ingen bra start på morgonen..


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag har försökt gjort bilden så mycket sommar som det går, lyckades jag?

Imorse fick jag sova några timmar mer än vad jag brukar få göra när jag ska till skolan. Men vaknade istället med huvudvärk, lite förkyld och vädret var as dåligt! plus att jag var inte pigg, något som inte gjorde min dag så bra.

Gick iväg till bussen i det dåliga vädret, typ vatten och snö på en gång. snö nu? vi är inne i maj, då ska det inte snöa. Tog bussen till skolan för att ha nationellt prov i engelska A, jag tycker det inte alls gick bra. men det gick nog inte super dåligt heller, nu är jag ännu tröttare efter det där provet och sitter hemma och väntar på att min syster ska hämta mig så vi ska åka hem.. Haft en helt okej dag med några i klassen, allt annat kanske inte var lika bra. men jag är rätt nöjd med dagen..

vad har ni gjort idag?

Kommentarer

sV: okej :d

Sv; härligt jo samma här :)

jättefin bild!

Förutom att jag är genomförkyld så är det bra med mig. Hur har din dag varit?

okejokej, samma här:)

sv: men haha va? :o

okej, jag vill också ha :D

ja (;

hmm.. om jag skulle göra den mer sommar skulle jag nog ljusa upp den mer och göra mer kontrast

hmm.. om jag skulle göra den mer sommar skulle jag nog ljusa upp den mer och göra mer kontrast :D

tack :)(

svar: har du verkligen orkat lyssna igenom alla låtar? :D men ja, dom är fett bra! :D

Tack vännen :)

Tack ska du ha snälla du! Hoppas allt är bra :)

Åh, vilken härlig bild!

Jättefin bild!

Hoppas allt blir bättre med dig, jag har också haft en dålig dag, eller ja en dålig vecka.. :/

fin bild :)

hejhej! var gärna med och tävka på min blogg :) kram

planer för kvällen? :)

Bilden var jättefin men den hade nog varit mer somrig om den hade en högre kontrast :)

Fin bild! :)

Hej!

Allt bra?:-)

sv: samma här:D

vilken bild tycker D U sprider mest glädje ?

kolla bloggen & kommentera !

behöver verkligen hjälp ♥

Har också dåligt väder :/ Vrf fick du sova fler timmar än vanligt, när du ändå åkte till skolan? började du senare lr? skönt isf! :)



tkr du lyckades m att få bilden somrig, den var riktigt fin ju!! :)



SV: aa, det var hääärligt! ;) <3 det var en bra helg + valborg.



hoppas glassen finns! :) vill ju smaka! ;) annars får du skicka lite glass i en kommentar, hihi! ;)

Hello,hun! Du gör?=)

Sv: ah :D

sv: jo det är bra :D



Fin header du har!

Krya på dig!

det här är ett meddelande som jag skickar ut till alla som kommenterat min blogg på sista tiden. men jag har nu bestämt mig för att ta en bloggpaus fram till 10 juni då jag får sommarlov! Eller en lite bloggpaus, jag kommer uppdatera om dagarna, men inte svara på kommentarer, för det tar på krafterna om man vill ligga på topp så jag ska samla mina idéer och komma igång igen runt den 10nde juni. Men du får gärna fortsätta kika in i min blogg och kommentera mina inlägg, så hörs vi den 10 juni :D ha det bra tills dess!

om du vill följa mig via bloglovin så har du direktlänk här: http://www.bloglovin.com/blog/2419307/lifeaspatricia

eller så sparar du länken på något annat bra ställe. kram ♥

SV: jag kom på varför det inte funkar på min blogg :s för min design är smalare än din.. asså din är bredare, så bilden får plats

Jag tyckte bilden var fin och somrig =)

Sv: Vad bra, samma här :D<3

hej. vilken hemsida använde du när du skulle göra din hemsida? :)

Jaaa ;D

svar: :)

underbar bild!

vad tycks om min outfit idag?:D

ha en bra kväll!

http://liborius.blogg.se/2011/may/jag-vet-allt-om-dig.html#comment

Jag hade också NP i engelska (muntligt) idag (fast i B). Sämst gick det! :( :P Hade du också muntligt? :)

vilken härlig bild

Idag har jag varit i skolan och sen efter det så har jag ridit!:D

kul att du är med :D

Bilden är jätte fin men man hade nog fått mer sommarkänsla om man haft en klarare bild, det vill säga, en fin, härlig klar blå himmel :)

Jättefin bild! :)

Fint med körsbärsblommor!

Vilken fin bild :) Så som alla andra tycker :)

finfin bild! :}

Hehe, men det blev fint sådär också :)























Follow my on Bloglovin







Trackback