TÄVLING - VINN EN PERSONLIG ALMANACKA


Snart är 2011 över och snart börjar vi på ett helt nytt år eller om cirka två månader. Åren bara springer iväg, det kanske är dax att tänka på en ny almanacka? Nu har du chansen att vinna din egen almanacka som du kan designa efter din egen stil. Om ni vill veta mer hur man gör en personlig almanacka och om ni vill se fler bilder kan ni gå in på deras hemsida, tryck här.

För att vara med och tävla måste du göra dom här sakerna:
• Skriv en kommentar att du är med i detta inlägg.
• Länka detta inlägg och låna gärna bilden. (på din blogg eller något annat)
• Gilla deras grupp på facebook (länk)
• Gilla detta inlägg på bloglovin (länk)

Efter du gjort detta vill jag ha en kommentar där det står ''jag är med och tävlar här är min länk till mitt inlägg där jag har länkat det här inlägget och skrivit att jag är med och deltar. sen har jag även gillat deras facebook grupp och även gillat ditt inlägg på bloglovin'' Om man gör alla dom här fyra sakerna kommer ni självklart ha större chans, men gör ni inte alla sakerna har ni mindre chans. Kommentera även bara dom sakerna ni gjort, lycka till alla underbara läsare.

Tävlingen avslutas den första november.

Kommentarer

Vad händer i helgen för dig då? :)^^

Vad tycker du om pälsindustrin?

tack :)

sv: okej är på skolan :)

svar; okidokii^^ jag ska fara till övik :)

Underbar tävling...



1. Jag är jätte gärna med och det skulle bli en perfekt julklapp!

2. Länkat här: http://millahmillah.blogg.se/2011/october/almanacka.html

3. Gillat på Fb "Camilla Millah Öman"

4. Gillat inlägget



Hoppas på tur nu :)

Kram // Millah

[email protected]

svar; javisst ;] :P

svar; thihihi :)

Sv, tack så mycket = )

Har frågestund på bloggen, kika gärna in och ställ en fråga:)



KRAM

svar; mm, är du på skolan nu eller?

sv: okej, jag ska snart till skolan :)

allt bra? :D

är med sen :D

ja är med och har gjort allt (heter anna larsson på fb) länken till min blogg är : http://annamarialarssson.blogg.se/2011/october/19-oktober.html



svar; hahah ja det snöar :( jag bor i västerbotten :P

roligt med tävling :)

Hej!

Vad händer hos dig? :)



Kram

sv: på Nelly finns det, Have2have.se och så vidare :)

sv: nja inte så mkt, ä i skolan :D

Kul med en personlig kalender :)



TACK ska du ha :)

sv: jaha vilken tur:) jodå den har börjat bra!

jag är med, och jag har gillat deras sida på facebook :)

sv: Hejsan! Hoppas att din dag har varit bra hittills! :)

Följa varandra via Bloglovin? :) Kram!

Tjenna! Skulle du vilja kika in på min blogg och säga vad du tycker? Bra/dåligt? Skulle du vilja komma tillbaka?! Ha en bra dag!

riktigt coolt tävling =)

- Just nu så kom jag precis in efter att ha fotat syrran min :) hur är de med dig idag då ? <3

sv:absolut:D

Jag är gärna med och tävlar, men orkar inte länka och massa:P haha

Om det är fint i Göteborg- verkligen. Har du aldrig varit här?

sv: ok tack :) Hoppas du vill komma tillbaka!

Jag är med, ska snart länka tävlingen!! :-)

SV: okej vad skönt ju!



puss

- Det gör jag!! :-)

Men gör du en almanacka och skickar till en sen, elr ska man göra en egen eller hur?

- Jaha, ok!

http://mkdn.blogg.se/2011/october/tavling-hos-beatrice.html#comment, här har du länken till tävlingen och jag har gillat deras sida på FB och gillar inlägget på Bloglovin' :-)

okeej vad plugggar du ? :)

- ja kanske det, men typiskt för jag gillade också den dära jackan väldigt mke :)

svar; ah :/

- Tack, hoppas jag vinner!! :-)

Men hur kommer det sig att du fick ha den här tävlingen??

okeej, har ngn läxa i etik och livsfrågor! :)

tack så mycket :D

Jag hoppas att du kommer gilla Göteborg då. Du bor på Gotland väl? Där har jag aldrig varit, men vill flytta dit:P haha

lite sent svar: tack, men har gjort om designen nu! Allt är bra, själv?

- jajamen, men hur är det med dig idag då? :)

svar; mm:/ men det smälter ju fort när det är så här i början av vintern

yes du :D

sv: hihi:D

tack så mycket! :D

sv; jao :P

svar; ja eller hur!♡

svar; japp, vi har samma efternamn :)))

svar; ah as grymt asså hahahah

- jo det är bra, lite stress med hemprovet eftersom jag inte är klar än och det ska in imorgon..

hejsan, allt bra med dig idag? :)

kram, http://hannalovisasol.se

va händer ikv?:D

jag är med och tävlar här (http://amandape.blogg.se/2011/october/tavling-jag-ar-med-hos-beatrice.html#comment) är min länk till mitt inlägg där jag har länkat det här inlägget och skrivit att jag är med och deltar. sen har jag även gillat deras facebook grupp och även gillat ditt inlägg på bloglovin och jag blev nummer 4 som gillade på bloglovin! <3

Hej jag vill jätte gärna vara med.



