nya saker i min garderob

Foto: Beatrice Jakobsso (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Min söndag kväll blev att sitta och mysa framför datan eftersom våran tv inte ville funka som jag ville. Plus att min älskade pappa kom hem inatt, det var det bästa och jag har just fått träffat honom. En bra vecka fick jag, men den här och nästa bli bättre.

Nu är det en ny vecka och det finns massor som händer, först blir det en hel del skola och lite plugg för jag har prov på fredag i matte. Därefter ska jag vara hemma så mycket jag kan och packa och tvätta för en underbar resa till Göteborg. Jag är så glad om fem dagar åker vi till Göteborg och jag är riktigt taggad tills lördag för då är vi i Göteborg. Det kanske inte händer så mycket roligt, men eftersom jag är taggad kommer det blir en bra vecka. Plus att jag hoppas den går fort!

Vad ska ni göra den här veckan?
har ni köpt vinerjacka?

Tre par jeans köpt inne på Cubus för 398:-
Ett halsband köpt inne på Rusta för 60:-
Röd jacka köpt inne på Cubus 499:-

Kommentarer

- Najs! :D

Har du några syskon?

- 2 småssystrar :)

Snygga köp :D<3

yesbox! :D

Sv. Så lite så:)

Kul med nya saker i garderoben!

jo tack :) min lördag var också bra! :) kram!

Härliga bilder!



har din helg varit bra? :)

riktigt snyggt :D

Alltid härligt med lite nytt! :D

sV: va snygga saker du har köpt :O!



ja var faktiskt riktigt tidigt ute å köpte vinterjacka köpte de redan i typ september, ja är alltid ute i sista minuten annars :P

sV; tack snälla! :D

jodå allt är bara bra, med dej då?

Hoppas du får en superbra start på veckan! :) Kram

vad bra då!:)

Åh du kommer bli så fin i din nya jacka:)

Sv. Ja men eller hur! :)

GODDAG :) allt bra idag ? kram

va fint halsband :D har också ett sånt, fast inte nåt färgglatt :)

- <3

är jeansen bra på cubus? :D

Riktigt snygga grejer! :)

sv: allt bra? :D

De svarta jeansen va assnygga!

fina=)

svar: ja, det äre :D

Haft en bra dag än så länge? :)

Har inte hängt med så mycket i alla bloggar, men har du fått körkort ännu?

- jadå :) de är rätt bra!

Vgd då? kram

snyggga :D gillar ugglan ;D

sv. Den har varit toppen!



hur har din dag varit då? :)

sådär, själv? :D

Hejsan



Gillar du serien The Secret Circle? Eller skådisarna som är med i serien? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

Sv: Tack så jätte mycket! :D

Snyggt ! ;)<3

jackan var jättefin!:)



vad var du nu igen du skulle göra i Göteborg? <3

Men fy vilken fin jacka! Vart köpte du den ? :)

fina saker gillar uggla halsbandet =)

SV: ah :) allt bra? :)

Ja, jeg har kjøpt vinterjakke;) Denne uken skal jeg på skolen, gjøre lekse, slappe av og være med venner;)

snygga kläder :)

<3

vad fin saker! =D

Åh, typ en såndär klocka har jag också. fast från HM. visst är dom snygg? ha det bra! :)

sv; Tack!

I veckan blir det skoola o kompisar till helgen tror jag :) Hah, jag köpte min vinterjacka typ början av september för att jag såg en och jag skulle bara ha den! xD

Själv då? :D

Älskar ugglehalsband! Har ett liknade fast i guld! Kram

sv; Haha a ;D Fast nu går jag o kollar på vinterjackor och får på minna mig hela tiden om att jag redan har en xD

åhh, va snygg jacka :D

snyggt :D

Snygga kläder!

Jag ska plugga en stund nu innan jag ska baka en äppelkaka :)



Vad gör du?

Kram

Sv. Skönt, samma här:)

sv; Vad ska du gör i kväll då? :)

Jättesöt halsband!

snygga saker :D

SV; Hehe (:

Har du gjort i dag??

Checka in justin bieber's musikvideo till mistletoe & säg vad du tycker om den :)



Vart har du köpt de ljusa jeans.

sv: Heheh jag såg det nu :) är de höga & struprör elleR?























Follow my on Bloglovin







Trackback