ut och springa, när det är fint väder


en bidl från några månader sen, ska fixa nya senare.

Några kanske har sett bilden innan, och jag vet att jag har bildbrist. men jag fixar det senare, ska ut och ta kort eftersom det är så fint vänder men innan jag ska ut och ta kort ska jag ut och springa.

jag kanske får med mig min lillebror ut och springa, riktigt bra. vet inte hur långt vi ska springa eller så, men bara man får komma ut när det är så fint väder och ut och röra på sig är ju aldrig helt fel. nä, nu ska jag ladda klart mobilen och vänta på min lillebror är klar så ska vi ut och springa. och vem vet hans kompis kanske också följer med, jag hör av mig senare.

ska ni ut och springa eller gå något idag?
följ min blogg om du gillar den.

Kommentarer

känns fortfarande lite halt och slirit att springa, men jag ska träna ikväll på gymmet :D

Sv: Ah (y)

japp :)

- det som du kommenterade ;P

Vad menar du med "att du vill vara med Danas"?

Vart har du sett mig egentligen??



Kram från mig Miranda//mirrizanda <33

jag brukar inte springa, får alltid ansträngningsastma när jag springer :/ men jag powerwalkar istället :D

Du är duktig på att fota :)

fina bilderna är<3

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?

Kolla gärna in i min blogg med.. något äre ju med den eftersom man har 1000 läsaree om dagen!

kisses! ;)

Var ute på en promenad tidigare, man vill ju inte sitta inne hela dagen när solen skiner! :)

är de inte för slaskigt?

Fina bilder!

Ha en bra dag:)

hur orkar du springa D:

nej, ja ska inte ut o springa tror jag, men ut ska ja iaf.. fint väder. Bäst att passa på innan det är vinter igen! :) <3

- fina bilder!

Allt bra med dig? =)

vad händer idag då? :P<3

sv: inget speciellt :)

vad händer i veckan då? :D

Gud vad härligt att dra ut och springa :)

Shit va gym du är som orkar springa! :D Snacka om creds!



Hoppas du har en bra dag!

Kram

vackra bilder!

skönt o springa :)

SV; Tar timmarna som dom kommer ;)

Haha, du måste vara den som skriver kortast och tristast kommenterarer tillbaka när man skrivit i din blogg :P

sv. :D

jag håller på och gör mig klar för att åka in och träffa en kompis. :)

okej :P

jag väntar på mat :)

sv: jajamen! jag bestämde mig för att ha godislöfte iår, men det gick inge vidare. Bröt det några dagar efter;)

ska nog gå ut på en tur senare! =)

sv: Så lite så! Men du har verkligen talang! :D

Ahaokej, picasa 3 kostar ingenting va? ;o

Sugen på att testa det!



Tackar! :)

Härligt :P

att ut o springa var en gång i tiden min vardag ;) tränar upp mig efter skada nu igen, började igår, haft uppehåll i 14 veckor!

Men du, Fina bilder! :D

Hade varit kul om du skrev en liten kommentar på min blogg va du tycker om min stil, inget som behövs, men alltid kul o höra andras åsikter! :D

Kram!



Haft en skön helg?:)

Fin bild :)

det blev en promenad för min del iaf =) Helt underbart väder

vart redigerar du dina kort? :D

har faktiskt varit ute och gått, riktigt skönt! :D

känner att jag behöver röra på mig jag med!

blir nog en prommenad och lite tränign senare idag :)

sv: vad bra, jara ;)

Allt bra?

Fina bilder!

svar: jo :(

gick det bra att springa

nepp jag blir hemma och inne idag :P :/



PUSS

Äter :$ Hur mår den fina damen ? :D

Åh borde gå ut och röra på mig men orkar inte slita mig från sängen! haha

coola bilder:D

sv :d<3

va görs?

sv städade just klart mitt rum <3 ska snart fixa ett nytt inlägg :)

SV; yesyes! :)

SV: Jodå det är väl sådär.

Mår illa som faan pga bäbisen :(

Själv då?

jag är halv sjuk så jag ska bara vara inne :)

sv; jo det är bra, börjar känna mig lite sjuk men iaf, självdå?:)<3

Bara bra:) Händer idag?

Åh, jag vill oxå springa! Men vi har verkligen isgator. Man kan knappt komma fram just nu!

Sv: Äter pizza ;)

Bloppis för er som är intresserade! :)

hihi jaa.. :)

Städat idag:)

Fin bild!

SV: Har mått illa i 7 veckor nu :(

Men jag hoppas det blir bättre snart ^^

Har en ordenligt järnbrist också och då blir

allting värre :(

Att vara gravid är ingen dans på rosor haha!

- varse!

aaa oke



du får gärna rösta i inlägget

SV; äh inte så mycket :) ska snart ut på en promenix. Själv?

Veckans blogg-vinnarna är utsedda, gå in och kolla om du blev en av dom! Annars finns en ny tävling i samma inlägg! Kram

SV: Oui... Jag höll på att dö när jag gick ut med hund, kamera och spark ;)

så fina bilder =)

svar: jo tack, det gick bra <3 förutom röken som jag fick hosta av en stund.

Sv: Vad gör du i veckan då? :)

svara gärna på min "dagens fråga" :)

förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

sv; tack :)

kommer inte ihåg om jag svarade på kommentaren xD

men kan förstå att du är helt död nu

jag ska ut och gå med en vän, men fy va gött de hade vart o springa! haha :)

Hej!

Allt bra sista dagen på veckan?:)

Fin bild! :)

annorlunda, knappt så man ser vad det är,

det fångar ögat att titta mer noggrant! :)

sv inget :) ska snart byta om och städa lite till :d

nä okej haha :)

Hej! Det är då att jag är med i en tävling på en blogg. Och det skulle göra mig jätte glad om du gick in och röstade på mig, det enda du behöver göra är att gå in på den här bloggen :



http://izahs.blogg.se/2011/march/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment



och kommentera : Cecilia, 10.



När du har gjort det kan du skriva till mig, alla som röstar på mig får en länk! Kramar ♥

sv; :).

visst är det skönt med sol :)

yes det blev en promenad i solskenet

vad göru då :) ?

sådär

jätte fin blogg! läs min med skriver typ 5 gånger pär dag om nt mer fin blogg och du rä jätte söt!<3

http://michaelawallbom.blogg.se/

Coola bilder! :)

Som vanligt, ta det lugnt och vara med kompisar I think :D<3

Superfina bilder! :)

Jag gillat bilden. Grymt snygg. Har du fotat länge?

Jag gillat bilden. Grymt snygg. Har du fotat länge?

du e duktig på o fota c;

Fin bild!

fina bilder!

fina bilder!! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback