min älskade vinterjacka


Min fina nya vinterjacka, älskar den otroligt mycket! ♥

Jag vet inte om jag ska säga att det har vart en bra start på veckan eller inte, det finns vissa saker som jag stör mig extra på. Min dag i skolan var helt okej, vi tog kort fram till lunch sen åkte Elin med mig hem och pluggade. Vi hade riktigt mysigt och vi pratade en hel del och åt lite godis. En riktigt mysig dag med en fin vän, det är det ända som vart bra idag.

Men sen finns det många små saker som jag stör mig, men som sagt det är bara att försöka att bita ihop den lilla stunden. Men jag tål inte när folk ska klaga flera gånger varje dag, det är det värsta jag vet. Nu ska jag sätta mig på skype och prata lite med folk sen måste jag tänka vad jag ska ha med mig till Göteborg.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

okej, kollar på tv :)

Haft en bra dag ?

finfin =)

sv: har du några planer för veckan då?

SV. så bra jo det är bra :)

Fin :)

snyggt :D



var med i mina två tävlingar där du kan vinna en GOODIEBAG fylld med smink eller ett VALFRITT smycke :D hoppas du vill vara med :D



Goodiebagen:

http://eemma.se/2011/october/tavling-vinn-en-goodiebag-fran-eyeslipsface.html#comment



smycket:

http://eemma.se/2011/october/tavling-vinn-valfri-vara-for-max-200-kr-hos.html#comment

Riktigt fin jacka :)



sv: Härligt. Jo bra här med<3

tack så mycket :D

sv: okej :)



ne ja SKA bli frisk! blir snart galen på de :P

snygg den var på dig =)

sv: tack sötan :)!



den jackan va fin (:

snygg!! :D



Nu kan du anmäla dig till bloggintervju på min blogg! Kika in vettja! Ha en underbar måndagkväll! :) KRAM

sv: härligt, jadå :D

jo det är superbra med mig, hur äre själv gumman? :D<3

jo det är bra med mig =)

SV: ja :)

va snygg den är när man har på dig den! :)



sÄsvar:* ja! :D

sv: okej, tittar på tv :)

haft en bra måndag? :D

sv: vad görs? :D

snygg jacka! :)



Var gärna med i dagens blogg hos mig! :)

DIREKTLÄNK - http://mallansundqvist.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-vinnare-ny-tavling-2.html#comment

kram



P.s Har en tävling på bloggen där man har chansen att vinna ett par söta örhängen :) Reglerna är enkla så var gärna med!

DIREKTLÄNK - http://mallansundqvist.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-ett-par-orhangen.html#comment

kram

Åh vilken fin jacka :D



Idag har jag pluggat och varit ute och burit lite ved :)

Åhh folk som klagar är bara jobbigt... hoppas de slutar med det :)

SV: ah verkligen :D

Skön jackan såg ut att vara! :)

sv: har du någon favorit affär?

va skönt och höra :D

sv; är dom tighta eller stora i knäna? :) Hur lång är du? :) tar du längd 32 eller 34 på jeans? eller är det inte sånna storlekar? :D kram

sv: som t.ex :)?

sv: åh du har god smak :D!

sv; Okeej, det blir nog bara mys vid tvn tror jag :)

Se där ja, du blev ju jättefin i den:)

Gott med godis!

Sv: Tackar! :)

när ska du till göteborg? och vad ska du göra där? :D

sv; jaha, ska kika in där :D

svar: varsågod :D

svar: va göru då? :)

svar: va göru? :)

sv; joo! :) vad gör du då?

jahaaaaa okeej, är det inte jobbigt med distansförhållande? :/

Sv. Jaa den är asmysig! :)

Riktigt snygg, vart är den köpt och fanns det andra färger ? :)



åh vadmysigt med pojkvän :)

svar: sitter och nördar dator med pojkvännen i min säng ^^

jahaaa okeej då fattar jag :D

sv; just nu kollar jag runt lite på datorn :D hehe

jättefin :)

Hej tack detsamma :)

jo det är bra med mig, sj ? =)

SV: vart har du köpt jackan? :)

fin blogg och jätte fina bilder på dig hörru :)

haft en bra dag ??

God natt :)

Snygg!! :D Jag har varit i skolan idag. ^^



sv: tack så jättemycket!

- Tar de lungt bara!

Haft en bra dag ?

ska sova nu! godnatt :)

du passa bra i den ;D

jaa da :) allt bra med dig annars? kram bella

fint! :D

Hej!

Jag och min kompis har en tävling på bloggen, de handlar om att ni ska skriva i en kommentar till länken nedan och berätta om eran bästavän och ett minne ni har tillsammans,den som berättar bäst och som vi tycker verkar va en riktigt bra vän, den får en länkning och du kan få 200 läsare extra på din blogg. Va gärna med!

Länk till inlägget:

http://betterthanall.blogg.se/2011/october/vinnare-o-ny-tavling.html

Sjukt snygg jacka ! Ställ gärna en fråga i min frågestund, http://justjuliaa.blogg.se/2011/october/fragestund.html#comment :)<3

så snygg jacka:)

grymt snygg jacka, perfect i röd, vintern brukar annars bli ganska deppig och tråkig!























Follow my on Bloglovin







Trackback