jag kan säga allt till dig


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag har verkligen inte haft ork till att blogga idag, först när jag vaknade så hade jag inte tid. Har vart på pappas jobb ett tag idag också, så har jag inte haft tillgång till datan. Och kvällen blir det att plugga, jag måste försöka få allt klart!

Jag är inte på toppen humör, trött och mycket att tänka på. Jag taggar tills det är helg, ska bli så skönt med lite helg. Plus att jag får lite extra pengar denna månad för att jag jobbat, det låter riktigt bra! Jag ska lägga under pengar, men jag måste köpa lite kläder så i helgen blir det nog att handla lite kläder, taggad!

Vad har ni gjort idag, i det fina vädret?
(glöm inte bort tävlingen längre ner i bloggen)

Kommentarer

svar;



den 17 slutar jag :P

ÅH vad fin bild! =)

Allt bra med dig idag? :D

bara bra me dmig :D

har startat en tävling om vem som blir veckan blogg!

va gärna med du också , bara o kommentera :)

SV: Det är helt okej med mej, mår lite småkonstigt bara.. :/

Är allt bra med dej? :)

sv:A .D<3

Allt bra? :)

- svarar på kommentarer.

sv: ja :D

Halloj!

Har varit lite off på bloggfronten nu ett tag...

Men, nu är det med dig. Allt bra?



Kramar!

sv: jaah :) fin bild btw ^^

Sv: okej samma :P

SV: Varsågod! :D

Ja, allt är bra med mig också! =)

Vad händer ikväll då? ;)

sv: ja de är bara bra, själv då? :) <3

- ja ;).

samma plus att jag måste plugga blir inte bättre då :(

sv: haha yessh :D

sv: varsegod :D

varit i skolan, här var vädret tyvärr inte så jättefint :P ganska grått

svar; det är bra här med:)

Vad gör du?:)

vad gör du?

Sv: Varsågod :)



Är lite skoltrött men annars är det bra! Själv då? ♥

- okej :)



vad görs? :)

Hoppas du får en härlig kväll! ;D

sv: yeah :D

allt bra idag?

sv: kan tänka mig det :D

svar; lyssnar på musik :)

Har du vart på liseberg ngn gång?:)

sv: så lite så! :D

jaa, själv?

Sv: ah :D

Sv:

Vad bra :)

Nja, det är sådär med mig. Själv? :)

sv. Jo allt är bra med mig, hur är det med dig då?

SV: Japp! Vad ska du göra imorgon?:)

Superfin blogg! du är så duktig på att fotta! xoxo

Sv; Jaa det är ni! :)

Inte så mycekt! ; )

sv: Härligt:) de är bra!

Fin bild :D

<3

Allt bra? :)

Sv: Okej :) ska bli skönt med helg snart!

hej!

Allt bra ? :)

kram <3

sv:A, <3

gjort idag? :)<3

Sv; så lite så :) och tack! :D

heej! har varit och jobbat på berlinss ;-)

älskar bilden, är den nytagen? :)<3

SV: Okej =)

Jag ska nog bara ta det lugnt;)

Sv; allt bra annars? :D

Jaa det får man! :)

Jo det är helt okej ;D vad gör du?

äppelblom? :)

jag lyssnar på musik bara :)

sv: okej härligt! =D

sv: okej :D varit med en kompis <3

okej :) göra i helgen dårå? :D

om jag skulle skicka fb-förfrågan, skulle du tacka ja eller blir du kompis me de du inte känner? :)

svar: tack! :)

yes, håller tummarna för mig! :D

Skulle du vilja bli dagens blogg ?

Nu har du chansen att bli det !

Kolla bara in på www.seasongirls.blogg.se och sedan kan anmäla dig på alla inlägg som det står att du kan anmäla dig på :) Ha det bra !

// Anna - SEASONGIRLS

var med i dagens blogg hos mig ! :D

Så fin bild :)

vad gör du? : )

vad gör du? : )

SV: Aa :D

Vad händer imorrn då? =)

Sv: Aa, hur mår du en dag dom denna?????? :D

sv: ja :)

fin bild <3

Samma hehe :P Gjort idag?

Sv; härligt! ja allt är toppen :)

Okej :P skönt?

Jag har sovit :O

Sv: Vad bra, bra här med :D

sv: D:

sv: ja, jag med! vi får lägga oss tidigt idag då ;)

sv: ´:D

Sv; ahdå :)

Heej fin blogg<3

Titta in på min och min kompis blogg och anmäldig till dagens bloggtävling<3;)

vet inte vilka/vilken jag ska köpa!

skulle betyda mycke om du vill hjälpa mig,å kommentera vilken du gillar mest! :-)

sv: varsegod :)

sv: gött!

allt e finfint , sj? :)

Vad ska du göra i kväll? :)<3

sv: absolut:D

ååh vad fin bild , är allt bra :D?

Fast lite tråkigt också :p

sv: ja, tack :)

den är såå skön!

allt bra idag ? :D

väldigt fina bilder du tar! :)

SV: Samma här! ;)

plugget tar verkligen kål på en, svenska skolan i paris dödar oss haha:P

Okej, nej samma här. :)<3

Allt bra med dig? :)

sv: Ja, blev jätteglad! :D Dock synd att jag inte är kvar där längre, höhö. ;)



Gälet fin bild Bea!

snygg bild! ;D

fin bild !

Sv: joda :) Händer de nåt kul i kväll? :)

Absolut. ;)

absolut! själv?:D

Okej , ska åka till norge! :DD Fiske resa med skolan:) visst känner du typ sara gunnari?

sv; your welcome :) jodå, det flyter på, sj?

Sv; Bara bra! <3

har just sprungit :)

sv:haha har jag långt hår? :o























Follow my on Bloglovin







Trackback