jag vet inte hur jag ska tänka.



Det här är gårdagens dagens outfit, vad tycker ni?

Kommentarer

fin outfit :D

jo jag vet, tänker göra den lite mindre ''skrev det i inlägget'' haha. men tack för tipset :D

Vad fin ;).

supersnyggt ju! :DD

sv; jo det är bra, självdå?:D

- inget speciellt ;)

hehe nej! ;)



snyggt! :)

- Synd att dom är sååå dyra :(

härligt, jorå det är bra med mig också :D <3

sv: varsegod :D

sv: tack så mycket!



snyggt :D

Grymt fint!



Ikväll tipsar jag om träning och kost, på det sunda viset. Kika gärna inom då ♥ ♥ ♥

- som alltid! vgd?

tack,bilderna är från kroatien :)

jätte fin outfit :D



svar: jaha, okej :)

jo det är jag, är du? :)

nja det är inte så kul, synd att det inte går någon buss härifrån bara! :)

sv: yesbox ;)

sv: hehe tack! vad gör du? :)

sv: hihi ^^ vart har du köpt ringen? den va fett cool :)

hjälp! hur har du fått så många? :o

Jätte fin outfit! :D

- fixar ett inlägg, hur många sidor?

har frågestund på min blogg , fråga gärna en fråga vettja! :)

sv: men shit vilken seg dag eller vad säger du? :P

okej! ;)

- 9 :(

det var så lite så ;)

hihi okej ^^.

fiin outfit:D<3

:)

Snygga tights! :D



Hur är det idag då? :)

Kram

jo funderar på att gö det :)

sv: jaha usch då hehe ;P

sv: okej, ska kolla :D

Riktigt snygg!

fina halsbandet!

snyggt (:

sv: varsegod :d

sv: allt fint med mej.. va gör du idag då?? :D

Jätte snyggt!



vabra, de är toppen med mig :)

sv: jag svarar på kommentarer just nu och ser på big brother :) händer idag då?

Fin!:D

Sv: haha, han är inte riktigt som alla andra ;p

sv: ja <3

sv: :)

sv: börjar jobba kl 16 så slutar jag 22 :)

några planer för helgen då?? :b

fin outfit :) <3



kram

sv:

jaa men min skola är lite som hemma, många kommer nyvakna och ofixade som att det var hemma. men jag håller med dig, jag skulle nog inte ut och fara i en sån! den var fin, men jag hade nog velat ha en enfärgad :) jätte fin outfit! kolla min :D

Tackar :) gör du dÅ?

så lite så! :)

vad har du för planer för dagen :)?<3

SKIT FINT! Och vilken snygg blogg du har! älskar den!!

åhh vilken fin outfit och din blogg e försten jätte fin och bra! :) händer idag?

åhh vilken fin outfit,din blogg e försten jätte fin och bra! :) händer idag?

gillar verkligen outfiten! D':

sv: Haha nice :'D Hur äre?

Snyggt!

sv: aa.. det har släppt lite me kramperna men har dem fortf...

sv: Vasogoda :D



vadh ar du för dej då?? kram

Snyggt :)

Riktigt snyggt ju

sv: varsegod snygging!

sv: :D

Nyss gjort klart bloggen :)

jätte snygg =)

sv: ska du bara sitta hemmma idag då? :P

sv: okej vad bra. jorå det är jätte bra! :}

tack så mktt!

Inget heller bara slappa antar ja! :) kram!

Ja alltid roligt med nytt :)

sv: väntar på en kompis :D sjäv ?

sv: hihi ^^

sv: jaha okok, jag ska ner och träna och sen bara vara hemma typ ;P

det var så lite så! ^^.

sv:jag sitter och läser lite olika bloggar bara =)! vad gör du själv?

:) sagt det innan och säger det igen. Du har bra klädsmak :)

Vad ska du göra ikväll då? =))<3

härligt :) jag fixar med bloggen lite!

Några planer för helgen :)?<3

sv: <33 händer ikväll? :)

snyggt

Skitsnyggt! Älskar matchningen med lacktights, blommigt och koftan :)

Hej, har just söt in ti ett gymnasium. Men har egentligen ingen aning om hur det är, lust att berätta lite, ge tips ? Känner mig lite vilssen. ;S Tack! :)

sv: haha, samma ^^ men tror det blir tv :P

sv: aa lite ;P

http://bbinas.blogg.se

http://bbinas.blogg.se



Besök min blogg! :)

snyggt!

Hej! :)

Nu är vinnaren i veckans intervju dragen. Kika gärna in och se vem som vann.



http://adaras.se/2011/march/vinnaren-av-veckans-intervju.html#comment



Ha en fin dag! Kram<3

inte behöver du tacka gumma n

sv: jag kollar OC och vilar, hehe. :) tack sötis!

sv: hehe ;P

;)

sv: ja :D <33

Sv: Tack! :)

Jättesnygg outfit!

sv: Okey ;) inte mkt!

en random fråga..

Vad tycker du om alkohol?? :)

jag kollar på tv & tar det lugnt, själv då? :)

sv: okej :p

kompis och bowla!

har precis kommit hem från skolan :)<33

snygg outfit! :)

sv: svarar på kommentarer och ser på tv sj? :)

Ja visst är dom och tack så mycket! :)

sv; Skitsnygg. Älskar halsbandet. Var har du köpt det ?

snyggt !

Varsågod <3 Gör du nu dÅ?

sv: okej ^^ ska du åka nånstans? :)

Jo tack det är väldigt bra :)

Grym bild!

haft en bra dag? :D

tack gumman

ah :)

sv; aha, okok :). Då vet jag =).

Hej :) Jätte fin blogg!

Tänkte fråga om du designar bloggar?



Ha en fin eftermiddag!

/Erica

Japp

snyygg ;)

- japp. Vad har du gjort idag? :)

sv: okej :D

Vars ska du? Åt nyss :)

- yes :) <3

vilken söt blogg du har

sv: ja mycket :D

har du lov? <3

Vad trevligt :)

SV; hehe okej, jag vil ha dom!

sv: hihi ^^

sv: hehe okej :)

sv: nice :D händer ikväll?

snyggt! :) gillar halsbandet :)

yes, niice! :)

SV; dom är underbara! :D

sv: okej :p

ska snart på bowling

sv: mm ^^ <33

- jaa :D man längtar till sommaren när man ser den :D

Okej vad bra. Jo allt är toppen med mig :)

Gjort under dagen ? <3

SV, såbra! Vad gördu ?

sv: ja mycket !



skriv ett nytt inlägg ? :d

- samma :) haha, det är väl inte menat direkt att man ska sitta hemma och slappa på ett SPORTLOV, men det gör jag ändå, hahah :D

Jadå det hade jag (:



Hiss på outiten !!

älskar din biiiiilldeeeeer :)

Sv: :D Jag mår bra ;)

hehe :D

Okej. Jag har varit på bio :)

Vad gör du ? <3

sv: <33

jag gillar ditt halsband.



ge mig tips ;



tycker du att man bara ska ha en svart kavaj , eller tycker du att det är lika fint med svart och vit kavaj ?

Älskar din ring.

snyggt :D

sv: mm ^^ gör du nu? :)

Tack så mycket :)

- hur många sidro ;).

Fin outfit :)

ok great

- inne på min 15 ;) vgd?

Härligt! Det är samma här. Vad har du gjort idag då? :D

SNYGGT! en sån tröja har jag också, hihihi :)

Okej, jag har varit iväg idag. :)

Vad gör du nu då? :D

Snyggt!

jättefint :) vart har du köpt den blommiga tröjan & halsbandet?

sv: Helt okej med mig, lite illa mående men det går över :)



sv: har nyss gjort klart ett inlägg ^^ Sen så kollar jag på tv också :P

sv: jodå det är bra :9 vad händer i helgen då? :D



supersnyggt! älskar halsbandet!

tack ;D <3

Hej, snygg outfit.



Jag har en frågestund på bloggen om du lämnar en fråga så blir jag jävligt glad fråga på bara.

Ja .. :(

sv: Jag ska på socialize, en gayklubb här i Umeå :) Det ska bli sjukt trevligt tror jag!



Vad gör du nu då, förutom att svara på kommentarer typ? :)

sv : hihi, ja <33

sv; Varsågod :).

SV,okej, jag är med kompisar (:

Sv: Hehe, bra det!

17 år med inriktning stylist på plusgymnasiet stockholm, intresserad av foto och mode! Följ min blogg när jag nu på måndag börjar min praktik hos en av sveriges största stylister !

vet inte riktigt (:

- ska läsa en bok om jag inte dör av magont innan.

Asläckert! :D haha



följa varandra via bloglovin? :)

har för första gången i mitt liv en veckans blogg-tävling haha, var gärna med! http://mmeeli.blogg.se/2011/march/veckans-blogg-tavling.html

Snyggt =)

sv: hihi <33 händer imorgon? ^^

nja inget :D

gjort idag? <3

sv: Jag ska vara med en kompis :D

skitsnygg outfit :D

Snyggt:D!

Älskar halsbandet alltså :D



sv: tack :p

sv: de halsbandet du har där är så snyggt :D

snygg outfit!

Fint!

Hej, söt blogg! Har en dagens blogg på min blogg. Har du lust att kika in och vara med? =) Kram Vickan!

Fin! :D

fin oufit! :D

Gillar halsbandet :)

Allt bra med dig idag? :)

Snygg outfit ! :D ♥

snyggt!

Har ett likadant halsband också ;)



fin blogg! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback