kameran är fixad!

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Igår skulle min pappa lämna in mitt objektiv som gick sönder i lördags, han lämnade den till min farbror. efter ett tag så ringer min pappa ringde och säger att han redan fixat det, men då hade han redan åkt därifrån. men jag ska åka in till stan idag för att hämta det. tack till min bästa farbror som räddade min kväll, så snart kan jag ta nya bilder, det gillas. annars igår gjorde jag inte så mycket, pratade i telefon och tog det lungt, super skönt!

Idag är det tisdag vi har engelska och samhällskundskap efter skolan ska jag in till visby. men nu ska jag fixa mig och dra iväg till skolan, men hör av mig sen. och får se när jag svara på alla kommentarer.

ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma!

Kommentarer

ha en bra dag :d

Vad gör du?

sv: bra med mig,hur är de själv? :D

kramis ♥

kul! säger till när vinnarna är utsedda! :)

Nu ska jag packa väskan för att bege mig iväg till praktiken!



Vad ska du hitta på idag då?

Kram

Tjenare!

Hur har din valborgs varit? Gjorde du något speciellt? :)

Kramar från min!

god morgon! allt bra?

Vad kul att du var med i Dagens blogg!

Den är nu avslutad, gå in och se om det var du som vann eller anmäl dig igen till dagens blogg om du vill ha en ny chans att vinna tusentals fler besökare! :) .

http://beich.blogg.se/2011/may/tisdagens-bloggar.html



Lycka Till!

kram Bea

händer idag då:) ?

ahdå! :-) händer i helgen?

kram!

kul att du är med i dagens blogg :D lycka till!

va bra!

sv: tack ! :D

Ha en bra dag =)

bra att ditt objektiv är fixat nu! :D

svar: jaha, okej, men vill iaf se när den är klar? :D

ja hehe! :)

Härligt att kameran är fixad! :)

sv: allt är bra här :) själv då?

fiin blogg du har! :)

sv: jadu, på vissa ställen finns den glassen, hmm. Varför inte hos oss:(

Tack, så glad jag blir för kommentaren till outfiten:D

skola :)

Hej sötnos! :) Jag har lagt till min blogg på facebook, så om du gillar min blogg, gilla gärna den på facebook! :D Bara sök på "Pinkpiercing - photos by me" och gilla :D

Om inte, tja, så gillar du inte min blogg, haha ^^

sv; aha okej :)

Så kul att det blir massa fler nya bilder nu :D

sv: jobbigt.. :D

svar: okej, men du väljer själv om du vill gilla min blogg. på fb :) <3

sv; jappjapp :D

Åh ja, skulle nog kunna leva på fruktsallad alltså!

Det kan jag tänka mig! :)

sv; härligt! Jodå, här är det helt kanon. :)



va kul att din kamera blev fixad! :)

sv: åh tack :D

svar: minns inte vad ajg skrev, haha ^^

sv; ja men ja förfan! haha eller

Svar: Hehe okej :) Jag hade det bra :) Gör du något roligt idag då? :)

Ha en bra dag, Sannalitens.blogg.se

sv: vad händer idag då?:D

va ska du hitta på dig då? :)

det ska jag! :)

yes! :)

sv- okej, nej inte så mycket. Allt br?

sv okeJ:D kanske se nån bra film:D

Funkar allt som det ska nu då? ;)

svar: ah just det, vill iaf se den, om jag fpr när den är klar? :D

sv: yes:)

fin bild!

Är inte jag som tagit den ;)

vad gör du? ;)

ha en bra dag du med (:

hej, gå in på min blogg och kolla om de var du som blev utvald till dom 3 bloggarna.

Om de inte var du så är de bara att rösta på någon och försöka nästa gång igen :)

Kram

sv; hehe ja :D

sv; jag har precis kommit hem från skolan ;) hur är det då? :)

Fin bild :)

Hejhej! :D

Hoppas allt är bra med dig idag,

och att du får en jättebra tisdag! KRAAAM :)

Ursäkta sent svar. Jag spenderade hela helgen i Uppsala med mina vänner och hann du inte med kommentarerna. Hur mår du idag?

japp :D

sv: hihi:D åh, skönt att den är fixad du! ♥

- vad gör du då ?:)

sv: nejdu!

haft en bra dag:D?

sv: ska inte göra så mycket ;)

Vill du ha spotify premium? :)

sv: jadå :D

Heheh :P

aha okej, när är glassen klar då?:D



tack, va kul!:D

det är bara bra ! fin bild :D<3

bilderna blir extra fina när bakrunden är suddig ! :D

sv; bra det! jag mår toppen! vad har du gjort idag då?<3 :)

svar: tack :)

härligt! :)

anmäl dig gärna till veckansblogg! :)

direktlänk - http://eeelinolssonn.blogg.se/2011/may/veckansblogg-vecka-18.html#comment

wiii, kul att den redan är fixad!:D<3

sv: allt bra med dig? hade du en bra valborg?:)

Idag har jag varit på pratkik och nu ska jag fixa lite här hemma :)



Vad ska du göra ikväll då?

