vi skiter i det, nu är det bara ni kvar


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag bjuder på fler natur bilder just nu, har inte lust att sitta och börja redigera bilder när klockan är två på natten. jag borde ligga och sova, men det gör jag inte.. men ska snart kasta mig i sängen och få sova lite. svarar inte på kommentarer nu, gör det imorgon när jag vaknar. men just nu är jag för trött för att orka svara på alla.

Jag har haft en galen bra kväll, men mycket trevligt folk! kan inte säga så mycket mer, tänka berätta mer imorgon/idag när jag vaknar vad vi gjorde idag/igår. men jag är rätt nöjd med min kväll så det är ju bra det iaf.

har ni haft det bra?

Kommentarer

Hej!

Kolla in på min bloppis där dom alla billigaste skor/smycken & kläderna finns!



JUST NU TA 2 BETALA FÖR 1

PASSA PÅ!!

ofta!! Fan vad nice!:))

ja hoppas du blire oxå! sjukt fina bilder :)

jag har det bra, du då :)))

- Trevlig helg :)!

God morgon, sovit gott? ^^

sv: Ok.

Några planer för dagen?

Japp,.





NU ÄR TVÅ TÄVLINGAR IGÅNGDRAGNA PÅ BLOGGEN! ursäktar om detta ogillas

http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/tavling-phax-swimwear.html

- vinn en exklusiv bikini ur Kenzas val av bikinis



http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/vinn-resa-till-gran-canaria.html

-tävling där man kan vinna en resa till Gran Canaria i 4 dagar.

Spa, resa, hotell, fotografering med proffs fotograf och mycket annat ingår!

- älskar den!

vilken fin bild :)

jag splear sims haha :D

fin bild :D

bra med galna bra kvällar!

välkommen upp på listan igen sötnos :D <3

Fin blogg! :)

sv: haft en bra vecka?:) jättefina naturbilder du lagt upp på senaste!:)

jätte fin blogg! :) händer idag?

jadå det är bra :D hur är det med dig?

Allt bra? :)

hihi :)

varse:)

svar: ja, på 19:e plats för att vara exakt :D

sv. Nja, sådär. själv?:)

svar: hihi ja :D <3 och jag ligger kvar, på samma plats som igår :)

Tack så mycket! :)

Är allt bra denna lördag? =)

ja :D

Fin bild :)

har ingen blekaste aning vi får se vad kvällen har att erbjuda! :)

sv: Tack! :D

fin bild :D

sv; jo fan det är topp! :D

älskar dina natur bilder :D

sv: de är bara bra med mig, självdå? :)<3

vad har du för dig? :)

svar: säg till när du kollat, haha :D <3

Vad ska du göra idag då?? :)

kollar på teve :)

svar: vadå 17? ;)

Ska snart ut med en kompis :D

svar: yes, jag ligger på plats 17, som igår, och du på plats 19 ;)

fin bild! =)

vad gör du? :)

Sv; så lite så :)

sv HärligT:D

fin bild!

Aa :)

sv: Så bra :D

sv- okej, nej inte såmycket.

hej, allt bra? :)

gillar bilden ;D

Så fin bild :)

gud vad du fotar bra jätte fina bilder :)

damn girl vilken bra blogg :D

SV: VA?! shit, billigt!























Follow my on Bloglovin







Trackback