ny smak på en god choklad!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Idag har jag vart i skolan och har lyssnat på några som kommer från rödakorset, dom berättade om Hiv och aids. Helt okej, men det blev rätt tråkigt efter en stund. Har även haft samhällskundskap och börjat på mitt arbete, efter skolan har jag bara tagit det lungt och chillat! var och hämtade mitt objektiv förut hos min farbror, tusen tack för att han lyckas fixa det!

Min dag har vart rätt lång, fast jag inte gjort så mycket.. Bara tagit det lungt, men det är precis vad jag behöver för att jag vet inte om jag är sjuk eller om det är pollenallergi jag har börjat få. Men det spelar ingen roll jag ska till skolan ändå, fast det är tråkigt och jobbigt. Jag tycker ändå jag har rätt roligt i skolan, eller ibland iaf!

smakade även den nya chokladen, jag gillar den.
vad tycker ni om den?

Kommentarer

Åh, den där vill jag smaka :D



Tack för att du ville vara med i tisdagens blogg, nu finns vinnaren uppe och nästa vecka kommer en ny chans! :)

Sv: Tack det ska jag! :)

sv; förlåt om jag utspelar för mycket randomness ^^

sv; förlåt om jag utspelar för mycket randomness ^^

sv: okej ^^ jag ska sova nu :D

Taack! :D

snygg blogg :D

åååh den har jag inte ens sett :P ska prova!! :D hoppas du får en härlig dag snyggo!!

Vad kul att du är med i dagens blogg! :D

lycka till puss annsoh! :D

Du anmälde dig till dagens blogg! Nu är vinnarna uppe (lite sent, jag vet) så kika in och håll tummarna! Är du inte någon av dom så får du gärna anmäla dig till den nya omgången. :D

ja :)

kul att du är med! säger som vanligt till efter att vinnarna är utsedda, lycka till! :D

vad gör du?:)

Har du någon gång sett ett spöke?

Inte? Ta chansen att göra det i mitt senaste inlägg då! :O

kram

sV: najs :D jo min dag var bra :)



va är de för smak på den nya ja ser inte att läsa :P

sv; de t är bra det! D:

sv:

ingen orsak :) jag kan inte smaka den eftersom det är kokos i vilket jag är allergisk mot, och så tycker jag att det ser ut som andra nötter också?!

den måste man ju nästan testa =)

hoppas att du får fin dag idag :)<3

tror inte att den är något för mig

tror dock inte den har kommit ut där jag bor :P

aa :D

Verkar grymt god!

skolan :)

Jag vågade inte köpa den igår, trodde den skulle vara för söt så jag tog med daim ist! :P Men nu får jag nog testa den. :)

Aldrig smakat den..

Den har jag inte smakat, men kan tänka mig att den är god )

svar: yes! :D

sv: hihi:D åh, den såg intressant ut. Vad är det i den? ♥

sv: hehe hur ? (a) <3

ere kokos?



Hoppas du får en fin dag idag :)

okej :) vilken klass går du i nu ? och kolla gärna in videon jag lagt upp, den berörde mig så mycket. Kram

Svar: Okej :) Jag har inte gjort så mycket :) Jag har gått och blivit sjuk :( Ska du göra något roligt i helgen?

Kramar, Sannalitens.blogg.se

SVAR varse ^_^

allt bra? :)

Kika gärna in en sväng i min smyckesblogg :) Ha en bra dag! Kram

Ska nog prova den :)

hur smakar den? :o

vad hittar du på med? ;D

/ kram ♥ KHANGKHENG

har inte smakat den där, men blir de inte hemskt söta?

den måste jag smaka, jag älskar att prova nya saker!



- tack så mycket, eller nåt :) nej jag ligger mest i sängen och har precis kollat klart på beck, ska starta en ny film strax :)

jag har inte vågat testa

Vad kul att du var med i Dagens blogg!

Den är nu avslutad, gå in och se om det var du som vann eller anmäl dig igen till dagens blogg om du vill ha en ny chans att vinna tusentals fler besökare! :) .

http://beich.blogg.se/2011/may/onsdagens-bloggar.html



Lycka Till!

kram Bea

- Japp :D

...det e gött de ;)

Dagens blogg - Vill du vinna 5 000 - 7 000 extrabesökare?



Här hittar du tävlingsinlägget om du vill vara med:

http://beich.blogg.se/2011/may/onsdagens-bloggar.html



Lycka till!

Kram Bea :)

Allt bra idag? :D

Jadu :/

sv: ja nu när du säger de så ser man de :D!



usch de låter inte kul att va pollenallergiker hoppas du blir bättre snart :)

Jag har hört väldigt många olika åsikter om den glassen, men kul att du gillar den iaf :D

jaha ;)



allt bra då? :)

Den där ser ganska god ut, ska nog ta och testa den =)

Åh den där chokladen måste jag hålla utkik efter, ser ut som något jag skulle kunna gilla.

sv; gö bra att du tycker så!

sv: tack :)!

Yeah :D

Hej!

Jag har tränat och sitter nu och pluggar..

ha en fortsatt bra dag :)

sv: allt bra? :)

jag avgudar dina bilder ;o riktigt grymma!!!!!

blir att hänga & chilla hela dan med vännerna! :-)

kram!

aha okej :D blev glassen god då?

Jag kan verkligen tänka mig det alltså :D

veckans vinnare är nu utsedd. varför inte gå in & kolla vem den lycklige blev, kanske är det du? hur som haver tack till alla som deltog och var gärna med nästa vecka! :)

Mmm, låter mumsigt :) Smakade den nya "strawberry cheesecake" igår, den var också makalöst god!

de där e go

sv: Menade om pizzan var från Byssans pizzeria ;-) Godaste pizzorna på hela gotland, lovar!

tack!



Hoppas du får en fin kväll! :)

Lust att vara med i dagens blogg? Anmäl dig isf min blogg & en vinnare dras imorgon :D

Har inte smakat den nya choklad men om du säger att den är god kanske man ska köpa en sån och smaka hehe :D

Åh den där chokladen smakade jag i lördags! urgoood :D älskar cocos! :D

Har inte smakat den än. men smakar den mycket kokos? :o

var den smaken god? :D

Åh mums, måste testa denna! :) Love cocos!























Follow my on Bloglovin







Trackback