Kram

Sv: :-)

Fin bild :)

Åh det glädjer mig! :)

Har saknat dina fina bilder :D

nja, sjuk egentligen...xD men är uppe och springer i alla fall..xD

sv: najs!;D

Sv: Tack så mycket kära du! Hoppas du mår bra :)



Hej! Kör igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Puss lycka till! :D

http://annsoh.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-avslutad-anmal-dig-igen-3.html#comment



sry om du inte vill ha reklam!

fina bilder du tar (L)

Taack :D

du? jag undrar hur du kan ha så stora bilder på inlägget? om jag fixar så stor så visas inte hela?

Varsegod! ;) <3

Hehe ;D

hur gör man så?

jag får bara så på vissa bilder helt random :p

Fint foto!:)

Nu har jag en fototävling uppe på bloggen, skulle vara kul om du ville medverka!:)



Sv: hihi ingen fara!:)

Allt bra? :D

Ha en fortsatt bra kväll! :)

sv; ska kolla på tv snart, själv då? :D

sv: har du tips på bra hårfön?:D

SV: Varsågod :) Allt bra?

jobbigt när någonting går sönder till kameran :o

Ska duscha, sen plugga. Dudå? :)

sv: okay=) ditt val (:

Tack så hemskt mycket! Allt väl?

sv; ao okej :)

kameran är fixad; grattis! :D

sv: vilken osis:/

u think ? :)

allt bra? :)

kul att du är med, lycka till! :)

sv; jag svarar på kommentarer! vad har du gjort idag sötnos?<3

härligt :d jo det är bra med mig!

Låter fint! Jo, det är okej :)

sv; haha :)

Okej :)

att lövet är i fokus och bakrunden suddig <3

Vad härligt att ha någon som kan laga saker åt en.

Fin blogg. kan du och dina söta läsare kolla på min blogg? jag skulle bli jätte glad. Och ni får gärna skriva en söt komentar hi hi. Pöss pöss och ta hand om er <3

Nu är jag nervööös!

Jag har anmält mig till en fototävling, vad tror du om mitt bidrag? hihi!! :D

Tack detsamma, hoppas du också hade en bra dag i skolan! :)



SV: okej, den glassen är alltså vanligast på gotland? skulle gärna smaka, hihi ;). Hihi, okej :P



aa, hade en bra valborg!! var m en kompis, + familjen o min kompis familj, gick t brasa, osv. Hade det jättekul!! :) Bra att du hade en bra valborg! Låter mysigt!

sv; det är toppen ;) Mycket att göra bara, skolan å så..men annars bra :)

Vilken fin header du har :D

Jag har hållt på att städa hela kvällen så nu ska jag ta en dusch och få i mig lite mat tänkte jag. Sen blir det att kika på desperate housewifes!



Allt bra med dig idag då?

Kram

SV: Haha vi får börja på något nytt ^^

så himla fin bild :)

Trist :)

Sv: Så lite så :)

skönt att du har fått tillbaka ditt objektiv! ^^

sv: okej ^^ allt bra?

okej ;) pratar i skype med några vänner :)

fin bild :)

skönt me en fungerande kamera :)

Hejsan, super kul att du var med i dagens blogg, vinnarna är nu dragna, var gärna med igen! Vinnarna och en ny chans hittar du här: http://linnnrosenkvist.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-tisdag.html#comment,

kram =)

sv. va bra, samma här :D <3

sv: de är tur de :)



usch skulle nog bli skogstokig om min kamera gick sönder :P



haft en bra dag?

:)

sitter vid bloggen och kollar efter sommarjobb :P

hänt idag då? :)

ja :D

svar: ja, göre du :D

Åå min kamera är inte fixad än... :/ mitt objektiv gick också sönder..

sv: ja tack:D

Hoppas kvällen varit bra:)

Javisst - ha en fortsatt fin kväll! Kram

göres finaste?

hehe

gjorde inte du o din pappa egen glass?:D haha

vad tycker du om fast and the furious filmerna?

godnatt ^^

sv; så säger korna som går på grönbete också (ställ ingen motfråga varför ;)

Snöade det hos dig i dag oxå?:O

sv. jaa :D <3

sv: Jaadå!;)



Delta gärna i min fototävling! :D Om du har lust. (a)

Har du haft en bra dag?

dagens blogg vinnarna uppe nu!

sv: Jaa gör det! ;)

Allt är bara bra :)

sov gott sweet girl

sv: aa, samma :) görs?

hihi ja :D

sovgott :)

redigerar massa bilder från idag. :P hehe..xD men ska nog ta och sova för i natt nu.. ^^ astrött! :O

skönt att kameran är fixad :)

vad tycker du om mina nya byxor?

även om dom kanske inte är din smak så kanske du har nåt tips på hur man ska matcha dom? :)

sv; yes! high fiiive! :D

- Sååååå lite :D

vad görs?

Fin bild!

Du är sååå duktig på och ta kort underbara du! <3























Follow my on Bloglovin







Trackback