du vet inget om mig längre

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Sitter i skolan och snart är det lunch, efter lunchen är det bara idrott sen är det äntligen helg för min del. Mina planer för helgen blir att vara med dom bästa, så för min del kommer det bli mindre blogg. (men jag berättar mer om det senare ikväll någon gång) Efter skolan ska jag först träffa bästa Emma, har saknat henne. Plus att jag har lite saker som jag måste säga till min älskade kompis. Det bästa med helgen är att min kära bror kommer hem, äntligen ♥

Vad har ni för planer för helgen?
(glöm inte bloglovin, tävlingen eller gilla min facebook)

Kommentarer

TEST

sv; jo jätte bra jag vakande nyss hehe!

Vad gör du då? :)

Sv: nice :D

Sv: Jag är sjuk, så ska väl inte göra så mycket.. :)

sv: jag ska gå på köpingsyran (en fest) med mina kompisar :D

mysig bild :)

ha en bra dag gumman

sv: Okej ;D

sv: :)

Är ditt 28-80mm-objektiv ett Canon, eller vilket märke? :)

Det har du rätt i :-) Är du självlärd? Kram

precis haft skolavslutning så det är lite vemodigt...

sv: Simon ! :D

läcker blogg!

hoppas du får en fin helg :)

mysigt att vara med bästis

sv : samma -.-

- Vem tror du vinner Champions League :)?!

Vad roligt att din bror är hemma :)

sv: Okej :) nä vakna nyss

Hej vännen!

Jag har varit lite off i bloggen pga skolan och verkligen satsat på att få bra betyg för en gångs skull nu när jag äntligen får ta studenten i juni. Dessutom jobbar jag på Tivoli så det blir lite stressigt och jag har ingen tillgång till dator då.



men men, Allt bra med dig?? Hänt nått roligt på senaste?? Hoppas du vill ha fortsatt kontakt med mig. Ber så hemskt mycket om ursäkt för dålig kontakt. Har uppdaterat bloggen dock lite då och då, kolla gärna.



Puss

samma hära!<3

sv: ja, hahah. men det är asjobbigt. Men äntligen är det slut på det nu! :)

Sommarlov snart ju. När får ni sommarlov?

:)

Fin bild:D

Tack så mycket<3

- jadå :) hur mår du idag? ;)

Sv: haha ah :)

- bara bra :D

Det är väl sådär :/ SJälv?

va? Hon har typ EXAKT samma design :? Konstigt! Jaja, Kram :)



Rebecka: belovedmee.blogg.se

Jag: hcf.blogg.se

- Jag önskar dig en riktigt trevlig helg! :)

hihi jaa :D

tack gumman

Fin bild som vanligt ^^

sho! :) vad händer i helgen då? :D kram

Hoppas du får en trevlig helg.=)

sv; nejdå det är du inte! :D

sv: ja:)



tack så mycket :D



har din dag varit bättre idag :)?

svar: bra :)

yes :D

Hehe

Jag ska inte göra så mycket i helgen mer än att åka till pappa, själv då? :)

vacker bild, så duktig du är!

aah det har nog redan blivit det:)

hänt i dag då? ;D

ska ha filmkväll med bästis, sen så ska jag till Gävle och umgås med min kusin! vad tycker du om facebook? :)

Ä L S K A R D I N A R U B R I K E R !:DDDD<333

vilken fin bild :)

Sv: Härligt att höra, allt är bara bra med mig :D händer det något spec under helgen? :)

dagens blogg är utsedd!



http://cutielollipop.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-9.html#comment

så fin bild!

bra blogg verkligen!

bra blogg verkligen!

skönt med helg :D önskar dig en underbar sådan sötnos :)

Fin blogg du har :)

så lite så bara sanningen :) hihi. jorå de rullar på :D självdå?

bara bra tack ,sj :)?



fin bild :D !

hej gå in på denna länk och rösta och sprid den,rösta på de som handlar som n3 och dj.Så får du en länkning in min blogg.Kom ihåg att kommentera att du röstat

kram:)



http://comviqkickstart.se/trollhattan/inner.php?pid=32

hej gå in på denna länk och rösta och sprid den,rösta på de som handlar som n3 och dj.Så får du en länkning in min blogg.Kom ihåg att kommentera att du röstat

kram:)



http://comviqkickstart.se/trollhattan/inner.php?pid=32

ha en bra fredagskväll! :)

sv: gode bra här med :) händer i helgen då ?

Vacker sommarbild ;) Längtar tills värmen kommer igen.

PS. delta gärna i mina tävlingar som avslutas snart!



http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/may/t-som-i-tavla-om-en-vit-freebra.html#comment

- en white edition freebra.



http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/may/utkast-maj-16-2011.html#comment

- fem stycken smycken!



http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/april/t-som-i-tavling-om-ett-tandsmycke.html#comment

- ett tandsmycke!



PUSS & KRAM

haha oj, ja allt är bra, själv ? :)

Hej hej!

Fin blogg och sjukt snygga bilder!!!

Du borde läsa min blogg, den handlar om hårfrisyrer naglar. Jag ger tips om snygga frisyrer och hjälper de som inte kan fixa sitt hår själv!

http://hairstylesbyYone.blogg.se

Gårdagens/nattens bravader står det om i bloggen ;) Idag blir det lugnt =)

fin bild :D!!























Follow my on Bloglovin







Trackback