tre saker jag vill kunna

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Sitter i skolan och ska snart börja plugga igen, det börjar verkligen närma sig med sommarlovet. Det ska bli så skönt det är bara tio eller nio dagar kvar för mig. plus att jag är extra nöjd med mina betyg som jag kommer att få.

- Jag vill kunna åka longboard, jag vill ha en och sen lära mig att åka. Det känns som det är en rolig sak som jag kommer ha mycket nytta till. Men jag har mycket annat som jag måste lägga pengar på, men får jag chansen att köpa en eller få en longboard så tackar jag självklart ja!

- Jag vill kunna sjunga, inte sjunga för att vara med i Idol eller något. Men bara kunna sjunga bra för att göra det typ på barndop eller något annat för dom som jag känner. Har inte en jättedålig röst, men hade inte vart fel att få lite bättre.


- Jag vill kunna spela gitarr, det hade vart riktigt roligt! Tycker även det är snygg när killar kan spela gitarr eller när man sitter några vi stranden och grillar och någon spelar gitarr, underbart!

Vad vill ni kunna göra?
följ mig via bloglovin
och glöm inte tävlingen här under!

Kommentarer

samma :)

svar: ja, fast den kommer upp i eftermiddag istället :P ja, nu mår hon bättre :)

Fin bild! =)



Håller med dig om allt du skrev ovan, vill också kunna dessa saker + fler, såklart! =) Skulle vilja vara jätteduktig på att rita, + att jag skulle vilja ha talang för någon sport. Min lillebror fick all talang för sport. Han är grymt duktig på vad han än provar. Han håller på med innebandy och han är överlägset bäst i stt lag. Är lite avis! :P



Kul att du är nöjd med dina betyg! =) Vad kommer du få för betyg? =)



SV: aah! =) Yes, pannkakor är toppen! :) Mums.. ;D

Yes :)



händer idag då?

träna :)

Ja verkligen =)

ja :)



jag gillar också när killar spelar gitarr :)

SV: Vsg! :D Tack så mkt, hihi! =)



aa, jag med! =)



aa, bara 3 veckor kvar för min del, har skolavslutning den 14:e juni! =) När har du skolavslutning? =)



JAAAAA, jag är också supertaggad inför sommarlovet, hihi! =) Ska bl.a åka till england (isle of wight) på språkresa, längtar så mkt! =) Vad ska du göra på somamrlovet? =)

okeej! =)

jag skulle också vilja kunna sjunga, även vara mer vältränad, kunna springa en längre sträcka utan att vara helt död sen har haft den kondisen innan men den försvann tråkigt nog..Sen har jag ju som dröm att kunna rida lika bra som jan brink!

Jag vill kunna sjunga och dansa! :D

Jag vill med ha fint väder! :)

Grym bild! Du borde ha en utställing!

haha nej :D

sv: hur är de idag då :D?

sv: lugnt :))



hur är läget? :*

sv: wiieeh :D

sv: ont i magen, men annars är det bra ;)

vad gör du? :)<3

fin bild=)

aaa (:

jag vill också lära mig spela gitarr :) kan litegrann, men vill bli bättre :)

sv: magont.. :( <3

sv: najs :D



jo fi fan här är de bra :D!

Vill kunna flyga! Kan ligga på rygg i gräset i timmar och vara avundsjuk på fåglarna och riktigt känna hur härligt det skulle vara att leka med vindarna!

Vilken finfin blogg du har, kommer att komma tillbaka :)

Allt bra med dig idag? :)

Sv: tack :D Allt bra??

Fin bild! :)

Svar; Yes :)



Åh, varför lärde man sig inte att spela gitarr när man var yngre? Ångrar mig!

Jag skulle också vilja kunna sjunga. Det hade varit hur underbart som helst.



Kram

Hahaha :D

ja visst är dom :D

sv: allt bra idag? :)

Jag vill kunna göra en massa saker! :D

sv: Allt är bara bra här. själv? ;D

sv: nejnej :( <3

Fin bild :)

Sv: gör du då? :)

Yess :D

fin blogg!

Inget av det är omöjligt :D bara att sätta igång :D

åh jag ÄLSKAR när killar kan spela gitarr! särskilt när dom sjunger också :')<3

haha, kul att jag också vill kunna dom där tre sakerna xD

sv: tack ;)

Sv: bakade nyss :)

sv: ah :D

Sv: ah :D

sv: :)

sv: vad ska du göra i veckan då? :)

Jag vill kunna sy..kan redan men vill vara bättre.

Samma med dans.

Sen så skulle jag vilja kunna konståkning eller vara duktig i matte!

jo bar men trött

Din blogg är så fin! & bilderna också ! :))























Follow my on Bloglovin







Trackback