :D

Hon hade jättebra låtar för några år sen, men nu tycker jag att hon har blivit sämre! :(

sv: Tack så mycket snygging! :)<3

fin blogg! :)

SV: Ja, jag har Sportlov i veckan!:D

SKÖNT!<3

hon är grym :D

hon är så himla söt !

fin bild på Avril =)

hon sjunger grymt bra och är unik, hon e så annorlunda på något vis, trots att det finns massor som gillar den stilen och så men hon e ändå speciell :) Tycker jag :P

Jag tycker hon är jättecool och grymt fin :D

Älskade henne förr! Var på en av hennes konserter i Stockholm, Globen antingen 2002 eller 2003 :) haha

Otroligt vacker bild på henne! :)

hennes parfymer är helt jävla underbara! :D

Avril Lavigne är super :D

Jag gillar också henne! :)

älskar hennes låtar!

älskar henne ;) Kan ALLA hennes låtar haha :P

jag gillar också hennes musik! :)

och hon är typ.. söt/cool!

Hon är riktigt snygg!

Jag gillar henne också=) ska ni samlas och sjunga tilsammans=)?

Avril var så mkt bättre för några år sedan än vad hon är nu :P

Nice. I love Avril Lavigne! Har gillat henne sen 2006! ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback