Sometimes I get tears though you do not see


Just nu har jag lust att kasta ut min älskade data ifrån huset, den vill inte alls som jag. Tror det nu har tagit tjugo minuter bara för att försöka ladda upp en bild. Men det går verkligen inte och det är inte internet som är segt, vet inte vad felet är. Men jag klarar mig, jag bjuder på en fin låt istället som jag älskar just nu. Resten av kvällen ska jag dricka glögg och se film med min älskling, han gör mig gladare istället för att datan ska svika mig. Arg tjej, om det hade gått som jag ville kunde vi sett film nu.

Annars har jag pluggat, vart med min pojkvän och fixat lite här hemma i huset. Och imorgon blir det en hel skoldag för mig plus att min julkalender börjar imorgon. Lucka ett kommer upp i min blogg imorgon när jag vaknar, är ni taggade?

Vad tycker ni om den här låten?
Och är ni taggad för min julkalender?


Kommentarer

sv, jaha okej :)

I helgen ska till Örebro! :)

Jovars. Med mig är det ganska bra ;D

Sv; jaavisst! :D

Aah... :)

sv: vad bra :D

:D

Det är okej med mig !<3

grymt bra låt!

Sv; jo det är bra :D

sv: Samma här faktiskt! ;)

på objektivet står det AF och MF men det kanske det inte gör på alla !?

gött, jo det är bra! :D

Tjena sötnos (:



Checka bloggen, skriv någon söt kommentar.



Pusshej

sv :)

ÅÅH JAG ÄLSKAR DEN HÄR LÅTEN.

lite sönderspelad kanske.

men när jag lyssnar på det som "lalala whatever, lalalal it doesnt matter" man blir glad och ingenting spelar roll.

jaha okej ^^

sv: okej, jag tittar på tv :)

haft en bra onsdag? :D

kikar in och önskar dig en fin kväll :)

sv; vad gör dudå?:)

har du tänkt och köpa en av dom eller? :)

Bra låt! Lär spelas i mina hörlurar på väg till skolan :D hoppas allt är bra med dig trots att du är sur på datorn :( hahah!

Kram

Grym låt :)

fin blogg :D hur är det? du har inte lust att kolla på mina designade smycken och tycka till om dem? hade betytt oehört mkt!

Svar: va göru? :-) <3

SV: Tack så mycket och detsamma! :)

härlig blogg måste jag säga:)

Ser fram emot kalendern faktiskt:)

riktigt kul att följa din blogg:D

okey! :) jag ska nog göra detsamma... allt bra idag? (:

Bra :)

Tycker att låten är lite ut-tjatad, men den var bra i början!

sv: Jo det är bra tack :)

Nattens blogg - anmäl dig gärna! :)

Om inte så får jag önska dig godnatt! :D

sv: varsegod :D

ska snart sova, typ så godnatt! :)

Sv: Hehe! :D

Jag sitter och fixar det allra sista med hemsidan innan den ska lanseras i kväll klockan 00.00 !



Vad gör du?

Kram

- åh tack:D

yesbox :D

svar' okej :D kram

Allt bra idag? :)

Bara bra med mig! Planer idag? :)

den låten är bra!

Allt bra? Ska du göra imorgon? :)

Btw: lägg till mig på bloglovin så lägger jag till dig! :)

Hahah jag skulle kunna kyssa dig just nu! Hört låten på radion & visste inte vad den hette, och nu tack vare dig vet jag det :D Tycker den är härlig & glädjespridande, precis såna låtar jag tycker om just nu! ^^ Hur är det med dig idag? :D

jag älskar den här låten, blir så glad av den :)

Jag älskar den här låten!! Den är så himla bra! :)

en av dom bästa låtarna som finns (: deras låt i like it like that är också bra ;)

jag tycker att låten rockar, fast den börjar bli rätt uttjatad























Follow my on Bloglovin







Trackback