du är inte snäll när du ska försöka förklara en sak

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Igår somnade jag rätt sent och har inte alls sovit så mycket inatt. Men det hade jag inte räknat med heller, idag är jag hemma från skolan eftersom jag mår inte alls så bra. Känner mig riktigt dålig och har ont i huvudet, men hoppas det går över snart.

Idag blir det att plugga och lämna in mitt arbete på något sätt. Får skicka det till vår metor eller något, eftersom jag är ledig imorgon tills på måndag nästa vecka. Men jag skulle kunna gå till skolan imorgon, men känner att jag inte orkar det eftersom jag inte mår så bra idag. För mig händer det inte så mycker idag, mest ta det lungt och vila.

Vad har ni för planer för dagen?
mina nya skor på bilden.

Kommentarer

TEST!

Krya på dig.=)

Gillar skorna :) hoppas att du får en fin dag i solen

fina skor! :)

Snygga skor :)

Snygga!

Har sett dina tidigare bilder och undrar om du använder filter till kameran? :)

Kram!

Var med och tävla i dagens blogg hos mig

Klicka här: http://platins.se/2011/may/dagens-blogg-1.html#comment

Planer för dagen.. Stänga av datorn och gå ut i det fina vädret maybe ;)



Gillar din blogg förresten!

sv: aa, samma :) görs?

sv: tack så mycket! :D

sv: toppen :D

säg till & skcika länken med inlägget senare ;)

riktigt fin blogg du har:)

Jätte fin blogg du har! :D Var gärna och följ min blogg :D

sv: okej!

snyggisar :D

Hej, allt bra :D ?

arrå :D<3

SV: Inget alls, har just fixat mig ska dra iväg till trelleborg! Du själv? :)

Ingenmting :P sur och trött!! ssj?

jap :D

sv :okej , jadå :)

Nice nice =)

Lugnt idag?

sv: yes, jag sitter på bussen till danmark just nu:)

krya på dej :)

:)

Sv: ah :D snygga skor :D

Sv: Aa, snygga skor :D

Fin blogg du har bea :)

sv;

här är det bara bra! :D dock 25 grader ute tydligen, puuh svettas ihjäl!

det är bra med mig med :)

vad gör du idag då? :)

Bra att du e hemma och vilar dig

fina skor =)! lycka till med att hålla dom vita bara :P

SV: Hærligt! :)



- Ikvæll blir det bara jobb och sen en lång, varm dusch. :)

Hoppas du blir bättre! :)

okej är med en kompis :)

snygga!

sv: tack! :)

- hm, ja vet inte :)

jadå, det är prima <3. vad har du gjort idag ?

ja verkligen, hur är de annars då? :)

Sv; härligt samma här :D



Fina!

Sv; Så lite så :)

sv: okej vet inte :)

allt bra :)?

Snygga skor,vad duktig du är på att fota! ;)



Kolla gärna in min blogg! Kollar gärna in på din igen! :)

tack!:) snygga skor!

jag är okej, sj? kram

svar: yes :D

Var med och tävla om en halsring på min blogg! :)



http://wwwiktoria.blogg.se/category/tavlingar.html

sv; det är bara bra! :) gjort idag?

sv: härligt, jadå ;)

Aw, det är bra, jag är äntligen klart med allt packande med flyttlådorna och nu ser jag på en dokumentär om WW2! dudå? :D



kramar <3

Kan jag tänka mig :)

fin blogg! allt bra med dig?:)

Är allt bra med dig? :)

sv: kul åh höra , bara bra med mig med:)

Det är en snabbcheescake som var lika underbar som den ser ut ;D

Härligt =)

sv. packar dudå? :)

Tänkte bara tipsa om att just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna ett presentkort på 300kr på en canvarstavla med ditt eget foto på så passa på att gå in och anmäl dig till den eller någon annan av mina tävlingar:) kram

sv: ja de är klart.



usch de är inget bra men när man inte mår bra så vill man ju inte äta heller

Okej:) Jag pluggade nog bara och testade min nya kamera:D

Jo samma här:)

Vad hittas på då?=)

sv: usch å så vet man att man måste äta å man kan inte tvinga i sig mat då tycke rja man mår värre =/



haft en bra dag idag då?

sv: jo;)

Ja visst är den =)

sv : kram <3

Det är fint med mig. Vad gör du nu?

toppen! :)

sv*: okok, jag tittar på BB :P

Sv; härligt :)

Okej, lyssnar på musik :D

Haft en bra dag ?

sv; tagit massa kort! såg dig på ica tror jag att det var, igår? :P

Förstår det :)

Sv; :)

Åh tack! :D <3

Vad gör du? :)

några speciella planer för resten av veckan? :D

Sv; Hehe yeees :)

fina bilder du tar! kolla gärna in våra filmer som vi lagt upp på bloggen:)

Snygga dojjor!























Follow my on Bloglovin







Trackback