BUSSKORTET FUNKAR PÅ HELA GOTLAND


lycka att jag inte behöver betala om jag inte orkar gå.

Jag vaknade på helt fel sida och ville verkligen inte gå till skolan, jag blir på sånt dåligt humör när jag inte kan sova. iaf så var jag inte sur så länge, för det första var det fint väder och jag behövde inte frya imorse när jag väntatde på bussen. men den andra sakern som gjorde mig glad var bästa Elin.

fick ett sms där det står du behöver inte gå till terra nova längre. (det är där jag bor hos min bror) busskortet funkar på bussarna inne i Visby, äntligen. blev verkligen riktigt glad just då, fast det har funkat i 8 dagar och ingen har sagt det mer än Elin. och mina vänner vet att jag är rätt efter med stora nyheter, med dom mindre nyheterna har jag koll på. aja, helt klart det bästa under hela dagen tack för att du sa det!♥

vårat busskort har funkar över allt förutom istan, men nu funkar det där också.
LYCKA!

Kommentarer

kolla & kommentera om jag ska ha tävlingar igen!



~http://moaabreitholtz.blogg.se~

Sv; Jo de e super med mig, har inte gjort så mycket bara varit med kompisar ;)

ha en bra kväll ;)<3

:P

sv: ingenting tråkar :P

Sv: Det låter bra:) Har du ätit några/någon semla? :)

Jadu, jag mår bara bra ;)

Sv; Men vad gör du ?? ;D

sv ; ska sova typ nu ;) måste ba tillägga, att våra busskort i västragötaland inte är lika alls.. hahaha.. & då menar ja dt verkligen..

mitt busskort funkar i hela skåne ;D skit nice

ååh så skönt :)

hur mår du? :)

sv: de låter bra :) jodå ja mår bara fint :D gjort något kul idag?

sv: Hihi :)<3

Vad gör du då? <3

ska nog sova snart.

;) Har nu vart i romme?

tack(A)

Hej, vill du vinna ett presentkort på 200kr på nästan valfri affär? Va med i våran tävling, det ända ni behöver göra är att gör en header till oss! Lycka till!!

vad har du gjort idag då? :)

sv: Okej! Hör av mig när vinnaren är utsedd! :D

KRAM

Sv: Var den god?x) Nä,pappa glömmde köpa så jag fick äta glass istället :)

sv: glodde på teve nyss med ;)

kollar på film :)

- okej ;)

sv; :D

sv: aha ne samma här plus körskolan med :P

oj vilket annorlunda buss kort :D

:)

Sv: Oh, vad tråkigt att du mår illa :( men hoppas du mår bättre:D

sv: nja men man måste ju nästan

sv: jag har aldrig sett ett liknande :p

men det är väl för att det bara är gotlands..

Svar: Var glad för det :) Får se om jag någon dag tar bild på hur mycket snö vi ännu har :D

sv: ja det har jag :D

Hej, vad krävs för att komma på blogg.se's lista över dem mest aktiva? :)

samma xD :)

SV: Det är bra här med!:D

VECKANS BLOGG ÄR AVSLUTAD - gå in och kolla om du blev en av vinnarna! medans du ändå kikar in i min blogg får du gärna ge mig ett tips på någon sorts tävling jag skulle kunna ha, har slut på ideér! :-)

aha, är hon 99a? :D

god natt sötnos!

Tack. så det gäller i princip bara att vara aktiv när det gäller allt om bloggen och andras bloggar :)

sv:hur länge har du bloggat :D?

Ja :)

Hihi, vilket annorlunda busskort gämfört med stockholms ^^

sv: japp :D

sv: Härligt!:)

jo det är bra med mig också:)

skulle bli jätteglad om du ville rösta på mig här http://weekday.spotlife.se/2011/03/08/nu-kor-viiiii-rosta/#comments är nummer 1<3

KRAM!

SV: Tack :)

sv; :)

sv: hihi.. ja väljer helt klart marsipantårta ;)

de kan man äta varje dag utan att tröttna :b hihi!!

hur står det till såhär på kvällskvisten då?? :D

allt bra? :)

sv: tack så mycket!:) har du haft en bra dag trots sömnbrist då?:)



fina bilder på din syster!:)

sv: Okej men det låter bra! =)

härlig blogg,besök även min ! :)

Vad händer i helgen? :)

sv: yes =)

kul

Nu har jag dragit 3 vinnare i dagens blogg, kolla om det blev du! :)

haha coola busskort ni har ellerrr ;)

japp :) planer för morgon dagen?

Vad härligt med ett busskort! :) Mitt blev jag tyvärr av med när jag flyttade in till stan...



SV: :)

sv: :) allt bra?

sv: helt okej för mig tack :) Jag längtar såååå mycket efter sommaren bara! Ska du göra något särskilt i sommar?

sv: :D. Busskort rockar ! :D

najs busskort xD

Jaa men precis :D Jag fick all min inspiration från iweb! Älskar mac program<3

Jaa men precis :D Jag fick all min inspiration från iweb! Älskar mac program<3

Allt bra? :)

Jag e halv amerikan så nt så jätte svårt för mig (A)

vadå svårt? :)

ALLT BRA?? :D

Vad hnder hos dig då?

fin blogg du har !

gillar din haeder :D

Jag tycker att det är super bra att busskortet funkar i stan nu!























Follow my on Bloglovin







Trackback