förstår du vad jag känner?


Foto: Beatrice Jakobsso (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Idag är det tisdag och för mig händer det inte så mycket, jag ska dra till skolan och sen bli det att åka hem och plugga matte och fixa lite här hemma. Har inte så mycket större planer, jag ska i stort sett bara vara hemma och ta det lungt den här veckan.

Mina känslor för den här veckan är att tiden kommer inte gå snabbt även fast jag vill. Jag känner att jag kommer vara riktigt trött den här veckan också och inte orka göra något speciellt. Men det kan vara skönt att ta det lungt och sen på höstlovet blir det full fart istället, det låter mycket bättre. När får ni höstlov, den här veckan, nästa eller veckan efter?

När får ni höstlov och vad har ni för er idag?

Kommentarer

så fin =)

Ha en grym tisdag! :) Kram!

härlig bild!



svar: ja! :D

SV: Oj missade det! Sorry :)

sv: åh man känner sig så gammal när man har slutat skolan å inte har lov längre

sv; ja! :)

Fin bild :)

Får höstlov vecka 44! Fast... Har egentligen inte höst lov eller alltså jag går ju bara i skolan en gång i veckan så blir ju liksom en dag extra ledigt ;)

svar: va göru? :D

svar: jag och Martin sitter vid varsin dator i min säng efter att ha slängt in en tvätt ^^

inget höstlov, men är mammaledig :)

svar: ja! :) fast han vill ut och fota om en stund, haha ^^

svar: ja! :) håller på och laddar batteriet till min Nikon D3100 bara, glömde göra det igår kväll, det tar ju 1-2 timmar ^^

svar: precis! och mitt batteri räcker i 2-4 veckor, beror på hur mycket jag använder kameran :)

svar: ja! :) hur länge håller ditt kamera batteri då?

svar: okej! :) men det är ju bra att ett kamera batteri kan hålla i 2-4 veckor, beroende på hur mycket man håller på med den ^^

fin blogg :D händer idag?

sv: ja härligt:D

nice med nya saker till din gardebor också!;) hehe

sv: vad görs? :D

sv: jo de ä sant men jobb är inte lätt att få i dagens samhälle =/

så lite :)

samma här :D

bloglovin?

svar: ah, okej! :)

okej, gör så :) fin header förrsten!

gör du designer? :)

svar: :D!























Follow my on Bloglovin







Trackback