en ny vecka, taggad?

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Linnet är nytt och jag köpte det i lördags inne på Bikbok, riktigt nöjd med mitt köp. Men nu måste jag spara alla mina pengar tills jag åker till Göteborg, om 13 dagar är vi äntligen i Göteborg. Och efter denna dag är det bara 12 dagar kvar, jaaaa!

Min kväll igår det blev att ta det lungt, tvätta mina skor eftersom dom var inte vita efter krogen. Hela kvällen igår små pysslade jag lite, rätt skönt faktiskt. Nu är det en helt ny vecka och jag vet inte om jag är så taggad, eller jag är taggad till skolan för det händer mycket roliga saker. Men annars vet jag inte om jag är så taggad, men får se hur veckan blir helt enkelt. Pappa är iväg också, så det är jag och min bror som får ta hand om huset här hemma.

Har ni några planer för veckan?
Haft en bra helg?


Kommentarer

- :D

snygg färg på linnet! Jaha okej, men snygg är det i alla fall!!

jag är inte taggad för en ny vecka! :P durå? ;D

sv: :D

härligt med göteborg!=)

Ja precis :D

jaaa tagga ny vecka med prov.. wohooo haha



SV: hahah jag vet, vi såg lite knasiga ut xD



pusss

svar: :(!

svar: va bra! hur långt har du kommit med körningen då? :D

Jeg skal være hos familien min i Sverige denne uken;)Kjempe fint bilde!

men jag hittar den inte:(

sv: hiih ;)

toppen här! händer idag då? kram :)

aha okeej, finns det ngn dag som du har tid? vill du ha betalt?

härligt ^^



hoppas din måndag är bra? :)

snygg :D allt bra?:D

fint=)

hur har din vecka börjat?

sv: okok, jora de e bra :D

sv: tack! :D

idag.. sådär om du läser inlägget så vet du vad jag ska göra! :P

sv: går du sista året på gymnasiet nu (:?

Sv: Jaa, har du haft en bra måndag hittills då?

mina planer i veckan är plugga tills jag stupar! haha:D

Sv: Förlåt för sent svar, har haft en del att göra i helgen. Har du haft en bra helg? =D

sv; hihi fin ju ! :)

min vecka är helt fullbokad, helt sjukt känner mig jätte stressad haha !

sv: så bra, jo då helt okej :)

vad gör du då? :D

Jättefin färg! :)

Sv: vad ska du göra i veckan då? :)

linnet ser fint ut! :)

när jag börja blogga ville jag hamna på topp 20 listan som du ,nu har de hänt!

de är delvis din förtjänst tack! <3

Linnet ser riktigt fint ut!

Åh, jag skulle också vilja åka till gbg :)



Sv; Så lite så.

näpp :)

Haft en bra helg? :)

SVAR; tack ska du ha :)

Gör du då? :)

sv; Okeej, joo det är samma här ;D

Nja, sådär taggad....:)

ha en fin kväll :)

förlåt för sent svar! haft mycket i helgen så har helt enkelt inte haft tid.. träningar, plugg till läxor och prov osv,



allt bra? :)

sv: åhh, jag har ett sånt linne i svart, älskar de!! <3

sv: hiihi ja :) nja inte så mkt

sv: tack!:)

Fint! :D

sv; okidoki, myst med pojkvännen ;)

SV: mycket :)

härligt att höra! samma här! :) riktigt bra!

Nice blogg! Älskar headern!

Jag själv är en tjej på högstadiet med djupa intressen för fotografi och photoshop. Kika in för lite inspiration eller tips.

Mvh

nowemilia

fint! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback