jag tänker alltid flera steg före


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

en bild som jag tog igår, man känner verkligen hur våren är här.

som sagt jag skulle vart hemma för en timme sen, men det blev inte så. efter skolan idag gick jag ner till tandläkaren och skulle vara där klockan 16:00 när klockan är 16:30 kommer hon och ber om ursäkt. hade tänkt ta bussen 16:50 men det kunde jag bara glömma. så jag fick fixa tandställningen och sen vänta på nästa buss i 40 minuter.

annars i skolan idag har vi inte gjort så mycket, en rätt lugn dag tycker jag. hade engelska och samhällskundskap, pratade och arbetade lite och sen var hela dagen över redan. ikväll åker jag hem till min pappa och är med han och mina syskon.

vad har ni gjort dag?

Kommentarer

Vara hos tandläkaren suger :/

ah okej .. hur ställer man om det ? ^^

sv; tack :)



Jodå, själv? :)

jo då det är bra, själv? :)

här i småland har vi fortfarande snö och kallt vill också ha vår nu så man akn använda tunna skor,jacka coh vårkläder

allt är bra med oss :)

hur e de me dejdå?

kram

Men gudes vilken fin blogg:)



Har inte gjort så mkt:)

sv; tack :)

sv. de är toppen :D

fin bild =)! vad har du gjort/ska göra idag då? =)

- Ja.

Vad har du för dig då? <3

sv: aha! inget, är astrött:Pjaah

mm

sv: yes !

göru ? :D

Fin bild!

sv: najs :D hm jadu vatten och blommor :D

Va härligt! du måste fortsätta publicera sådana här "Vårtecken" bilder ;)Blir så glad när jag ser de

Har du några planer till sommaren ?

Kram

- inget! haft en bra dag?

okej ;) skola sen stan :)

sv: haha okej =)

vad görs?

Fin blogg =)

sv; ja äntligen är vårenhär :D

vinnaren utav dagens blogg ar utsedd. kolla in om det blev du :)

- Ja!

okej lyssnar på musik

ja ;)

Jättefin bild! :) blååå himmel ;)

händer i helgen då?

sv: ja :) åh så mycket vår har inte vi än :P

ska plugga nu, durå? :)

- Aaaww!

sötis <3

snyggheader!

haru alltså haft en bra dag? ;)

sv: inget :)

- yes :]

på fredag direkt efter skolan så ska jag umgås med min kompis jennie sen vet jag inte mer

svar: så lite! :) härligt!

- varse! vgd?

- Nej, du! (L)

du är sötast!

nja jag mår bättre än när olyckan inträffade iaf.. själv?

sv; :) Allt bra idag?

japp

- okej! svarar på kommentarer. :D

jag har vart med om en lycka.



okej vad bra då :)!

- feber bara,

sv: fin bild btw :)

Åhh! Du tar alltid fina bilder! :D

SV: Varsågod :D

Fin bild :)

- tack sötis :D

allt bra? :)

mm

jamen verkligen "/

SV: jag sitter och planerar morgondagens idrottslektion :) Du själv? :)

- tack <3!

sv; jodå :) det är väl okej, lite mycket i skolan nu bara. Har ni också studiedag imorgon?

Inga fasta planer än så länge, men vi kanske åker till mitt hemland med min sambo :) men vi får se ;)

Kram

- Så lite så :D

<3

- händer det något kul imorgn? <3

sv; nej, nu skojar du?! :o har in studiedagar varje onsdag?

sv: ja men ska dricka kaffe:Dhaha

Händer ikväll då? :)

- japp ;)

åååh är typ kär i din blogg! ;D haha :)

- nej <3.

sv: Jodå det är bara bra med mig =)

Superfint kort. :D.

sv. härligt! Jodå, bara bra :)

Haft en bra tisdag? :D

- gjort något specielt i dag då?

men vad bra ! (: har du fb? ! <3

händer i kväll?

nice :)

Hej tänkte bara höra om du är intresserad av att köpa ett presentkort på 1000kr från Lion Alpin?

om du är intresserad går det bra att antingen maila mig eller kommentera min blogg.



Grymt fina bilder btw!

kram!

vvad gördu?

Hittade precis din blogg på blogg.se's startsida, det här är en blogg jag kommer följa! :)

Haha, efter så många nyfikna bloggare ligger bilderna uppe nu när jag testar Tyras omtalade Lip Plumper ♥ ♥ ♥

Hejsan! vilken fin blogg du har :)

Kram Anna

Med mig är det fint, med dig då? :)

Okejokej :) ska vi höras där? :) kram

samma här ska till läkaren i morgon eller på torsdag och kolla upp vad det kan beror på i halsen

sv; nej, gud vad najs! :o haha!

ska vi följa varandra på blogglovin?

jadu.. jag sökte och det fanns typ hundra med samma namn ;) så what ever. haha

det gör fruktansvärt ont att svälja det tar stop liksom hur man ska beskriva det.

Har inte haft så här ont innan när jag har haft ont i halsen innan

Jag vet inte vad det kan beror på Det är likson svullen halsen och jag har svårt att andas med får kall luft i stället och det isar som bara den.

fin bild :)

Jessica Victoria Löwenmark:)

sv. samma här :D

Grymt fin bild! <3

hihi :)

ja allt är bra :D

bildbomb på bloggen nu ;)

svar det hoppas jag men är lite rädd och orolig om det är något

sv. varsågod :)

Händer något i kväll då? :D

okej! :)

SV:Okej :)

mm

sv: :D. Tack !

Lyste solen på gotland idag ?

sv. nej, bara plugga typ ;)

Är det fint väder på Gotland då? :D

nice blogg :)



gillar din header :D

haft en bra dag ? :)

SV:Njaa jag sitter och väntar tills desperate housewifes ska börja sj?

sv; Jappjapp, :D. Underbart. allt blir så mycket enklare med sol !

ja färjestad iallafall :D

fin bild :)



sV: hur är det? :)

:p

sv. hahah, jo samma här :)

Ska bli 15 grader varmt på torsdag, det gillas :D

sv: åh tack så mycket =) fina bilder här också!

är du också färjestadare? :D

fin vår bild :)

sv: vsg :)

Jodå det är bara bra! Hoppas med dig med :)

sv: hoppas allt är bra med dig idag föresten? :)

:D

- okej, se på big brother :)

jaha härligt :D

Fin bild :D

sv: skönt att höra! jo det är bra här faktist :D haft en bra dag? så jäkla skönt väder :)

sv: skönt att höra =) allt är bra här med, förutom en jävla huvudvärk :(

.p

sv. det är härligt att det börjar bli vår, eller hur? :)

Har du haft en bra dag?

härligt! Jo här är det bra :D

sådär

sådär

okej, inget ;)

kom nyss hem från träningen!

- hehe ;)

Sv: inte så mycket :)

dusj? :D

mm

hoho :)

- görs?

sv: Plus att det är mycket roligare att fota också...när det är fint väder =)

jo det är bra, själv? :)<3

- okej :D

sv: bara kanoners :D hiih..

Har mummsat våfflor nu precis super gott ;)

Va har du gjort idag? :D

gillar du våfflor? å isf va har du på?? :D

se på ullared och lite på kläder dd?

tack! Detsamma :D

Sv; okej vad bra då :) jo jag har också haft en bra dág :D

SV kej, inget

sv: :D !

- Vem gillar du bäst i big brother då? :)

at vänta på bussar är det värsta som finns

sv. vilket år går du på gymnasiet? Har glömt bort ;)

okej

:)

längesen vi pratade, jättefin header förresten!



allt bra med dig? :)♥

AAa, men asså när du har foto i skolan missar du inte massa lektioner då? :D

Och typ har niu en studio elle rhur är de? :D;

<3

Sv: Samma här :)



Haft en bra dag? <3

.p

- okej :D

Vanessa, Roza, Gurkan, Simon, Martin, Patrik & Sara.. gillade Nicky också men han åkte ju :(

svar: Jo det är bara bra <3 :)



Har en fråga till dig som du kan svara på mitt senatse inlägg (Cupcakes♥) Här kommer frågan :

Tycker du om Cupcakes, har du smakat de? :)

Sv: Japp, det har jag ;)



VAd har du gjort?

svar: haha :D

sv. okej, kul ! :)

Aw, tack sötnos <3

sv: Okej! :)

ska plugga lite sen sätter jag nog på en film :) själv då?

ska du se på Desperate Housewives i kväll?

viderung :)

sv; härligt att höra;d det är bra här också<3



vad ska du hitta på imrgn då?:)

ja :)



fin bild ^^

ah!

vad ska du hitta på imon då? ;)

Sv; japp :)

vad händer under veckan då? :))

ja det ska jag

Sv; okej , samma skolan + läxor .. /;

Fett snygg bild! ;D

SPRIING IS COMMING ;)

Åh, videkissarna är verkligen ett SÄKERT vårtecken! Love them :)

vacker bild som verkligen ger våren ett ansikte!

mysig bild! Ha en underbar kväll!























Follow my on Bloglovin







Trackback