Jag har gjort ett inlägg om detta tävling i min blogg. klicka på länken (http://loveboox.blogg.se/2011/october/tavling-hos-beattriicee.html#comment) att kika inlägget.

Har även gillat på bloglovin och själva hemsida på fb.

okej, kollar på tv :)

Allt bra ?

svar; haha

sv: hih ja :) gör du då? kram

sv; igår var jag i skolan, tränade handboll, pluggade och kollade tv, !:)<3

nått bra på tv ikväll?

Jag är gärna med har gillat båda grejerna och här är in lägget

Snabb länk :

http://evemey.blogg.se/2011/october/ar-med-och-tavlar-vinn-en-personlig-almanack.html#comment

sv' haha :)

tack :D

it is!!

Nu är tävlingen om ett presentkort från smyckesboxen avslutad, kolla om det var du som vann :)

sv: åh tack snyggo! :)

jag är med och tävlar här är min länk till mitt inlägg där jag har länkat det här inlägget och skrivit att jag är med och deltar. ( http://rrebeckan.blogg.se/2011/october/jag-ar-med-och-tavlar.html) sen har jag även gillat deras facebook grupp och även gillat ditt inlägg på bloglovin! :D

KRAM

- Jotack, de är bara bra med mig :)!

Sker ikväll då ? kram

sv: jo, jag gör två-tre inlägg om dagen men det känns ändå så glest:P Jag borde nog sluta tycka det.

Ska kanske ge ut boken tidigare. Ska se. Jag skriver ju så mycket och snart är det höstlov. Whohoo! Då kommer jag också ha massa tid på mig att skriva:D

härligt ^^

Jaha, vad snäll du är :D du och dom är söta!

sv: hehe nice:DD

va dhänder till helgen?:D

SV: :)

sv: vad görs? :D

Kul att höra! :D



hur var din dag so far? :)

jag är med:D

GÖTT :) nja inte så mkt, kram

sv: samma här typ :P några planer för helgen ännu då? :)

samma här :D

- Ok, vad roligt!!! :-D

a:)

yes:p

Samma här! får man fråga vad klänning kommer ifrån på din header ? Otroligt fin :D ÄLskar färgen!

Fin kalender!!!

Sv. Tack! :)

svar; hahah såg lite av de :P

- Önskar oxå att jag fick ha sådana tävlingar ibland :'(

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

Är det 83 personer som redan anmält sig i tävlingen? :O :D

Aha den är riktigt fin älskar bilden också ^^

sv; yes! göra imorgon? :)

allt härligt med dig idag? :D

- <3

sv: Härligt! Jo tack finfint här med! :)

Ja de har någon folkhögskola där med fotolinje:)

- Jag tar de lungt bara & myser med min kattunge :)

Haft en bra dag ?<3

Ja da :) har du haft en bra dag :)? kram bella :)

Din syster Angelica tipsade mig om denna tävling ;) Haha jag hade för nån dag sen skrivit ett inlägg på min blogg om ett julklappstips - som var just en personlig almanacka! Så nu måste jag självklart vara med och tävla! :)



Här är min länk till mitt inlägg där jag har länkat det här inlägget och skrivit att jag är med och deltar: http://trettondemars.blogg.se/2011/october/tavling.html



Sen har jag även gillat deras facebook grupp och även gillat ditt inlägg på bloglovin



:)

jag är med och tävlar här är min länk till mitt inlägg http://dayviews.com/MARKLAR/497577743/ och skrivit att jag är med och deltar. sen har jag även gillat deras facebook grupp och även gillat ditt inlägg på bloglovin

Jag är med / Daniella♥

Jag är med! :)

1. Skulle gärna vilja vara med

2.Här är inlägget som jag länkat till detta inlägg och lånat bilden i mitt inlägg: http://livetenligtinas.blogspot.com/2011/10/tavlar-om-en-almanacka-hos-beatrice.html

3. Gillat deras grupp som "Ina Jonsson"

4. Gillat inlägget på bloglovin.



Hoppas jag har lite tur nu, har nämligen aldrig vunnit något innan.

Har gillat och skrivit om allt nu :D

woopwoop



http://clasha.blogg.se/2011/october/beattriiceebloggse.html

Jag är med =)

Hej!



• Jag är gärna med och tävlar, eftersom denna kalender kan man inte leva utan.

• Länkat till ditt inlägg på min facebook.

• Gillat deras grupp på facebook sedan tidigare

• Även gillat ditt inlägg på Bloglovin.



// Hanna

har gillat båda sakerna.



här är inlägget: http://skiitbra.blogg.se/2011/october/tavlar-pa.html

jag är med i tävlingen

Jag är med och tävlar jag har gillat :D

jag är med och tävlar jag gillat deras facebook grupp och även gillat ditt inlägg på bloglovin



Är med! Har gillat och gillat :D Om jag har kommenterat förut så var det ett misstag(att det blev 2ggr)

JAG ÄR MED! :D



Jag har gjort allt dedär du sa man skulle. gilalt på fb och bloglovin. Här är min länk till mitt blogginlägg iaf:



http://miinas.blogg.se/2011/october/tavlar-litegranna.html#comment

jag är med och tävlar!

har gillat facebook sidan och skrivit ett inlägg på min blogg. Kan tyvärr inte gilla sidan på blogglovin? vet inte varför. Men men jag är med iaf! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback