det finns något, men vad vet jag inte.


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm + Reflexskärm 5 i 1 (110cm)

Har vart ute och tagit lite bilder på min lillasyster, sen tog hon några bilder på mig. Tänkte sätta mig ner och fixa lite bilder och ta och jobba på en sak. Har även hunnit att städa mitt rum, för det såg inte alls bra ut. Men jag antar att det är så det kommer se ut när man ska börja flytta och lite sådär, tänkte även ta och kolla på lite möbler bara för roligt plus att pappa ska snart till IKEA!

Tänkte även ta upp en fråga som jag fått förut, heter du Beatrice eller Bea? Jag heter Beatrice och säger ofta Beatrice om någon frågar vad jag heter. Men kanske efter 5 minuter jag har vart med den personen fattar dom själva att dom kan säga Bea. Sällan jag hör mina vänner säga Beatrice, eller den sista tiden har jag fått hört ordet Beatrice jättemånga gånger och det gillar jag. Fast jag gillar Bea lika mycket, men blir lite gladare när folk säger Beatrice eftersom jag sällan får höra det.

Kommentarer

jag och Anna, våran design Anna (haha) kallar dig för Bea :D aldrig Beatrice :)



svar: yes :) ska du göra nån ny header eller? :D

vad lika ni är :D

sv: Åh vad bra, har lixom saknat att skriva med dig!

puss på dig underbaraste! <3

haha :D

sv: ja köp deN:D

svar: hihi ^^ <3



haha okej, har du ingen inspiration till en ny header?

great :)

haha jag förståår det :D

så söt bild :)

fint blogg ♥

men vilken söt tjej, liknar dig. Måste va din syster :)

Fin blogg sötis :)

svar: haha okej, jag kanske kan göra en åt dig? :) fast du kanske inte gillar min stil, alltså att den passar dig :)

DEt var inget :)

har du för dig nu då? :D

fin bild =)

Super fin header :D

Ja! :)

sv; hmmm blogg.se som cepar igen kanske :/ ?

hur mår du idag? :)

Allt bra? :)

-Vi kom väl typ på 20:e plats (I BÄSTA FALL), eller något sådant :S. Men den här gången kom vi ju 3:a, bästa platsen sedan 99 :D

Hejj :) allt bra med dig ?:)

kram<3

svar: ja, gör du! :)

SV: tack du! :) allt bra ?

Ja :)

inte så bra är ju sjuk :( <3

sv: jaja.. de har ju vart lite struligt på sista :D men nu går de ju igen, haft en bra start på veckan annars ?:D

du är söt ♥

sv; Ja man får hoppas att man utvecklas! Men vet du om det går att välja typ webdesign och sånt? alltså får ni lära er sånt också? :)

Vad fin bild.=) Misstänker att det är lätt att man får sitt namn lite förkortat när man har ett långt namn.

Kika in och var med i Veckans Blogg där man kan få en fet länkning varje vecka!

http://emmyasklof.blogg.se/2011/may/veckans-blogg-v20-2011.html

Kram

sv; Åh vad bra! Tycker sånt är så himla kul :D <3

mm ;)

Söt ^^

Fin bild! Och jättefin blogg! Allt bra? :)

svar: mer somriga bilder kanske? :D

Hejsan, vad görs ?

Heej!

Gå jätte gärna in och kolla vår nyuppstartade blogg om JEDWARD! :D



tvillingarna gjorde succe i Eurovision och eftersom vi följt dem ett tag nu så har vi dem senaste uppdateringarna om dem och bara en allmän fansite i deras ära!



kramar!

sv: ja, visst är det :')

Shuuue! Allt bra idag? :D

jätte fin tröja, passar ju jätte fint nu när sommaren börjar komma :)

SV; haha sexig kille, visst :D

sv: okajj va bra! :)

nja bra bara det att jag har ont i huvet ;) <3

sv: okajj va bra! :)

nja bra bara det att jag har ont i huvet ;) <3

sv; Ojj , jag kommer inte ihåg vad jag skulle skriva ^^,

Btw awesome blogg :)!

sv: har du några planer för i veckan då :)?

sv: hehe :D!

Ja jätte skönt! :)

Sicka fina foton !

Förlåt om du ser detta som spam eller liknande..

Jag vill bara uppmana om att du nu på min blogg har chansen att vinna en One Piece i min fototävling för både tjejer och killar på min blogg !

Jag ser att du har känsla för foto, därför väljer jag att tipsa dig. Du kan ha en chans att vinna, hoppas du vill delta :)

kram !



http://standingcarla.blogg.se/2011/may/tavling-vinn-en-one-piece.html#comment

http://www.checkinmusic.se?register-lightbox=true&c=ZTBPU51Wk



helt gratis Ipad 2 bara genom att värva 200 kompisar! =D

SV: okej härligt :) jo de e bara bra med mej oxå =)

hur många läsare har du ? :)

sv;hahaha :O

din lillasyster är precis lika söt som du! <3

Hej!

Nu är jag tillbaka från mina 3 veckors bloggpaus!

Allt väl idag? :)

Oj vad ni är lika! ;D

Fin bild!



hej du.. Om jag vet rätt så är du rätt bra på att ta kort ?

Men brukar du göra om bilderna först ?

kram!























Follow my on Bloglovin







Trackback