du finns i mina tankar varje sekund



Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm
(en bild från lörsdags morgon)

Jag har verkligen inte haft tid att skriva i min blogg nu under dom senaste dagrana. Eller det blir väl två dagar eller något liknande, men nu i veckan ska jag försöka att blogga så mycket jag kan. Ända tills fredag då jag åker till Göteborg en vecka. I fredags när jag kom efter skolan kom min älskling hem till mig, då jag började laga mat med mamma medan min älskling satt vid sin data som han hade med sig. Våran kväll var rätt lugn med mat, godis och kortspel.

Igår blev det en lång dag, det började med att jag åkte till Visby med mamma, Fanny och Angelica. Min pojkvän var kvar hemma hos min bror och hans kompisar för att sitta och spela data. Det ville han göra och det var lungt för mig, tänker inte tvinga med honom på stan. Tiden sprang i väg och jag fick även med mig lite saker hem. Jag som inte skulle köpa saker innan jag åker till Göteborg. Men nu blir det så att jag valde att köpa några saker här på Gotland och då behöver jag inte köpa det i Göteborg. Men nu ska jag vänta tills jag åker till Göteborg på fredag. (ni får veta vad jag köpt imorgon och ni får även se bilder) Kvällen fick ett bra slut med att åka hem till min älskling. Tack för en underbar helg, världens bästa pojkvän!

Idag har jag vart med min älskling och vi har inte gjort så mycket. Han åkte med sin pappa tidigt imorse för att hjälpa honom med båten. Jag var hemma och såg film, sen har vi även sett på gamla skolkort. När jag skulle ta bussen hem gick den fem minuter tidigare än vad den skulle. I min busstidtabell visar det att den inte skulle gå fem över halv det betyder att den gick inte fem minuter tidigare den gick tio tidigare. Medan på alla skyltar står det att den skulle gå tjugo över, jag hatar att dom gör fel. Men min pojkvän fick köra mig till Othem så fick jag ta bussen därifrån.

Vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer

sv: hihi :) fin bild!

Ibland hinner man inte med bloggen, känner igen det där. Har varit liknande för mig på sista tiden

sv; nja ont i huvet.. :(själv?

kram

Fin bild :D!

Man kan inte alltid hinna blogga. Jag har inte varit så aktiv de senaste dagarna heller.



kram

sv: hihi bra :D



var gärna med och tävla om en valfri vara :) http://eemma.se/2011/october/tavling-vinn-valfri-vara-for-max-200-kr-hos.html#comment

- Najs! :D

Haft en bra helg?

- jadå! Själv? :D

Svar: tack så mkt. :)

Tack vaglad jag blir, detsamma ! :)

Jo det är för det mesta bra med mig, hur äre själv ?

vilken vacker bild och en fin blogg! kram

Svar : Japp det är bra ! :D Själv då ?

Sv; Tack detsamma!

Jodå det är fint! Hur är det själv? :)

- Här med! :)

Imorgon är det väl skola elr?

åh kul och åka till göteborg :)

- Ja, men skulle gärna velat vara ledig elr ngt, men det som är så bra är att vi har "lite" sovmorgon till 9 och slutar en timme tidigare :-)

vad görs?:D

Jo det bara bra, hur är livet med dig då? :)

sv: Tack så mycket, din är också superfin!

Allt är toppen med mig. Med dig själv då?

- Dock är det bara 2 elr 3 lektioner, hehe :I

Yess! vabra. följa bloglovin ?:)

Vilken fin blogg du har ! ♥

Vad har du gjort idag ?:)

- Så det är najs :D

sv: Tror jag just svarade att allt var bra ...? Haha! Jaja, allt är bra ;)

hihi okej :)

Jag har haft en jätte bra helg, och varit med vänner och så. Sj då? <3

- :D

- Hoppas du får en toppenkväll! :-D

sv; Å härligt! :D Jodå det funkar :)<3

du har en superfin blogg iaf :)

Gött, Tar du ALLA bilder sj?

okej ska snart ut :D

sv; Japps! :)

Vad gör du just nu? :D

sv: Hehe ;)

- Tack själv, sötis! :D<3

va duktig, ja fast ja är inte direk bra, Gillar du och fota mkt?

- :D

& jag älskar hur fint du tar hihih <333

Fin bild!



Det är bara bra, vad gör du?

Kram

jo det är bra =)

Älskar oxå din header, !!!!!!!!!! hur länge har du hållt på med bilder o så !! <3

- :D

händer sen?:D

sv; det är bra med mig med! :)

Följa varandra via bloglovin?

kramis

svar: varsågod! :D

okej ska ut XD

- 12, hur gammal är du? :-)

Sv: Tack så mycket! Ja, allt är bra, själv då?

sv: okok, jora de e bra :D

SV: japp



puss

yeey :D

Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt smycke från Smyckesboxen.se! Skule vara kul om du var med :)!

http://zeraphia.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke-fran-smyck.html#comment

gjort idag då?:D

vad ska du göra här i göteborg?:)

fin bild :)

Svar; tack dsm, ja allt e bra c;

sv: Aha, åhh vad skoj:) eller? hihi

Fin bild :)

Najs bild!

härligt de ;D

Antar att det är första mötet med dem. Är du inte nervös?

Låter som en mysig helg :)

Sv. Så lite så:) ha en bra kväll!

- Najs! :)

Bor du fortfarande hemma elr har du egen lägenhet?

sv: har du haft en bra helg :D?

SV: Tack detsamma, din är också jättefin!

Jadå, det är bra :) Själv?

Hej!

Det skulle verkligen vara jättesnällt av dig om du kunde rösta på min kompis Lovisa Andersson som är med och tävlar om att bli jeansmodell i Torpmagasinet, det skulle betyda jättemycket för henne att vinna!

Klicka på länken nedan för att rösta

http://www.facebook.com/torpkopcentrum?sk=app_208195102528120&app_data=dlt



Om du kommenterar detta inlägget i min blogg med att du har röstat på henne så får du även en länk! :)

http://martinaolsson.myshowroom.se/8818/rosta-pa-lovisa-sa-ar-ni-gulliga/ccc



Tack på förhand!

Tack dsm! Och ja, allt är bra med mig ;) Själv?

sv: Precis så det ska vara då:)

kram

sv; Okej, skojj! :D Just nu så chillar jag lite, och ska nog bädda ner mig snart :)<3

Jättefin bild :)



Jag har jobbat hela helgen, så har inte hunnit med så mycket.. :P

sv: härligt de :)



jo min helg har varit ganska bra trots att ja ä sjuk :)

sv: Så br, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

- Sååå fin blogg du har ! :) <3

Svar:Kul! :) Jag har jobbat lite inför en liten utställning jag ska ha :)

Kran

vilken helg du :)

jag har ritar. haha chillat. pluggat typ :P



PUSS

Sov så gott när du går och lägger dig!

sv: ska snart sova :

btw så har du as fin bild i headern :D

sv; Tack! :D



Nej det har jag inte.. var i min grannes studio :)

Svar: tack! :)

God natt:)

sv' hihi :)

cool bild!:)

- Tack så jätte mkt!

Eh vaknade precis, klockan är halv 2 på natten.. somnade typ 9 eftersom jag är sjuk och har sovit hela dagen.. så kommer inte kunna somna om tror jag :/

Så därför svarar jag på denna kommentar nu :p



Hur mår du ?<3

var med i min tävling på bloggen om att vinna ett valfritt iphone skal, spelar ingen roll om du har iphone eller inte du kan ju alltid ge bort den som en omtanke,kram! :)



http://bezziie.blogg.se/2011/october/vinn-valfritt-iphone-skal-for-500-.html#comment

jappsi! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback