ett samtal från dig, gör mig alltid glad


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Min kväll igår var helt okej, men den kunda vara lite bättre. Det blev lite chill fest, hemma hos Emmas klasskompis. Och det var riktigt roligt att träffa lita nytt folk, kände bara två stycken där. det var lite roligare mot slutet det kan jag självklart säga, runt två på natten cyklade jag hem och gick och la mig.

Nu är klockan runt halv nio och jag är upp? sovit sex timmar och dagen kommer inte sluta så bra har jag en känsla av. min syster kom just hit, så vi ska ta och hitta på något, men vad vet vi inte ännu. min dag kommer bli lite chill med några i min familj och ikväll en kompis. plus att världen går ju under idag, men det tror jag inte på för fem öre.

vad har ni för planer för idag och hade ni roligt igår?
GLÖM INTE TÄVLINGEN OCH BLOGLOVIN!

Kommentarer

roligt med nytt folk :)

snygga bilder du tar...

Jordens undergång.

Vad tror du? Vad tycker du?

Var med och hissa eller dissa i min blogg idag :)

Hej hej, allt bra? :)

svar: Nej, jag städar för fullt i mitt rum med lite musik medans jag svarar på lite kommentarer och bloggar! :)

Jag är på öland så ikväll ska jag till borgholm och titta på alla bilarna ;D

SV: Det är bra :D

Vad görs? <3

sv: Joorå, den va bra! :) Vad ska du göra idag då? :)

SV: Ska stänga av datorn

och börja fixa smink&hår, osv

för ska uppträda i Hågelby

idag :D

SV: Japp :)

Händer det något speciellt

hos dig idag då? :)

Jätte fin blogg ;D ♥

idag så ska jag och mamam till en blomsterhandel och köpa blommor och plantera! :)

svar: Det skulle jag inte påstå men okej hehe! :)

hoppas du får en fin lördag! ;)

svar: yey! :D

svar:Vad roligt att höra!

Några planer för dagen ? :D

svar: allt bra idag? :D

SV: Glömde bort vad jag skrev så kan inte svara på din varför fråga :P

Tack tack, händer denna lördag då?

svar: det är toppen, jag är inte död, haha ;)

sv: hehe okej!

lite innan mig då! :)

Fina färger! :)

Sv; japp! ;) Vad gör du då?

ska börja dagen med en dusch för att sedan åka och fixa mina naglar och i eftermiddag skall jag sminka och fotografera en möhippa så jag lär ha att göra :)

sv: japp :D

svar: haha ja, när det va natt här i Sverige, så va det kväll, kl 18.00, i Nya Zeeland, det kom bara lite dimma, inget annat.

http://trixiiee.blogg.se/2011/may/tavling.html#comment



där är direktlänken till min blogg om det var de du mena?



kram

fin bild =)

Så fin bild!

jaha, haha nu minns jag.. därför de var fint :D

sv: Najst! allt är bara bra här med :D

Sv: Svarar på kommentarer sj? :D

sv: blev mest lungt och träning i förra helgen, uppladdninge inför den fullspäckade vecka jag nyss haft!:) hur har din vecka varit då?:)

oh den bilden var fin! gillar solljuset :D

Sv; okej. Jag svarar på kommentarer! ;)

härlig bild ! Föresten när avslutas tävlingen :D <3

sv. okej =) allt bra? :D

okeej, jag gör inte så mycket! :D

Jag gillar din blogg :) Du får en plats i min topp fem ;)

du tar så sjukt fina bilder ! :)

vad ska du göra idag? <3

kolla in om du just du blev vinnaren av min tävling!

http://marbes.blogg.se/2011/may/vinnaren.html#comment



tack för du deltog! :D

sv; :).

fin bild :)

bara bra :) händer det idag?

http://eemmmaa.devote.se/blogs/9989668/fraagastund.htm



var gärna med :D

Sv;jo allt e bara fint med mig =P

vad ska du göra idag då? :)

Kolla gärna in mina 2 bloggar :)

http://bbaasstta.blogg.se

http://nattstad.se/MajmooN

haha, vabra då :D

sv: du blev vinnaren av min tävling :D

hoppas det gjode din dag liite bättre ;)

vad ska du göra idag då ?

Hej!



Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna ettpar snygga örhängen. Kika in vettja!



Kram

sv: massa mys :D!



hoppas du får en bra dag:)

Jag mår också bra, men är sjukt trött efter veckan.. :/

Mm ;) fin bild !

sv; hur är det idag ?:)

Anmäl dig gärna till helgens blogg här: http://isaloll.blogg.se/2011/may/helgens-blogg.html#comment ;)

svar: tack! :)

sv: jo, det är nog samma :) <3



kram!























Follow my on Bloglovin







Trackback