mindre med bloggen & mer i mitt liv


ni är bäst Viktoria och Elin ♥

Igår blev det lite snabbt när jag skulle gå på träningen men det gick bra, riktigt jobbigt för mig tycker jag. första gången jag var på fys träning och idag har jag ont i hela kroppen. men jag känner mig duktig för allt jag gjorde igår, gick hem det tog mig runt en timme sen skulle jag äta mat och sen somnade jag. blev riktigt trött igår efter träningen.

Idag är det fredag det kommer bli mycket mindre blogg för mig, vet inte om jag kommer hinna skriva något mer inlägg idag. Först är det skola och jag vaknade lite senare nu, så jag hinner inte svara på kommentarerna. Efter skolan ska jag gå på stan med Viktoria, efter är det träningn och där efter ska jag vara med några vänner. och vet inte alls om jag har tillgång till datan. Imorgon när jag vaknar ska jag ska jag sitta på en buss ett tag och sen fira min systers kille, så där efter kanske jag kan skriva i min blogg & svara på kommenater. Ibland blir det mycket och då blir det mindre bloggande ♥

jag hör av mig när jag kan, ska försöka höra av mig så snabbt jag kan.
men kan inte lova att jag skriver och svarar på kommenater i bloggen idag.

Kommentarer

gillar din header!! :)



ha en bra dag!!

http://ellenbergstroms.blogg.se - bloggen igång igen! jätte fin blogg föresten! :)

Allt bra?

haha tack ;)

godmorgoon:D

jätte fin blogg!

Ha en bra fredag =)

haha, det där ser roligt ut!! :)

Man vet att man tränat ordentligt när man har ont i kroppen dagen efter=)

Jag har nu en ny blogg, du kan börja följa mmig via den istället, jag förjer dig som vanligt (via bloglovin):)

förstår det!

Ja :D

Helt rätt!

Man skall inte ägna hälften av sitt liv framför bloggandet och datorn! ;-)

god morgon snygging! allt bra?

härlig bild! Hoppas du kommer få en toppen fredag! :)

Hejsan, hur är det med dig?:)

Kika gärna in på min blogg och kolla, gör egna smycken ska även börja göra nagelförlängningar. Skriver om mode, hälsa, skönhet och ger lite tips på hemma spa :)

Vilka härliga bilder du tar tjejen!

hihi ja :D

hjälp mig o rösta fram mig hos http://bexollila.blogg.se/ :D

sv; vsg <3

inte mkt,sitter i mamma's salong i svarar på kommentarer(:

sj?(:

Hoppas du får en riktigt bra dag!

sv: ja med :)

aaa såg din varning :p

ja det blir man verkligen

hihi japp ;)

JO det är bra :)

vad händer idag åd?:)

sv allt bra?:D

Hejsan :) Vad har du för planer inför dagen då? ♥

sv; Tack :).

nja sådär. inget i min förkylning vill släppa. :(

jag med :)

Hej sötnos! :)

Hur är det med dig idag :)?

allt vääl==)

Skönt med lugna dagar också! Hoppas du får en fin dag ♥ Kolla gärna in skorna jag tröstshoppade nyss ♥

följer du mig via bloglovin ? :)

sv;JIHo:D

sv okej :) det är awesome! vad händer idag då :)?

härligt :)

härligt ! jo med mig är de bar bra förutom att jag är lite krasslig !

va har du för planer för helgen då?=)

Tja, schysst blogg. Jag funderar på att köpa en systemkamera, har du några förslag? :)

ja, vad göru då:) ?

fin blogg och namn :)

Jaaha :D vad roligt!

allt bra idag? :)

ha en trevlig helg! ;D

sv; bra dag i skolan? :)

Allt bra? :)

Bara bra!

Tjenare !

Hur är det med dig ? :)

Allt bra med dig annars söta du? :)

allt bra idag? :)

Tja!! :) vad ska du hitta på en fredag som denna då? :P

soooft :)

Hej hej :)

Jag tänkte säga att jag har ett jätte bra SPECIALERBJUDANDE på min blogg just nu där man kan få ett set med massa makeup-borstar (rouge- puder- och foundationborstar med fodral) plus en JÄTTE BRA mascara som gör så att ögonfransarna ser JÄTTE böjda och långa ut, precis som lösögonfransar, helt gratis. Jag har även lagt upp en bild där jag har maskarna på mig. Kika gärna in om du är intresserad.

Ha en jätte bra fredag :)

okej!! :D killen :D

allt bra med dej? :)

Okej mysigt:) Jag ska antagligen spela lite tv spel ikväll med några polare:)

sv ; kul och höra !

Det är sådär, har feber , men annars är det helt okej tack ! :)

Vad ska du hitta på då ? :)

sv: helt okej för min del med. inte så händelserikt ...

sv: härligt!! :D jo det är bra här med :) har inte slutat än men -.-' Slutar om 10 min!! :D Då blire helg!! :D

sv; ok :)

det fint,är i mammas salong o svarar på kommentarer(:

haft en bra dag? :)

Allting bra med dig idag då?

Supersöt blogg du har! (:



Kram

SV; jo det är bara bra, Vad ska du göra i helgen?

sv: :D <3

Mjau på dig! Fin blogg du har. :) Kolla in min blogg och säg vad du tycker om den! Kanske börja följa på bloglovin?



Det skulle göra denna kissemiss VÄLDIGT glad! :D

/ Blöta nospussar

Din blogg är väldigt fin, hur mår du btw? (;

haft en bra dag ? :)

hej, fin blogg :) vad ska du göra idag? kram

skön bild :-)

:)

häänt idag då? haha

Du fotar awesome! Skit bra ju ....:)

vilken fin blogg du har

Gör inte så mycket. dudå?

fin blogg! :D

Härlig bild! =)

svar: Japp, jag tyckte den var söt. Tog den bilden förra veckan när jag och Olivia var ute och fotade outfitbilder :). Dina bilder är också jättenajs!

Fin Blogg !! :)



Sugen på bra skönhetstips, check



www.littlewomen.blogg.se out !!

Jo bara bra ;D Göru?

bra här med :D

vad händer i helgen? :D

:)

hehe jao :)



händer idag? :D

Hmm okej, jag var lite osäker nämligen. Tänkte på canon eller nikon men om du säger canon så antar jag att du har rätt. :)

Du är söt men tack! :)

sv: åh de låter härligt de :D är ni ute eller inne?

Tack :)

sv. svarar på kommentarer och lyssnar på musik, själv? :)<3

mm

/ Besök & kommentera! http://bbeellaaas.blogg.se/ :).

hehe ja jag blev det iaf.. jätte sugen xD

sv: bra med mig med :)

livet utanför bloggen kommer före livet i bloggen :)



PUSS & KRAM

sv: okej, kul :)

- okej :) är med bästavän! :D <3

Allt bra? :-)

sv: :) hur ser fredagens planer ut? :D

sv: allt bra idatg? :)

yeah! ;)

Jag undrar bara en sak, är du bra på att fixa bloggar och sånt? För jag håller på att fixa till min header och "sidgrejen", men de vill inte som ja vill, och ja är helt okunnig på sånt! hjälpa lilla mej? :)

svar

tack sötnos! :D

okej, nee blinog en skön hheälll:)

Ha en fin kväll :)

Då är dagens blogg utsedd på bloggen!

Blev du inte en av vinnarna har du en ny chans nu direkt på bloggen! lycka till

/fejkadblond

Fin blogg!

Anmäl dig till dagens blogg på min blogg här:http://mattteo.blogg.se/2011/march/vinnare-och-ny-tavling-10.html#comment

Det skulle va as kul!

Har inget emot bloglovin byten:)

Fin blogg!

Anmäl dig till dagens blogg på min blogg här:http://mattteo.blogg.se/2011/march/vinnare-och-ny-tavling-10.html#comment

Det skulle va as kul!

Har inget emot bloglovin byten:)

-jao (:

heejsan :) vad gör du?

svar: okej, men kommer skriva lite om det på bloggen...

Fina bilder :)

sv: jo det är bra, väldigt trött efter veckan bara! har du nå roliga planer för helgen då?:)

Du tar grmyt fina bilder :) fotat länge?

Haft en bra dag? ^^

Ha en bra kväll :)

<3

Allt bra idag? Fredags myyyys?? :D

sv: Det är lite dags nu:) annars kommer det va sent sen. Egentligen bör jag skynda på mig för har bad nästa vecka och jag har ingen passande bikini..men inga har kommit ut då än ju? finns väl bara på hemsidan. Eller jag kanske har fel.

Kul att du gillade den bilden:D

sv: inga problem! Äntligen fredag :) Ska du göra något särskilt i helgen?

okej, jag ser på film :)

åh. kommer sakna dig i bloggvärden haha ;)

snygg header :)

Hej! Mysig blogg! Kika gärna in på min:)

Kram

Alva

skönt med träning! har inte tränat på länge pga. svullen hälsena, men imorgon ska jag nog köra lite tror jag ;)

SVAR Nja :)

HEJ! Jag har frågestund på bloggen, kolla gärna in och ställ frågor!

Ha det bra, KRAM!



http://candersson.bloggplatsen.se/2011/03/18/4885498-fragestund/#kommentarer

vill du göra länkbyte ? :)

sv:okej, jag har varit i skolan och myst med mamma! :)

sv: jag koller på bb, självdå?:)

Kollar på teve, hur mår du ? :)

Tuff bild^^

Vad änder i helgen? :D

Mysig blogg! :)

Okej, fin blogg!!



besök gärna min blogg: www.jovannatheonly.blogg.se

Din blogg är så fin!

http://michelleslife.blogg.se

läs gärna min och kommentera :)

Det är viktigt att hitta sin egen balans mellan allting :)



SV: :)

Tack :)

:P

Nice blogg! :)

Idag har jag varit i skolan och sen har det varit fredagsmys med sambo resten av kvällen :D



Vad har du gjort idag fredag då?

Kram

Så söt du är! Din header älskar jag, Jätte snygg! Hur länge har du varit intresserad av foto ? Kram

God morgon! Allt bra?

allt braaaa? :)

Hehe, ja. Fast jag hinner inte

visst är den! allt bra idag? :)

kikar in på din blogg hoppas att du kikar in på min! :P

Vill du tjäna snabba och lätta pengar på din blogg eller hemsida? Titta in på denna länken för att få reda på mer och bli medlem idag! http://fashiontwisted.blogg.se/2011/march/utkast-mars-16-2011.html#comment



störs du av reklam så ber jag om ursäkt! Ha en bra dag! ♥

haha, as skön bild! :D



allt bra?<3

Det är så läskigt när man står sådär, jag tror att jag ska nose-planta rakt ner i gatan, haha!

sv: vad skönt att höra!! Jo det är prima här :D hade du en bra fredag? :)

Hej! Kolla in min blogg :)

Vill du göra ett länkbyte sötnos? :) Är med bland mest besökta på myshowroom!

Gud så sööt blogg! Vad ska du göra en sån här solig helg? (:



kraaam

Tack<3

det är helt okej med mig :)<3

rolig bild ;)

helloj :) allt bra ? :D

Oj vilken fin blogg, assnygga bilder ;)

Du är värkligen bra på att fota :D

trevligt, jag ser på någon film :)

Snygg blogg! Var gärna med i dagens blogg! Ju fler som är med desto större chans är det att man blir just dagens blogg!

Ny finns en ny tävling uppe med en ny chans att vinna bloggsvar. Kika in på bloggen för att läsa mer.



Direktlänk: http://janinaaurora.blogg.se/2011/march/ny-tavling-om-bloggsvar.html

Härlig bild :)!

woop woop, jag har börjat med "dagens blogg" igen :) Var gärna med!

SV varsgod.

Ja, allt är bra.

sv: kommer inte ihåg! haha :')

<-->HEJ!HAR DU NÅGRA TIPS PÅ HUR MAN FÅR EN SNYGGARE BLOGG?

VET DU NÅGON SOM GÖR BLOGGDESIGNER?

TIPSA GÄRNA MIG FÖR JAG VILL HA EN MER SNYGGARE OCH EN MER PERSONLIGARE BLOGG

TILL MIN GANSKA SÅ NYSTARTADE BLOGG.

TACK SÅ MYCKET <3

sv: Det är bara bra med mig:)

har du haft en bra helg hittills då?

kan inte du vara med i min tävling ? kolla på min blogg , kramkram

Allt bra?

gillar rubriken:D

sv; så lite så!

Har du tagit alla bilder som är nedanför kommentarsrutan? :)

Snygg blogg! Några planer inför ikväll? :)

kram

Gud vad fin blogg du har !

vilken fin blogg du har :)

Gud va kul! Halka in på din blogg och såg din bild, går du på donnergymnasiet i klintehamn? det är nämligen min gamla skola :) hihi! mkt fina bilder du tar :) kram ida

ha en bra dag!

Fråga gärna nåt i min frågestund! :)

Det är okej att lägga bloggen till sidan :) Man behöver tid för annat!

Hej var med och tävla om fina dekorations texter från textarna.se :)

Asså jag är sjukt avensjuk på din header! GEEEEEEE MIGGGGGGGGG! :P

okejokej, inte mycke, pojkvännen for just)

Svar: Ursäkta sent svar!

Jo det är bra, själv?

va söööt bild :)

sv' tack sötnos!

Hej vad gör du då? :)

hej, vad gör du ? :)

Jag tycker att du hinner med bloggen förvånadsvärt mycket över huvud taget. Det är fullt acceptabelt att du inte hinner bloggen ibland; man är ju inte mer än en människa, bloggen få ligga på is ibland. Så är det helt enkelt, så är det för mig med (iofs har jag mkt färre läsare än dig.



SV: ja, godis är gott ;D. Duktigt att du kom iväg på träningen, trots att du inte brukar gå på fysträning. Själv har jag nyligen sprungit en runda i det härliga vårvärdet! :D Hoppas ni får det kul hos din systers kille! :D

Fin blogg!

sv; okej :) jag har precis varit ute ;)

Sv; För att jag har försträckt en led i min fot,

och jag måste ta det lite lugnare! (;

Jättefin blogg!

Mm:) Ha en fortsatte trevlig dag























Follow my on Bloglovin







Trackback