kors ring från jc 49kr


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

ny ring från JC 49 kr

Den här underbara ringen köpte jag idag på JC jag skulle inte köpa smycken den här månaden. men jag har alltid viljat haft en kors ring och nu när den fanns och bara kostade 49kr så var jag tvungen att köpa den här ringen. nu ska jag se till att inte köpa så mycket mer smycken, får se hur det går.

Ikväll händer inte så mycket, skulle gå och se bio med Elin men det blev inte så får ta det i veckan istället. nu kanske man ska ta och laga lite mat, med min bror. eller kanske gå ut och gå, får se vad jag ska göra något roligt händer nog.

vad tycker ni om ringen?

Kommentarer

SV: haha:D

Snygg ring :D

sv: okej ^^

jag ska nog kolla på topmodel ikväll :)

fin. har precis kommit hem från träningen :)<3

fin ring :D

händerimorgon då? :)

SV: varsågod :D

Najs!

underbar ring .

- tack så jätte mycket :)

sv: vsg :D.

tack =)

sv: hihi, japp :) hehe

Min flickvän är ute efter en ny kamera, är Sony HX1

något att ha? Den är rätt billig tillskillnad från andra kameror. Vad tycker du? Är den något att ha? :)

snyg!

Söt blogg :)

sv' hihi ;D

superfin ring!

SV: lyssnar på musik:d

Själv?

Hej jag fattar inte riktigt bloggerfy , jag har lagt upp banners och sponsrade ord , men hur tjänar jag pengar? Lixsom hur mycket? Tjänar du mycket och hur får du så måånga läsare? :)

rickigt snygga bilder du tar:)

sv: ja, jag ser det ;-) va skönt!

Snygg ring, vill också köpa! <3

OK, Tack för tipset. :)

görs?;D

Dom där är så snygga :D

varsågod :)

snygg

fin bild!

Det var inte meningen ;) SJälv har jag inte gjort så mycket, du själv? :)

sv: jag gö rin temkt.)sj?

sv: bara bra, sj? :)

sv:

godkvälll ;)

SV: najs :D

:D

okej kul :) ska göras i veckan då? ;)

jodå det är bara bra:) sj?:)

hej allt bra :D

svar; jag sitter och lyssnar på lite musik:p sj?:)

Fråga gärna nått på min frågestund :)



http://jossanjojo.blogg.se/2011/march/center-fragestund-d.html

Snygg <3.<3

sv:

jaha haha stackarn :( skit snygg ring!

sv' så lite så! :)

Vill du vara med och tävla om en länk på bloggen?

tävla här: http://tildacornelias.blogg.se/2011/march/vill-du-tavla-om-en-lank.html#comment



Är du intresserad? LYCKA TILL :D

SV: Göra imorgon då:D?

snygg den va :)

tack!! :D

jättefin ring!:)

jag har också funderat på att köpa en sådan ring ska kanske kolla på en sån då jag ska till vetlanda på fredag

det lät ju super de:)

nice;p vad har du för kamera?:)

ååh vill också ha en korsring!! hittar dock aldrig någon som sitter riktigt bra på mina fingrar... haha!:D

Sv: okej:)

Samma ^^

Så himla fin ring!

Ha du haft en bra dag?

Härligt! Jo här är det också bara bra :)

Haft en fin start på veckan? :)



Skitsnygg ring!

oj , okej :D

jag är bara 12 jag

okej, inte så mycket bara skolan med simning "/

följa varandra?

svar; okej:) är den bra?:)

ja det får jag göra!

riktigt snygg ring!

vad har du gjort idag då? :) <3

SV:Jag gör inget utan jag svarar på kommentarer!

sv; åh tack så mycket ;]

haft en bra helg? :D

min ha varit så där är sjuk

okej :)

visst är hon! :)

snygg ring, skulle köpa en sådan men då var dom slut "/

sv. jodå ;)

Snygg ring! <3

mm

ja, verkligen "/

sv: aa :) görs?

snygg :)

haha, nej ;)

svar: thanks!

har också en sån ring :D

kan man justera stroleken på ringen?

Sv: Jadå, allt är bara bra :) Är väldigt stressad inför nationella provet på tors i svenskaB bara.. själv då? :)

ska försöka hitta den i helgen :)

sv:

Jag kollar runt på olika bloggar :) du då ?

sv: det vart massa filmtittande, städning, lite träning och massa god mat för min del i helgen!:) vart din helg bra då?:)

okej

sv. varsågod :)

Allt bra idag? :D

haha, okej :D:D:D

vad snygg!

- Härligt, jodå samma här :D

haha joråå

Sv: Japp, allt är bra med mig ;)



Haft en bra dag? <3

vad tycker du är roligast att fotografera?:)

SÅÅÅ SNYGGG!! O billig meee ! Måste köpa ;)

sv: jag kollar på topmodel :)

har en ny blogg :) så du kan väl följa den här? :)

okej ;) skolan, gymmat (;

Svar: Jo, bara bra!:) Åhh, vilken fin ring. tror jag måste dra till stan och köpa den själv!:) gjort idag?

Den var ju najs. :D Skulle vilja ha, måste köpa nån dag. ^^

ja :)

vad gör du? ;)

sv: japp :)

hihi <3

- yes, men bilden är photoshopad!

haha just det ;)

Nu har du tjansen att bli veckans blogg inne hos mig.

Jag har över tusen läsare och jag delar gjärna med mig. läs reglerna så vet du hur bästa sättet är att vinna.

mupp! haha

okej, åt nyss :D

sv: jag kollar på topmodel finalen ^^ sj?

Svar: Inte så mycket annat än att jag har praoat:)

nice:)

jo det är bara bra här! :D göres?

sv: haha ja tur att bilden var fin iallafall ;) Inte så bra dag för mig alltså! tur att jag har sig bästis som lyser upp min tillvaro :D

Har en likadan! :)



Svar: Tack så mycket :D

så lite så! :)

Allt bra idag?:)

Skitsnygg ring :)

sv: okej ^^

vad ska du göra imorgon då? <3

Taaaaaaaaack:D

jätte fin ring! :D



har en ny blogg ----> mmjt.blogg.se <----

haha lugnt :D

Okej bara bra att veta ändå :)

haha, ah!

älskar din header :D

Snygg ring! :D

sv: aa, samma :D hihi

vad händer imorrn?:)

svar: Åh det var så lite så finingen :) Allt är jättebra med mig, mycket att göra men det är väl så det ska vara på en måndag ;) Hur är det med dig? <3



Tusen tack! Hästar är såå fina djur! :)

hehe :)

hur länge har du bloggat?

hejsan ! jag skulle bli väldigt glad om du gick in och la en röst på min outfit i det här inlägget: http://georginaa.devote.se/blogs/8836119/part-two-.htm

jag är nummer 12 - happyland!



galet snygg ring! har en liknande ! :)

sv: japp :)



ringen va ju fett fin och inte så dyr heller :D

svar; det är bra med mej också! :)

Vad ska du göra i morrn då?:)<3

oj herregud :D

1 år kanske, men hade en blogg innan detta också!

svar: haha ja :P



varsågod :D <3

ja jag ska gå till skolan jag också:)

svar: åh vad kul! Tack så mycket ! :D

svar; samma sen ska jag nog va med en kompis efter skolan:)

Vet du någon bra film man kan se?;)

aha, vad hette den då? :)

sv: aa :) behöver också en korsring typ, thihi

D)

:D Alla köper såna ringar :p

Sv:Ringen är ju assnygg!

Är det din??

Skulle vilja ha en sån!:)

ska du hitta på nåt kul nu i veckan? :)

Typ inget, hur mår du ? ;)

sv: najs :) vad haru gjort idag då?

sv: japp :D<3

sv: najs ne typ APU å lite så :)

Jag mår toppen, vad ska du göra imorgon ? :)<3

haha, okej :D

Hej jättefin blogg! :)

Kolla gärna in vår blogg:

www.risinggirls.bloggplatsen.se

sv: okej :P görs?

Tack ska du ha :}.

Hänt något kul idag?

Snygg!!

gillar din header!

sv: hah okej! :D men hur känns de me en ny vecka då? :D

fin =) men jag hade gillat om den var mer silvrig och inte så "rostig".

Jätte fin ring! =D

Sv: Jadå.. ;)



Vad har du gjort idag, då? :)

snygg:)

Snygg! :D

Skitsnygg ju! :D

vad ska du göra imorgon då? :)

(det går inte att kommentera ditt senaste inlägg :/

Super snygg ring :)



PUSS NATTI

Svar: MM :)

snygg

Åh, tack så mycket :)

söt blogg! :)

kolla in min http://stinabergwik.blogspot.com

snygg ring!!

Najs :)

SV: vad bra :)

Snygg ring!



sv: jodåå det har vart toppen!:)

sv: bara kanoners :D

Va har du hittat på idag då? :)

Bara en random fråga sådär

- va tycker du bäst om

t-shirts eller linnen?? :b

riktigt fin ring och sjukt snygg och bra blogg! go girl!



Kolla gärna in min blogg och skriv vad du tycker! :)

Jaha! super! :D

sv: okej :P



går typ inte att kommentera inlägget över :/

sv: aa, vet :P

sv: hehe varsegoo!:D

sv: okej ^^ gonatt :)

hoppas du har haft en skön kväll

Snygg! :) Man får göra undantag ibland ;) haha

sv; jättefin ring! :D

jag är ju muslim, så kors säger inte mig något, men ringen är fin! :D

sv; aha okej :)

Den va ju sjukt snygg!

Hej vännen

Gud vad snygg o så billig

skit snygg bild!:)

ring mena jag haha..

Hej kära bloggare!

Hjälp mig i fighten om chipshyllan genom att rösta på min smak via denna direkt länk---> http://www.mysmatchen.se/bidrag/gazpacho-flavor



Glöm inte att bekräfta rösten i ett mejl som skickas till dig annars räknas inte rösten.



Kommentera sen i mitt inlägg via denna direktlänk---> http://angelicanorrgarden.blogg.se/2011/march/rosta-pa-gazpacho-flavor.html#comment



Så länkar jag dig i ett senare inlägg!

Riktigt snygg ring :)

<3 fin ring

sv: hihi, absolut! =) Åh, nice. Klart att man gillar billiga ringar(A) Heck, gillar alla ringar i princip. Jag tror jag behöver skaffa någon annat att vara besatt av. Typ sticka sockar (lol?) Något som inte kostar massa pengar haha♥

vilken film vill du se? (om du går på bio) xD

Jättefin och BILLIG!!! :)

Ha en bra tisdag <3

NICE ,snygg

Hej hjärtat.



Den är tjusig den ringen.



Ang några tidigare inlägg och de, ja du vet vad jag menar....tveka aldrig att höra av dig till mig om du vill prata eller så. Jag ställer upp så gott jag kan



Kramar

Den var riktigt snygg! :)

hej hur mår du idag då? :D

åh vad fin ring :D

Det var en fin ring =)

snyggt!

Fin! Ja, jättefin!

RE: Oh I see, love it! hittade inte den när jag var inne, men tur att du fann den :D

Grymt snygg ring! måste nästa införskaffa en jag med:)



Fin blogg har du oxå!

:)

finns ringen kvar i butiken? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback