du förstår hur man tänker

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

det här är en bild på min lillebror ♥

Imorse vaknade jag runt 06:30, fast jag hade sovmorgon. Men det var helt klart värt att gå upp för att hjälpa pappa, min lillebror hade sovit vid min andra bror och skulle med båten idag. Så vi var tvugna att få tag i han och fixa lite annat. Snart åker han utomlands också, på torsdag åker han utomlands till Polen. Och kommer hem den 28 maj, hur ska jag klara mig?

Somnade om runt sju, när jag fick veta om han kom med båten eller inte. Jag kanske sov en timme eller något, men mer klarade jag inte av att sova. Hatar att drömma mardrömmar, det är det värsta jag vet! Så jag kände att det var lika bra och gå upp, så jag har vart vaken ett par timmar nu. och kanske borde börja plugga lite.

vad ska ni göra idag? har ni fint väder?
GLÖM INTE TÄVLIGEN HÄR UNDER!


Kommentarer

svar: okej, fast jag bryr mig inte så mycket om så mycket fotograferande, älskar bara att ta bilder, hihi :D

Jo då, själv då?

Idag är det fint väder på ön iallafall =)

allt bra+:D

Godmorgon, ha en fin dag <3 Oj, just det Jag har en frågestund nu så kan du vara söt och fråga nåt? :D Skulle varit snällt! :D KRAM :)

Tack så mycket för tipset! Dock har jag en 5i1 120 cm, skulle behöva en i kanske 50 - det blir att köpa in i sommar :)

Javisst! Allt väl idag då? :)

sv: du är fin om någon, finis <3



men hallå, en liten fråga!

vad är det där man kan tävla om? vad är det till?

fotografering fattar jag, men alltså vad gör den? :((

SV: härligt:) de är bra!

sommrig och fin bild :)

Sv; jadå själv? =)

här är det fint just nu men kommer nog regna sen haha, själv?

Här är det sol:)

svar: ja! har nåon anmält sig än då? :D

Sv; härligt :D

Idag blir det ett pass hos sjukgymnasten och lite andra små ärenden. Min brors syster ska åka till Östersund, och det är ett par timmar på tåg. Tur för henne att hon åker natt tåg! :)

svar: läs inlägget så ser du =)

yeeey

svar: jätte många eller? :D <3

ska just iväg o käka, dudå plutt

svar: bättre än inga alls! :)

d borde ja me göra

Snart är det väl sommarlov, det ska väl bli härligt? :)sen har du väl bara ett år kvar! :)

sv: jasuujasuuu :D nice :))

svar: precis! under eftermiddagen kanske det rullar in en massa som vill vara med och tävla hos dig :;)

sv: wiieeh :D

sv: händer nåt kul idag :D?

svar: så är det här också, massa besökare, knappt några kommentarer, haha!

sv: Jotack det är bara bra, självdå? :)

svar: nästan 200 besökare, men knappt några kommentarer, haha :P

Jag har en frågestund på bloggen så kan du vara söt och fråga nåt? vore kul!

Tack för FRÅGAN <3

sv: tack :D

svar: ja, en del bryr sig bara om att vara med i tävlingar, inget annat :( <3

sv: i know :D

och jag är så glad! brukar aldrig få bli brun annars :(:(



ja, jag måste börja sola igen jag också ;) <3

Svar: Okej :) Jag ska åka ner till biblioteket och lämna en bok :) Har du något tips på någon supergod maträtt som är lite ovanlig? :) Vill ha lite nya maträtter att laga och äta :)

Jag drömde helt konstigt inatt också. De va någon som skickat en bomb i ett usb minne till mig så jag kastade ut det genom fönstret och ja jösses

sv: men hallå, har inte du typ as lätt för att bli brun? ;o

har för mig det :)

sv: mjoode blir ungefär samma här! =)

sv: haha nej det blir ju så :(

jag har fuskat i och med att jag har varit sjuk osv. så då har jag suttit ute i solen hela dagarna ;)

men då är vi brownies on beach 2011 då? ;)

svar: en tävling lockar dom flesta.

Är DU intresserad av ett HomeParty!?

Gå in på:

http://tessolsson.webblogg.se/2011/may/utkast-maj-18-2011.html#comment

sv: självklart vill jag vara med bara att jag gör det lite senare :D

Hej, var gärna med i dagens blogg! Ju fler som är med desto fler "dagens-blogg" blir det!! Har precis startat min blogg på nytt! Hoppas verkligen att du gillar den! Anmäl dig här!! http://marinamicic.blogg.se/2011/may/dagens-blogg.html



Väldigt snygg blogg btw!

as fin bild!:)























Follow my on Bloglovin







Trackback