you're a good friend in all weathers


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag kunde inte skriva ett inlägg igår, det gick bara inte efter som blogg.se krånglade men det får gå ändå. Igår i skolan var våran klass ute i skogen och tog kort. vi ska ha bilderna till en utställning, tråkigt att det bara regnade hela dagen igår bara. men en helt okej dag, det var ändå inte så tråkigt att ta kort på olika träd.

Nu är jag vaken och jag är ledig idag, riktigt drygt. varför är jag uppe nu? jag bara för att jag kan inte ta en senare buss och jag måste träna fotboll ikväll. känner att jag inte orkar spela fotboll, men jag hinner tagga för att spela fotboll. Annars idag vet jag inte vad jag ska ta och hitta på, något blir det säker.

Idag hoppas jag även att jag får träffa min vän Emma, det var år och dar sen man såg henne. eller nästan iaf, vi har inte vart på mer än en månad och vi som var varje helg annars. vad händer? hoppas vi verkligen kan få tillbaka lite av det iaf, saknar dig grymt mycket så jag vet inte vart jag ska ta vägen. men idag får jag äntligen se dig, ska bli så skönt!

vad ska ni göra för något denna onsdag?

Kommentarer

okej :P

Hur många besökare har du per dag? :)

Hej :) allt bra med dig idag då? kram

Sv: Ah :D

(går)dagens blogg är utsedd klicka på länken för att komma till dagens blogg för att anmäla dig

http://ffinasteeduw.blogg.se/2011/march/dagens-blogg-2.html#comment

Allt bra?

Sovit gått?

sv: jaha:) jag ska snart på stan:)

sv: okej ^^ allt bra?

sv: skönt att höra =) min gårdag var också bra!

Det var fina bilder, kul att ni får göra sånt tillsammans! :D Skulle jag med vilja. ^^

fin bild, allt bra?

Så fina bilder :)

allt bra idag:) ?

ikväll ska jag plugga och träna tror jag.

Du är verkligen fantastiskt bra på att ta kort! jag funderar förresten på att köpa en ny kamera vad tycker du att jag borde köpa för någon då? Just nu har jag bara en vanlig digitalkamera från Sony ;)

sv okej jag får fråga min firsör hur man gör

sv; :D.

Trevligt blogg!



Skulle vara kul om vi kanske kan börja kolla på våra bloggar, vi kan ju också kanske kommentera och sång bland våra bloggar. (Alltså du på min jag och på din). Kommentarer är alltid roligt. :-)



Kram på dig!

Det är helt okej:)

sv: btw. är det du som har gjort din design eller är det något annan som har gjort det ?

- okej! gooide, jag mår fint!

Yes, ha en fortsatteb trevlig dag!

Jag ska gå i skolan sen hem till pappa :)

Varför är du uppe så tidigt?! Va jobbigt, jag skulle vara jättetrött! :o

sv; Tack så mycket :).

sV: ja jag hppas det:)

vilken film såg ni? igårkväll kollade jag på landskampen :)

haha härligt :)

sv; :).

Fina bilder :)

- hehe yes

sv: det var juh bra det att filmen var bra =)



idag fyller min lilla syster år så blir fira henne och nya foton på syskonen..

Jätte härlig blogg du! Titta gärna in hos mig där kan du hitta lite allt möjligt. Och snart åker jag till USA för att gå på auditions och provspela för lite olika filmer.

sv; Allt bra med dig idag :)?

sv: tackar tackar :)

gillar din header och dina bilder, mycket!!

Tack så jättemycket söta du :D

- vad gör du då? =)

varför är de bara jag som tkr de :o?

var med o tävla i dagens blogg hos mig :)

du har större chans att vinna om du länkar mig ;)

kram

http://isabelolssons.blogg.se/2011/march/lycka-till-nu-da-utser-en-vinnare-pa-fredag.html#comment

vill också ha en sån fin blogg som du har:)

haha okej, vill verkligen se den! :)

allt bra?

HIHI okej,

tack så mycket :D

härliga bilder på nåt vis :)

- okej, jag ska åka till stan strax ;D

;D

gör dudå?

gör dudå?

sv: aha ne ja är nog mer en hund människa :) haft en najs onsdag?

haha aa :)

okej, jo det är bara bra :D<3

aaw ! men du är sötast :D

Allt bra med dig idag? :)

kram

ne ingentijg :)

hihihi ja :D

ok

Nice blogg ! As fin bloggdesign :)

fin blogg! :)

haft en bra dag?

hejsan! jag har gjort ett inlägg på min blogg om de poppulära jeffery campbell skorna, kommentera gärna vad du tycker om dem! :)

hejsan! jag har gjort ett inlägg på min blogg om de poppulära jeffery campbell skorna, kommentera gärna vad du tycker om dem! :)

Mm, jag fattar inte det fina/duktiga i bilderna.Jag ser ingen skärpa, bilderna ser lite slarvigt tagna ut. Jag är ledsen. Jag förväntade mig mer. Förlåt!! Ta det inte personligt...Fast hederna var ju ganska fin :)























Follow my on Bloglovin







Trackback