bra väder på Gotland


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Vädret här på Gotland är underbart, var just ute med Kristina, Johannes och Fanny. Underbart att vara ute och gå, men då ska man se till att inte ha så mycket kläder på sig. som jackan den kan man lämna hemma under dagen för det är så sjukt varmt!

Just nu blir det bara att ta det lungt med dom bästa och se till att vara ute i solen om jag inte får ont i huvudet. mer planer har jag inte för dagen, mest ta det lungt och det gillas!! vad har ni för väder?

Kommentarer

fin bild :D

sv: absolut, och tack! :)

sv: hihi så lite så, :D

sv; får se om jag vill vara med i tävligen :)

Fin bild!



Kul att du är med i helgens blogg :)

sv: hihi så bra då :D



skriv din adress så fort så möjligt, så jag kan skicka iväg det idag :D

Sv; :)

sv: vad bra, vi har också jätte fint väder nere i skåne! helt underbart! vad ska du hitta på i helgen då? :)



kram!

jätte fin bild och fina blommor! :D



svar: inte jag heller, enligt aftonbladet ska det redan ha hänt.

sv: kanske , kanske inte , vad ska du göra idag då? :)

bra väder bara att det blåser en hel del

Så lite så, bästa du ! :)

sv: jag har inte fått något..

skickade du till:

[email protected] ? :D

sv: fick det nu :D

svar: varsågod :)

vad äre för blommor? :)

sv: det står i inlägget på min blogg :p

svar: tänkte väl det, men frågade ifall :)

svar: ja :D

du, visst kan jag kalla min blogg för fotoblogg, fast jag inte lägger ut så mycket bilder?

Sv; jättefin blid! <3

sv: Oohyes! :D

Sommar och sol! :)

Jag är redo för att dra ner på stan och kika på Göteborgs Varvet!

God morgon =)

fin bild

tack bibi

Sv; tack så jättemycket! <3

åh vilken fin blid ;O

hoppas att allt är bra med dig :)

kram<3

svar: jag blev påhoppad av en anonym, blev kallad bitch, för att jag hade hoppat på hennes kompis, men den tjejen med blogg hoppade på mig, och jag skrev att om hon kommenterar elakt igen, så anmäler jag henne till blogg.se, så hon har väl skvallrat för sin anonyma kompis, och hon skrattade och sa att min kamera suger och så vidare. ska ta upp det på bloggen senare, och skriva av mig.

Jätte fin blogg:) <3



Besök gärna min blogg:

www.theelene.com



Kramar

sv: ska dega ;/

Sv; :)

vsg söt:)



Kram

hos mig är det jättebra väder! Fast det blåser lite :)

ja det är det verkligen! :D

fin blogg=)

kika gärna min & min kompis bakblogg

Vilken fin bild =)

svar: precis, och så äre skillnad på en icke systemkamera och en systemkamera också, det kan du hålla med om. precis, måste ju få försvara mig, och jag hoppar inte på någon om ingen hoppar på mig!

sv: varsegod och tack :D

taack :)

Vad härligt! Här i Göteborg är det molnigt idag :/

vilka fina bilder! :D

ha en bra dag gumman

Underbart fin bild !

fin bild!

sv: ja verkligen! varsegod :D

Vilken vacker bild!

ska strax börja göra mig iordning! :)

härlig bild !

ganska varmt men det blåser! åh va jag vill vara på gotland just nuuu. :)<3

fint fotto!

Finfin bild! :D

Vad har du gjort i dag då?



jätte fin bild! <3

FIn :)

åh så vacker bild!! =)

Åhh vilken fin bild ! :)

-allt bra?

Har också undebart väder ute! Det är såå varmt!! Går i linne och shorts och det är alldeles för varmt.. haha! :P Det skulle nog vara lagom att gå i bikini eler nåt sånt. :P



SV: sjukt fin bild! =) love it! =) vad är det för blommor som hänger på trädet? =)



Bra att din kväll var bra! =) Tack, min helg har varit bra och kommer säkert fortsätta vara det! :) aa, precis; skönt att vara med familjen! :) <3



hehe, okej! ;) Ja, jättesöt är din lillasyster!=) Japp, jag tkr att jag o min lillebror har bra kontakt. :) Brukar vara med honom ganska mkt, spela fotboll osv. :) Har du och din lillasyster bra kontrakt? =)



bra att du förstår o håller med! =)



Vacker bild! Här har vi haft riktigt bra väder, lite för varmt för min smak dock :p

Fin bild! :) Du är super duktig på att fota!

härlig bild! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback