en tävling pågång!

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Ni förstår inte hur ont i ryggen jag har just nu, tror jag får panik. Att jobba tre timmar och sitta på golvet och böja ryggen är ingen höjdare. och det visste jag redan när jag började jobba, men hittade inget annat sätta att jobba utan att få ont i ryggen.

Ikväll händer inte så mycket mer, jag ska förbereda en tävling där ni kan vinna något superfint. så imorgon gäller det att ni har koll i min blogg så ska ni få vinna något superfint, jag lovar ni kommer gilla det. Eller iaf ni som har fotbloggar eller tycker om att ta kort. Kolla in i morgon så du inte missar tävlingen.

vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Wow vad snyggt det blev med ljuset på fotot!:) I like!

Hehe ;)

sv: yeah! :D

vad bra att det är bra ♥

sv: härligt :D bara bra.

svar; det är bra här med:)

Vad gör du?:)

vad gör du? :)

sv: varsegod :D

Din åsikt tack! :)

http://moalindback.blogg.se/2011/may/varldens-undergang.html#comment

okej, pluggar ;)

sv: DU också gumman! <3

allt bra med dig då? :)

kul med tävling!

Spännande med tävling!

svar; lyssnar på musik:)

Hur har din dag vart då?:)

ja ;D

Vart ute & solat, ridit, fixat med bloggen osv. :) Allt bra med dig då? ^^

åh va jobbigt!

Yes! :)

Har du haft en bra dag idag?

box :D

sv: åhh ja ser fram emot imorgon :P

Ohhh! Jag hoppas att det är något som jag vill ha då :)

Kika in och kolla om du blev Dagens Blogg! Blev det inte du så kör vi en ny omgång imorgonbitti :)

sv: yessh. Planerat nåt kul till sommarn :D?

kraamar

sv; :).

sV ja okej :) då går du alltså gymnasiet? vilken linje? :)

15, fyller 16 i sommar :)

Japp. :)

sådär:)

vad jobbar du med? ;)

jag ska ta det lugnt, dudå? :)

Så fin bild :)

sv: haha ja :D

SV: tell me now, what it is! :'O :D

Sv: Okej :D

SV: orka! :(

Sv: :D

jodå, helt okey alltså



va gör du ?

Oj då, råka fråga dig igen! :D

vad gör du? :)

Dina foton är verkligen jätte fina =)

God natt söt :)

Sv;jo allt e bara bra med mig =)<3

Gonatt!

kollar tv o väntar på min man

:)

ja på dig själv du :p

förstog de haha

gumman dååå

Fin blogg! ;)

Åh, blev nyfiken på tävlingen nu :D



Du har väl inte missat att jag har massa roligt på bloggen just nu? Detta är lite av vad som pågår just nu:



1. Dagens blogg (http://angelica.blogg.se/category/dagens-blogg.html)



2. Dagens GissaAngelica (http://angelica.blogg.se/category/dagens-gissaangelica.html)



3. Månadens bloggtävling - där du kan vinna bloggsvar. (http://angelica.blogg.se/category/manadens-blogg.html)



4. En tävling där du kan vinna en egendesignad almanacka (http://angelica.blogg.se/2011/may/vinn-och-designa-din-egen-almanacka-1.html#trackback)



5. En tävling om hälsoprodukter (http://angelica.blogg.se/2011/may/vinn-halsoprodukter-fran-halsa24nu-1.html#trackback)



Är det någonting som passar dig? In och kika vettja.

Ha en fortsatt trevlig kväll, KRAM.

sv: jaha okej, är det roligt då? :)

haha inget

sv: okej <3 musik

haha



va görrruue

sv: ska nog mest chilla, eftersom ja tar studenten! så ska börja leta jobb till sommarn ;)

Följ mig och Hugo Rosas på bloggen!!

Häftig bild! :D



Ha det fint!

Kram

Följ mig och Hugo Rosas på bloggen!!

sv: ja ! när kommer tävlingen upp? :)

sitter i soffan me min man o kollar tv



rätt så trött

sv: hiih ja faktist! :D

kram!

fin bild !

- allysandra

sv: hihi :D!

sv: okej :p

Vad ska du göra imorgon då? Några planer än så länge? :)

sööööööööööööööööötnoooos :D hoppas du haft en bra dag :)

sv: vad bra då :)!

Morsdagnärmar sig och det finns utvalda morsdagsmycken med rabatt på. Det finns även flera handtilverkade smycken till bra priser, så titta gärna in!



Kramar :)

http://stylebymartina.webblogg.se/

allt bra med dig?

Hej!

Fin blogg! :) Undrar ifall du vill göra mig en superliten tjänst.. gå isåfall in på noonewantsforever.blogspot.com och rösta på mitt skämt (nummer fem) i sidospalten till vänster! :) Är bara en halvtimme kvar av röstningen och behöver alla röster jag kan få! Hjälper du mig får du en länkning i min blogg inför mina 150-200 unika läsare per dag, släng isåfall in en kommentar i min blogg så jag vet att du röstat! :)

Kram och tack på förhand!

Vad härlig somrig bild.=) Tävlingar är roligt.

Det var så lite så :)

sv: PUSSSSSSSSS

Det låter ju super bra det:D

Jag är helt slut, men annars är det toppen :d<3

Fin bild, hualigen, jag har också ont i ryggen, suprejobbigt =(

Anmäl dig gärna till dagensblogg hos mig ! :)

underbart fin bild!!!! :D <3

superhäftig bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback