jag vill se dig varje dag

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Ikväll blir det att vi att ta det lungt, kanske lägga sig ner i sängen och se en film. annars händer inte så mycket mer, kan vara skönt att ta det lungt eftersom jag är trött och det är skola imorgon igen.

Bjuder på en bild från idag, det blir en bild på Kristina och Johannes, fast Johannes syns kanske inte riktigt! men vi har haft en underbar dag och jag är nöjd med den. hela min helg har vart superbra, nöjd med att vara med dom man älskar mest. det är nog det bästa av allt, så länge jag får vara med dom är jag glad. sen vad vi gör är kanske inte lika viktigt varje gång!

har ni haft en bra helg?
missa inte tävlingen som avslutas ikväll vid 00:00 (tryck här)

Kommentarer

svar: har aldrig hört talas om det, haha, vad är det? :)

SV: Yesbox :)

måste bara fråga, är bloggerfly eller vad det heter bra?=)

Sv; tack :D

sv:Lungt (;

sv: japp:) händer imorn då ? :D

jupp :)'

va härligt! min helg har också varit bra!

svar: okej, gör det nu då! :)

sv; härligt :) jorå de är väl okej med mig !

-haft en bra helg?

svar: tack :)

sv; tack eftersom du gillar den kanske du också skulle vilja rösta på mej här: http://rebeccaadnell.blogg.se/2011/may/finalisterna-i-veckans-blogg-v20.html



sv: jadå :')

sv: okej, säg till när du bestämt dig :) kramar

Söt bild =)

Också nöjd med min helg :D

Sv; Varsego, ida har jag varit i stallet hela dan och jobbat :D Men har du några planer för veckan som kommer då? :D

Vad tycker du om denna sommar outfit?

http://eessrraa.blogg.se/2011/may/hm.html#comment

Fin blogg, allt bra med dig? ♥

en ny veckansblogg startas nu



vinnaren från förra finns ute



VECKANSBLOGG:

http://soflun.blogg.se/2011/may/veckansbloggvinnare-veckansblogg.html#comment



FOTOTÄVLING:

http://soflun.blogg.se/2011/may/tavling-foto-2.html#comment

:P

det är så skönt att bara vara med de man älskar :)

Vilken fin design du har! :D

allt bra?

Hoppas du får en underbar kväll :)

sv: You welcome! :D

Gjort idag? ;)

sV: okej :) ne skolan å typ klassresa å så ska ja se på konfirmation å lite sådant där :)

fin blogg! kram:)

sv; härligt :)

-jorå den har vart okej :)

sv: Åh, tack! :D

Det var så lite så vännen =)

sv: samma :/

sv: ja de blir de nog :D



händer de ngt mer ikväll?

sv: Aw, vad kul att du haft en härlig helg :D

Det har jag med ^^



karmar <3

sv: :)

sv: japp, men nära sommarlovet nu!! :D

¨sV: okej :)



ne här blir de en tidig kväll är helt slut

det är toppen med mig

har lagt till dig nu, lägger du till mig? :)

helt sjukt underbar blogg har du ! :)

Tittar på rookie blue =) du?

sv: Varsågod sötis :D

Haft en bra helg! Självdå? :)

sv: det är lugnt! Händer då?

Sv; :D



Tack så mycket :D

Skönt och bara ta de lugnt:)

Fan va snygg du är!! älskar din blogg!



Snälla kan du rösta på DEDE ska bli OFFENTLIG!!!

Han är den FINASDE killen i bloggvärlden!!!!!!



Han kunde inte ens ha bilder förut för att tjejer stalka honom till fotbollsmatcherna.

Helt OTROLIGT VACKRA KÄRLEKSTEXTER!!! Helt sagolik.



www.dedeprivat.blogg.se

www.dedeprivat.blogg.se

www.dedeprivat.blogg.se

javisst :D

Härligt att du haft en trevlig helg, hoppas söndagkväll blir trevlig den med.=)

- okje bra. Hur lång tid tar det för en att få ihop 500:-?

sv:A :D

planer för veckan då ? :)

planer för veckan då ? :)

Skönt och ta det lugnt :)

:D<3

ja :D

SV: helt okej, hur har din varit ? :)



Jo, jag skulle vilja ha lite hjälp av dig.

Jag vet inte rikdigt vad jag ska blogga om ..

Skulle du kunna lägga in en komentar, och ge mig lite idéer?

Det vore så jäkla snällT!!



btw: fin header! :D

Ja måtten underlättar ju :)

Jag har tränat ;)

sv: Okej, härligt! Nä typ fixat bloggen :D händer i veckan då?

Härligt!

hade en dålg helg :/ sj?

ja, min helg har varit superbra oxå! :D

sv: fråga gärna nånting i min frågelåda :D

sv:Härligt (;

allt bra? :)

- okej, men det fungerar?

sv okej :)

Händer i veckan då? :)

Veckans blogg är nu utsedd, kika in och se om det är du som blev utsedd

om du inte blev utsedd så har du en ny chans, då avgörs den alltså nästa söndag

Lycka till!!



anmäl er i länken nedan:

http://daghjort.blogg.se/2011/may/veckans-blogg-vinnare-2.html#comment

Hejsan, allt bra ? :)

SV: varsågod, jo det är bara bra du då? :)

:D<3

Sv: Mm, men gud vad söt tjejen är på bilden :D ♥

Sv: Varse ;)

Allt bra? ;D

sv: jag ska försöka komma iväg till gymmet! Venne hur det blir dock :D

Sv; tack :D

är med massor ;D

anmäl dig till dagens blogg? :d

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-2.html

sv: jorå, de e bara bra! ;D

va gör du?

Sv: Jaaaa :DD

Helgen har varit bra, men dock mycket ångest. Hm.. händer i veckan för dig? =)



fin bild på dig ! =)

det är bra här med. Vad gör du då?

Samma här, mycket plugg nu sista veckorna :/

Okej ;)

Kampfisk bortskänkes!

men va mysigt

men va mysigt

Nu är Veckans Blogg avgjord! Kika in och se om just du vann. ;)

http://emmyasklof.blogg.se/2011/may/veckans-blogg-v21-2011.html

Kram

svar: japp, så nu vet jag vad det är :)

SV: så bra ;)

vad gör du? :)

Mysigt :)

va görs då

Sv: sitter och fixar lite bilder ;)

nu kom min man hem, blir att sitta me han

=)

okej, ska sova :)

Samma! :)

yeey, hoppas jag valde bra :)

Ja :D

Vad blir de för film? :D

svar:Hej igen!:)

hihi varsegod,och tacl för svaret:D

Okej kraam.

Älskar din blogg,läser den varjedag:D

<3 sov så gott sen =)

http://starfalls.blogg.se/2011/may/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment



Du kan hjälpa mig att rösta på mitt bidrag nr 1 här istället då =D

sv; hehe ja vi kan väl hoppas det :)

Yes, helgen har varit bra =)

Det börjar bli bättre sj?

Nu är 4 vinnare valda på dagens blogg! kicka in om någon av dem blev du! (:

Hoppas du får en fin dag:)

vill du anmäla dig till dagens blogg? :)

http://barajagagnes.blogg.se/2011/may/dagens-blogg.html

s: jadå, allt är bara bra här, med dig då? :)

skulle du vilja rösta på mig här? http://lindassphoto.blogg.se/2011/may/de-3-finalisterna.html#comment - jag är nummer ett. & det vore urgulligt ifall du gjorde det.

förlåt ifall du inte gillar sånt här. ;)

Röstar på nr 4!



kulturliv.blogspot.com























Follow my on Bloglovin







Trackback