mitt schema är perfect


det här är vårat schema ända fram till sommaren.

det kanske är svårt att se vårat schema på på måndagar har vi idrott vecka 10-15 och foto efter lunchen. vecka 18-22 har vi foto på morgonen och foto på eftermiddagen. tisdagen då har vi engelska och samhälle hela dagen, onsdag då har vi självstudedag. torsdag då har vi engelska hela dagen. fredagen då har vi foto på morgonen och sen har vi foto på eftemiddagen mellan vecka 10-15 och vecka 17-23 har vi idrott på eftermiddagen. lätt schema och skönt schema ända tills sommaren.

Idag i skolan pratade vi lite vad vi ska göra på gympan och planerade vad vi skulle göra dom här tre gångerna framöver. sen gick jag, viktoria, elin & k-rille och åt mat, satt i matsalen i 40 min och pratade och åt mat. riktigt trevligt måste jag säga. sen hade vi foto, tog några bilder i studion och så gjorde vi om dom lite.

vad har ni gjort idag?

Kommentarer

sv: tack :)

lyyyyyyx! haha

har du typ bara foto och gympa? eller e det bara så en viss tid eller har du valt de själv? (funderar på att välja ngt med foto o vill hellst gå på donner)

tack :D

bra här med :D

vad gör du nu? :)

se på tv

svar: samma här, fast är lite seg och trött :O

va göru? :)

Tack detsamma:D

hihi okej :D <3

SV: Ja!:D

Joda, har varit på boda borg:D själv:)?

hihi okej, allt bra? :)

Åh gud så gött detdär schemat ser ut :O



sv: Ja eller hur, riktigt orättvist!

najs

SV;jaa! Jag har varit med en kompis dusj ?

inget :)

jag mår bra :)

vilken är din favorit årstid ? :) <3

m,m

:)

sv: Hihi :D

SV; okej, jo jag med, hur mår du då?

händer ikväll?:)<3

Hej på dig! Har en fråga till dig, vilken header tycker du var finast/snyggast den första eller den andra som jag har nu? Svara gärna detta på mitt senaste inlägg 'Header.' TACK! <3

händert i morgon`?

film kanske färga håret :)<3

- TACK! :D <3

jaa:)

tråkigt!

svar: jag hade tänkt sova en stund, men jag blev plötsligt pigg, så jag ska läsa lite iaf :)

SV, så bra, jo jag med (:

Ha en fortsatte trevlig dag

sv: aww, tack :D

höhö förstod de ^^ allt bra annars?

svar: så som jag har, så jag ser hur typ stor min blogg är menar du? :)

svar: haha ja, men det kanske va för att jag satt framför den svin varma kaminen :P

Sv: Visst är denx) Hur har du det i skolan? :)

sv: hihi:D åh, jag tänkte nästan det du. De var vita och så, fast det finns ju miljoner vita blommor typ. Coolt schema, fett soft att ni är lediga på onsdagar... men är det inte jobbigt att ha så långa lektioner? ♥

sv: nä inget planerat förutom jobb och träning!:P var första dan i skolan efter lovet bra då?:)<3

Hej sötnos! Kolla om d vann dagens blogg 3/3, om inte så anmäl dig ny chans ikväll :) Kram :)

ja :)

härlig schema :D

Vad vill du göra efter gymnasiet? :)

Sv: okaj! :)

Hej, skulle bli supermegajätte glad om du gick in på den här länken och klickade på "JA".

Sen när du röstat så gå in på din mejl och bekräfta din röst..



http://mysmatchen.se/bidrag/nuts-about-cheese



Skulle bli jätteglad!! Om du skriver på min blogg att du röstat kan du få en länk på slutet av veckan!!

Förlåt om jag störde eller om du inte vill ha såna här kommentarer. ♥

Sv; jaha ;) Vilket bra schema du har ;D Jag har som vanligt, alltså jättelååååångt och tråkigt :( Men det kvittar ;P Hoppas d mår bra och du får gärna kommentera om det är något som du tycker saknas på min blogg ;)



Kramisar <33

Har ny design titta gärna :)

skönt schema :D



sv: hihi ^^

ok sklan sen på kvällen kommer det några gäster

DAGENS BLOGG - gå in och anmäl dig!

bra att du är nöjd med ditt sceham :D

härlig blogg! :D

svar: jo, fast jag somnade i en stund iaf, fast jag va pigg i några minuter innan, jag tvärslocknade en stund x)

har oxå självstudie på onsdagar :)

svar: du får bli medlem på bloggportalen, sen får vi se vart på listan du hamnar, men du kanske hamnar högt på kort tid, för att du ligger på listan och har säkert 1000 tals läsare varje dag? ;D

fin hader/tema gjort idag? :)

Jag har bloggat & pluggat!

Delta gärna i min frågestund! Fråga vad du vill! :)

Kram, ha en bra dag!



http://stylebyjuulia.blogg.se/2011/march/fragestund.html

ja verkligen:)

- Mer ? (A) <3

alltså LYYX! man önskar man hade så...

sv; tack :)

Ser ut som en härlig vecka för dig :)

går du i ettan eller tvåan

åh vilken fin header du har! :)



Kika gärna in på min bloppis och kolla om du hittar något som passar dig :)



http://jazii.blogg.se/2011/march/bloppis.html



Puss!

sv: bara bra :D va har du hittat på idag då? :b



p.s snälla snälla snälla rösta på mig i mysmatchen

http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli

skulel bli super glad, de tar bara 1minut av din tid.. glöm inte bekräfta rösten i din mejl sen..

jaaa :) jag har också skön vecka :D <3

Idag har jag pluggat, tränat och städat.

Vad ska du pyssla med under kvällen då?

KramKram

okej härligt :) joraa de bra me mig :)

haft en bra måndag?

nja jobbigt

- skolan bara du då?!

Sv: Tack! :) Haha jaa, snart..! :D

vad gör du? :)

svar: haha ja, det har du nog missat, man måste ha ikonen på bloggen, har lagt min under länkar, annars gills det inte, man syns inte annars ;)

svar: okej, gör du så mycket/litet i skolan så du blir trött eller? :P

visst är ettan bättre :D

skönt schema!:D

okej vad kul!, :)

SV: Nja, är inte vidare förtjust i korv.. Men köttbullarna var goda ;)



Vad är det du går egentligen? Kunde inte riktigt lista ut det ;)

ååå va lyxit!



Hoppas du haft en kanonmåndag ! :D

kram

sv: hehe!



-tack :D

Det där såg ju inte helt fel ut! :)



sv: hehhe tack söta du!

Allt bra? =)

själv gillade jag scheman det stod eget arbete på :P

Åhh vad du kommer att uppskatta den där onsdagen! Hade också velat ha det så :)

sv: inte så mycket faktiskt, röjjt lite här hemma bara :b hihi.. tråkigt men ett måste!

Va har du för planer för veckan då?? :b



p.s rösta jätte gärna på mig i mysmatchen :)

http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli

skulle betyda sååå otroligt mycket om du la en röst på mig.. glöm inte bekräfta rösten i din mejl om du röstar.. Tack på förhand..

Sv: bra då ska jag prova göra sånna ;)

haha :D

SV: Okey :) Det verkar vara en populär linje ;)

TACK finaste du :))

fan va nice :)

haft en bra måndag? :)

sv: Hihi :)

Ser ut som ett riktigt soft schema <3

sv: :)

kollar teve :)

frågestund på bloggen, ställ en fråga!

aa sommar här med ;)

är de stort på gotland? :D

m.m

haha det va tveksamt

vart händer?, :)

låter som ett härligt schema! :D

Gud, vad avundsjuk man blir, mitt schema, är typ raka mot satsen, du får ha en bra kväll ,kram

sv; Okej :) samma

Allt bra idag ?:)

Typ plugga :s Ska du göra imorn ?

sv okej va härligt :) jo jag mår bra!

Vad innebär självstudiedag?



Sv: Samma här, ska se familjen annourlunda alldeles strax:)

Hej! har en jättestor fråga till dig ;) Vad tycker DU att jag ska skriva om i min blogg, för att den ska bli roligare att läsa. Mer mode, mer fotografier vad som helst. Skulle I alla fall bli grymt tacksam för ett litet tips, Kram;)

Vad händer ikväll? :)

:D

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

sv: okej vad bra ! jo det har jag väl :)

sv: Hihi tack! :D

KRAM

härligt!:D

sv; :)

Tack detsamma! :D

sv. Vad är det för linje du går på? :D

Gah så chill schema!



sv; UYeah

När slutar du? man ser inte så bra.. :)

Vart ligger skolan du går i?

Vad måste man ha för betyg för att komma in? :)

Älskar dig blogg <3























Follow my on Bloglovin







Trackback