svar på frågestunden del 1


Favoritfilm/program?
Jag tar program, Karatefylla, BigBrother, Gustavsson tre trappor upp och Andra Avenyn.

Har du bra självförtroende?

Nej mitt självförtroende är väldigt lågt, men ibland kan jag ha bra självförtroende.

Är du nöjd med din hårfärg?

Jag är riktigt nöjd med min hårfärg.

Är du nöjd med din kropp?

Nej det är jag inte, inte helt. Men jag har istället lite from istället för att vara as smal.

vad skulle du aldrig klara dig utan?

Jag skulle inte klara mig utan min familj och vänner.



Vad är din favorit glass?
Guteglass Hallon & yoghurt

Favoritgodis?
Det blir nog sura eller choklad.

Röker du?

Nej det gör jag inte och tänker inte börja.    

Godis eller chips?
Godis just nu, men ibland är chips godare.

Tycker du om kaffe ?

Jag gjorde det inte i början, men nu har jag lärt mig att dricka Kaffe.

Favoritmat?
Pastasallad, Tacos eller Lax.

Vad äter du inte för mat?

Brunabönor eller lever.

Vad tycker du inte om för frukt/grönsaker ?

Frukt, det blir nog gröna äpplen och grönsaker det blir nog rädisa.

Vilken dricka tycker du inte om ?

Jag kan dricka om jag vill men jag undviker helst
Coca cola, Schweppes eller vatten med kolsyra.



vill du ha barn ?

Klart jag vill ha barn men inte nu, det får vänta ett par år.

Framtidsvisioner? (om vi räknar tio år)

Jag skulle vilja ha ett stort hus och riktigt fin inredning,
mycket vitt och stil rent. Sen skulle jag även vilja vara förlovad eller gift.

Hur många barn vill du ha ?

Jag vill ha två barn tror jag.

Pojke eller flicka ?

En pojke och en flicka, eller två killar eller två tjejer!
(för mig just nu är det inte så viktigt)

Drömresmål?

Jag har alltid viljat åka till Hawaii sen jag var liten men just nu blir
det nog, Grekland, London, New York och Paris.



Exakt hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?
Det blir fem månader och åtta dagar.

Har du nån kille?
Ja, jag har en pojkvän vid namnet Christoffer (kallas för Totte eller Stoffe)

Vad är det bästa du vet med din pojkvän?
Hans personlighet, han är speciell på ett väldigt bra sätt.

Hur ofta brukar du och din pojkvän vara?
Det är olika, ibland kan vi inte träffas på en vecka.
Men ibland kan det till och med vara så att vi är med varandra fem dagar i rad om inte mer.

Hur träffades ni, berätta exakt?

Jag och Elin vi går i samma klass och Elin har känt honom sen dom var små. Jag fick en vän förfrågning av honom och hans vän på Facebook och jag godkände. Därefter skrev vi lite på Facebook och på mobilen, för han fick mitt nummer. Vi skrev ett bra tag eftersom vi började skriva runt november eller december 2010.  Eftersom jag inte hade träffat honom eller sett någon KLOKT bild på honom, var jag väl lite dryg. Sen den 15 April precis när vi skulle få påsklov var jag och Elin och åt glass, precis då möter vi han och två andra. Så det var väl först då jag fick se honom live, om man ska säga så. Jag minns att jag knappt vågade kolla på honom. Men eftersom jag fick träffa honom då blev jag lite mer social  för då visste jag hur han såg ut och vem har var istället för att sitta bakom en data skärm eller mobil skärm. Efter smsade vi nästan varje dag och den 11 maj träffade jag honom själv för första gången i Visby. Vi satt och pratade vi strandpromenaden, den 14 maj var jag hemma hos honom för första gången. Sen träffdes vi nästan varje helg och därefter bestämde vi oss för att bli tillsammans. Hade jag inte vart kompis med Elin och Christoffer inte hade fortsätt att skicka sms hade det nog aldrig var vi idag. (men Totte har säker en annan historia)

Frågestunden nummer två kommer imorgon, hoppas ni är nöjda med svaren!

Kommentarer

test!

sv: Hehe :)

Haft en bra helg då? ^^

svar: tack så mycket, jag har haft en underbar dag. Hoppas du med har haft det!

wiihoo :D

Haft en bra dag hittills? :D

Sv; gjort om bloggen, ätit och nu myst i mörkret! :)

sv' hihi :D

grymma svar!:D



sv; samma här!

älskar din blogg!<3

aa :D

haft en bra helg då? :D

oh lax är så jädrans gott!

sv: okej :) hur mår du? kram <3

sv; okej jodå :)



haft en bra helg?

intressanta svar :D

Aww:D<3

thhx =)

Systrarna skriver: Nu är dagens blogg vinnare utsedd! Kika in och kolla om det var du! Kram♥/Systrarna Backström

Jo bra! :)

Tack för din röst och bra svar!



Allt bra?

Kram

Sv: Härligt att höra :D

allt är bara bra med mig också!

har du nån pojkvän?:D<3

såå fin blogg!! :D

ha en fin söndagkväll :)

såg det nu!

Stoffe:D<3

gillar hur ni träffades :D

haha, jag äälskar gröna äpplen & coca cola ;D

kul att du tyckte det :3

Sv; jaa, faktiskt! :D



Du borde vara nöjd med din kropp för du är så fin!

Kul att få veta lite mer om dig! :)



okeej, skolan och sen ska jag söka jobb! :)

sv; okej :)

jodå jag har haft en rätt så bra helg!

- härligt! :)

jo min helg har varit toppen :D

jaa!:D

snygg blogg :D

sv' <3

joda det kommer det nog göra :)

fotar du ofta?:D<3

dom blir ju så bra!:D<3

:D vill du följa mig på blogglovin :D

Är allt bra med dej idag ? :)

- hehe!

Oh what?! Gillar du inte Coca Cola?! Hah, det är nog den första jag hört som inte gillar det xD

Sv; Jaa, det har jag :)

- yes :)

sv: visa av mina frågor var med:) riktigt bra svar:)

Gud vad du fotar fint! Vilken kamera använder du, och har du några tips till en nybörjare? Jättefin blogg också! :)

SV; nio månader imorgon faktiskt :)

ja :)

sv: det är bra med mig :) Vad gör du ?

:)<3

gör som du vill :D vad gör du då ? XD

sv<. varsågod:) vad gör du just nu??:D

sv: helt okej :) händer imorgon? kram <3

sv; yepp :)



gjort idag?

svar: åh, tack! :D

är fett nöjd för att det är första gången för mig ^^

Gulligt hur ni träffades ^^



Haft en bra helg annars? :)

SV: Okej, tack! Bara tips. Hur du fotar typ, vad du tänker på och vad jag ska tänka på :D

Sv; haha, den frågan får jag typ varje dag av henne ;)

men jag skulle vilja ha ett par skoterglasögon, fast jag beöhver inte få något av henne! :)

sv hehe samma här och chattar:P

svar: yes! :D

sv; okej :) inte alls mycket heller faktiskt!

yesyes! :D

sv: svarar på kommentarer och sånt :)



Gjort idag då ?

svar: åh, tack Bea sötnos!!!! :D <3

hej sötis! precis börjat med bloglovin och undrar om du vill göra ett byte? :) kram!

Sv; det är så jag tänker också, men hon vägrar att ge sig ;)

svar: fan va roligt att du gör det Bea! :D <3

SV: Okej, tack! :)

sv: Vad roligt! :D

sv: jag gör inte så mycket :)



Vad har du gjort idag då ? :D

Sv; haha kanske inte. Men vi ser väl hur det blir! :)

Sv: Haft en bra söndag? :D

yes sj ?:D<3

Sv: Okej :)

har haft en toppen söndag!

Jag vet att det inte hjälper att jag skriver detta men, det är bara du som tycker att du har stora lår och så, det är verkligen ingen sanning.

Kram

sv: jag gör inte så mycket :)



Hoppas du får en trevlig kväll!

svar: äh, det är lugnt ^^

Hawaii är underbart, där var jag i somras :)

Sv; fast jag har ju inte fått veta vad hon vill ha heller :)

haha, så kan de gå ;D

sv: härligt, jodå helt okej lite feber bara ^^

hej!

länge sedan, hur är det med dig? :D

Det e fint med oss, något tips på tema för en porträttfotogafering?

Kram

its very cute to hear about you and your boyfriend! :)



thetigerwhocametotea.blogg.se

jag har bara varit hemma och tagit det lugnt:)

Vi är många som tycker att du är fin i alla fall:)



Kram

sv: okej, jag tittar på jersey shore :)

haft en bra söndag? :D

sv; okej, men går du runt med kameran hela tiden eller? ;) hihi

Går Andra Avenyn fortfarande och spelas in? :) Kommer ihåg att jag kollat på det för länge sen :P

kul läsning =D

Svar: Hahahha okej ;) En annan knasig fråga då: Hade du någon särskild ålder då du ville ha barn? Själv "visste" jag att jag skulle ha barn när jag var 18 eller senaste 19 år gammal. Idag är jag 22 år och tänker nog inte skaffa barn på många år :p Kramar!

;d

sv; allt är bara bra! själv? :)

SVAR; Vad kul att du gillar den, tack ska du ha!

Vad kul att du vill ha barn så småningom :) När tror du att du vill ha barn?



sv: okej :)

sv' <3

:)!

sv: Okej samma här :)

Planer för dagen?

kul att läsa:)

fin headerbild du har, så höstig! :)

PUSS

Kan man inte få höra hans historia då? :D

kul att veta mer om dig :)

svar: Allt är bara bra med mig;)



Händer det nått kul idag då?























Follow my on Bloglovin







Trackback