min kamera sönder igen!?


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

åt pizza igår med min bror innan jag drog iväg till mina vänner.

Så här länge brukar jag inte sova? vaknade nu och är inte alls pigg, har kanske bara sovit sju timmar. Och idag är det första maj, en helt ny månad. lite småfint eftersom det börjar närma sig mer och mer sommaren.

Jag vet inte om min kväll var okej, eller super bra!? jag kan börja med att säga, först är min kamera sönder så nu kommer jag säker inte ta några bilder alls. den gick sönder innan jag skulle gå iväg, vet inte vad som hände men något är det med den iallafall. sen gick jag hem till några tjejer och spelade lite kubb och annat skoj. där efter drog vi och kollade läget hos en fest, helt okej faktist! sen drog vi vidare till Lowisa och tog det lite lungt och sen blev det att åka hem, runt fyra somnade jag imorse.

Jag hade verkligen den bästa kvällen på året med Casper, Gustav, Lowisa, Emma, Alexander och måååånga fler. men det var ändå tre saker som inte var okej! först kändes det som en vanlig lördag, såg ingen majbrasa eller något. sen gick min kamera sönder och sen blev det lite trårar mitt i allt också. men min vän vet vart hon har mig och vart jag finns, kommer alltid stå vid hennes sida och det vet hon. men annars var kvällen verkligen grym och det kommer nog vara svårt att slå den här kvällen!

hur var eran valborg var den bra?

Kommentarer

sv; tokmys! :D

- så liiite :D

Vinnarna är nu dragna , de dras slumpvis :)

om de inte blev du så va gärna med igen♥

usch, vad har hänt med din kamera nu då? :(

svar: okej, på deras hemsida eller? :D

sv: Tack hihi :D

åh fyfan va gott!

:)

tråkigt att kameran är sönder :/

sV; mumms mums! :D

gud vad fin blogg du har!

svar: nej, det viktigaste har gått sönder, stackars dig och din kamera! :( men nejje, du har väl lite gamla bilder? :D



okej, ska kolla :)

Allt bra?=)<3

sv: aa, samma :) görs?

sv: mjo, segt att kameran är sönder =/!

min kväll var oxå bra!

är allt bra med dig idag? :D

Förlåt för sent svar!



Sv; Tack så mycket :D

allt bra? :)

Allt bra idag?:)

Sv: okej svarar på komentarer :)

gott, längesen jag åt det =)

Sv: Ok:)

sv: hihi:D Ja, eller hur! Åh, gott med pizza! Är det en hawaii eller?



Tråkigt att kameran gick sönder! Det suger.

Åh nej vad tråkigt att den är sönder!

Gott!



Nej min valborg var väl inget att hoppa högt över.

händer idag då:) ?

Smaskens :)

Kan du rösta på mig här http://jjohannabertils.blogg.se/2011/april/utkast-april-26-2011.html ?

Nummer 22!

Skulle vara jättegulligt :D

Ny tävling på bloggen, var med och vinn ett beauty kitt från the body shop!

Räcker med en kommentar så är du med och tävlar!

Lycka till!

tack!! ;D

sv: najs, yeah :D

jo det är bara fint ^^



kul att läsa att du har haft kul :P <3

sv: ja det var riktigt kul :)

hur kunde den gå sönder? lämnar du in den på lagning då eller vad gör man om ens kamera går sönder? x)

hade du också en bra kväll utom de där tre sakerna :P ? ;)

Hej , var gärna med och rösta på bästa bilden ! :)

på - http://michazz.blogg.se/2011/may/rosta.html#comment

Sv; lycka till med din röst !:D

sv. ja, det hade jag, hade du? :)

ååh vad gott med pizza !

- vad gör du ?:)

:)

Mm gott :)

sv: skönt:) det funkar!

mums med pizza :D

å ska du göra egen glass?:D

tråkigt med kameran :/

Ja, jättemysigt :)

Hoppas att du fick en bra valborg sen!

sv: Japp super gott :D

tack så mycket :D

HAr nu bytt lössen

:D

sv: så lite så ;D

jaa.



haft en bra valborg då? :)

sv: allt bra? :D

vad sugen jag blev på pizza nu! Undra varför haha

haha tack :D

Min valborg var bra, förutom tt jag fick gå och somna :D

åh vad gott :D

sv; Yees! :)

Hehe ja :)

God pizza :>

mmm pizza!



hoppas du har en skön första maj!!

//anna

webshop med egendesignade linnen tshirts tygkassar och posters.

Just nu fraktfritt med koden VÅRKÄRLEK

www.avanna.se

Hej!

Har dragit en vinnare i min tävling som du deltog i,in och kika om det var du :) Om inte, du får hela 50% rabatt på hela din beställning om du köper något från min smyckesblogg http://guzu.blogg.se innan tisdag!



Kram

Mmm pizza!

sv: Hihi:)

haft en bra helg?:)

sv: plugg och gossipgirl!



åh, blev verkligen sugen på pizza nu.. :')

SV:det är rätt bra idag ,lite tråkit kanske .

Nja vädret har varit tråkit idag med förstår du , regn och blåst bara lite sol :P

Oj nu blev man inte lite sugen på pizza!! :P

ååh vad sugen man blir!!

Såg smarrigt ut det där.=)

nej, nu blev jag pizzasugen ju! :)

ser smaskigt ut!

Byssans?























Follow my on Bloglovin







Trackback