snart blir det kalas


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

randombild

Nu har min bror gått iväg med Kristina och Jakob bort till icamaxi, han fattar inte varför han måste gå ditt för att handla mjölk med Kristina. Men det är så att snart kommer hela min familj vi blir runt 30 personer och då ska vi fira Johannes fast han inte vet om att vi är här så när han kommer in genom dörren kommer han bli lite paff!

Jag tycker det kommer bli riktigt roligt, så ska vi äta lite goda saker och ha lite lekar och sånt där mysigt! nu ska vi börja fixa allt innan dom är tillbaka, när jag fyller år vill jag med ha sånt här! (jag tycker det skulle vart roligt) ett tips till er som vill göra något roligt gör en överraskings fest till din nära och kära!

vad ska ni göra för mysigt idag?
missa inte tävlingen som avslutas ikväll vid 00:00 (tryck här)

Kommentarer

gud vilken bra överraskning :) hihi.

tror det blir i vecka 30 som vi åker till Gotland, som det ser ut nu :) <3

sv: oj va roligt det låter som ni kommer ha idag med familjen...så skulle jag också vilja bli firad!:) Blir det fest hela söndan?

sv: okej, tänkte bara om du ville visa hur din almenacka ser ut inuti liksom :)

Fin bild =)

Förlåt för sent svar! :O

Det är helt underbart bra med mig, hur är dwt själv? :D

Så lite så ! ;D

jag är också taggad :D

svar: Skönt att höra!



Några planer för dagen som är kvar ? :D

sv: varsågod! :) ska vi följa varandra på bloglovin ? :D

klart :D

Hih :D

sv: tack så mycket :D

åh, vad roligt det där låter!

själv har man legat ute i solen.

jaha åh va kul! :D hur mycket fyller han?

Söt bild :)

Hej jag har gått vidare i en fototävling och undrar om du skulle vilja rösta på mig här: ttp://mohammedialdebis.blogg.se/2011/may/fototavling-2011-5-borja-rosta.html#comment nummer 3 är jag :) (förlåt så mycket om du inte tycker om såna här kommentarer!)

sv: nu har jag lagt till dig på bloglovin :D

svar: Vad roligt :) Allt bra?

sv: tack så hemsk mycket :D

idag så ska jag och kolla på fotboll med två vänner! :)

kollar teve :)

Sv: Mm :)

ah :D

görs? :D

fin bild :D

Gosig katt =)

sv; härligt:) det är bra här också!



söt bild :d

Nej inte vad jag vet , gör du designer ( gratis )

söt katt ^^

Sv; Tack :D

göörs???:D

Vad kul med kalas =)

Söt! :)

Fin bild!

fin blogg! :)

följa varandra via bloglovin? :)

svar: varsågod :D

så söt katt

allt bra med dig då ? :)

sv: härligt! :) haft en bra söndag? :)

det är bara bra med mig :D

vad gör du ? ;)

lär syrrans pojkvän spela kort ;D

ahaha sjukt ! :D

men vad händer ikväll då? :)

Hej! Jag heter Natalia och är ny här på blogg.se, har precis börjat foto-blogga och skulle jätte gärna vilja att du besöker min blogg och betygsätter mina bilder på något sätt, eftersom jag själv tycker att du tar jättefina bilder!Lite tips, kritik, aldrig nog! Tack, Natalia.

söt kisse!

Sv; Tack :D

söt katt:)

Sv; HIhi :D

gosekatt!

Vilken sötis :-)

Mysig bild ;)

Hejsan! Just nu har jag en fototävling på min blogg som du kanske tycker är intressant.Kika gärna in! ;)

Kramar!



http://footprintinmyheart.blogg.se/2011/may/utkast-maj-21-2011.html#comment

Sötchock! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback