våran klass är speciell, på ett bra sätt!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Igår skrev jag inte så mycket i bloggen, men jag hade körlektion och därefter blev det fotografering. (bilderna kommer snart) senare åkte jag med min pojkvän hem och vi råkade somna, när vi vaknade hjälpte vi hans pappa och var ute på Fårö. Riktigt mysigt att bara vara med den man älskar, det var mycket mysigare än vad det låter!

Om jag får säga det själv säger jag kaos för den lilla tiden jag var i skolan, det började med att vi skulle ut på utflykt med kameran och fota. Eftersom vi är några i klassen har vi en buss som får plats nio stycken, dom andra var kvar och jobbade. Själv när jag tittade runt i bussen tycket jag det känndes som vi skulle spela in filmen ''hur många ligon finns det är världen'' och den tanken får mig ännu att skratta, för våran klass är speciell på ett bra sätt.

När vi springer ut och tar bilder är det riktigt kallt och det blåser så vi ger upp efter ett tag. Sätter oss i bussen och så får vi alla varm o'boy, mums. Det var dock inte så lyckat eftersom alla satt och frös och och skulle klara av att dricka och försöka hålla i alla muggar så lyckas vi inte så bra. En mugg åker rakt ner på golvet, när dom ska släppa av mig i visby råkar vi tappa en halv mugg till i bilen. Hela bilen var full av o'boy efter bara några minuter, men vilka det var så råkade tappa muggarna säger jag inte. Det är min och min klass hemlighet, men inte var det jag iaf. Tack för en riktigt bra dag klassen, idag lyckades ni göra mig glad.

Vad har ni gjort idag för något?

Kommentarer

Svar: Vad bra! :D

sv: härligt de :D



hoppas du har haft en bra dag

nej inget glöm det.. :P men vgd? :)

sv ; skola & vänner. :)

aaa det är det haha svamp bob fyrkan hehe =)

Allt bra?

Hej, hej ! :)

Jag undrar om du skulle kunna rösta på mitt bidrag: http://kandeedrawings.blogg.se/2011/october/utkast-okt-4-2011.html#comment

det är bara att skriv att du röstar på nr 2! Det skulle uppskattat väldigt mycket, tack! :)



Kram

http://cindyvuong.blogg.se

sv: okejokej, nej inte alls mkt just nu :)

Din blogg är så fin! :)

men tack desamma:D

sv: yesyes :D

SV: :D

Jag kollar lite tv men måååste plugga.. har religions prov imorgon och kan typ bara hälften, inte bra alls.. Vad gör du själv?? :)

Just nu har jag 8st superhärliga tävlingar i min blogg!



I den första tävlingen kan du vinna en lyxig expertbehandling av dina ögonfransar & ögonbryn!

http://martinaolsson.myshowroom.se/8032/tavla-om-en-behandling-for-dina-fransar-bryn/



I den andra tävligen vinner 5st personer ett presentkort hos Dalala.se

http://martinaolsson.myshowroom.se/8128/tavling-vinn-presentkort-hos-dalala-se/



I den tredje tävlingen kan du vara med och tävla om en valfri vara från Evas Underkläder för max 300kr!

http://martinaolsson.myshowroom.se/7914/tavling-vinn-valfri-vara-fran-evas-underklader-for-max-300kr/



I den fjärde tävlingen kan du vinna en rabattkod på hela 20% på en valfri vara hos Hope Design!

http://martinaolsson.myshowroom.se/8066/tavling-vinn-en-rabattkod-pa-hela-20-hos-hope-design/



I den femte tävlingen kan du vinna ett härligt resekit från Stockholmsgruppen Cosmetics!

http://martinaolsson.myshowroom.se/8081/tavling-vinn-ett-harligt-resekit-fran-stockholmsgruppen-cosmetics/



I den sjätte tävlingen kan du vinna ett valfritt iphoneskal till ett värde av max 500kr!

http://martinaolsson.myshowroom.se/8118/tavling-vinn-ett-valfritt-iphoneskal-for-max-500kr/



I den sjunde tävlingen har du chansen att vinna en valfri huvårdsprodukt ur Savidermas sortiment!

http://martinaolsson.myshowroom.se/8124/vinn-en-valfri-hudvardsprodukt-fran-savidrema/



Och i den åttonde tävlingen kan ni vinna en valfri earcuff från Xenobiadesign!

http://martinaolsson.myshowroom.se/8134/vinn-en-valfri-earcuff-fran-xenobiadesign/



Ha en bra kväll :)

Sv: okej :D!

hahaha lyckat att spilla obo'y!

vsg:D

sv: du ä bra söt du :P



händer i helgen`?

allt bra?:)

det är hyfsat med mig, rätt less och så, men annars:) själv?<3

Idag har jag bara tagit det lugnt, fotograferat, druckit kaffe och planerat in lite möten! :)

Låter som att du har haft en bra dag;)



Jag har just nu en "Dagens blogg" tävling pågång, så var gärna med ♥

SV. vad har du gjort idag då? :)

SV: allt är toppenbra med mig!



Ha en bra fin kväll :)

Tack för att du är med i Dagens blogg ♥

sv: härligt! :D

Sv: Tack så himlas mycket! :)



Kram

Cindy

sv: tack! :)

SV; Jaså, så pass! :) Vad gjorde du i Kalmar om man får fråga? Haha

Kram

SV; Haha jaså? :) Vad gjorde du i Kalmar om man får fråga? Haha

Kram

Har varit i skolan och sedan på gymmet :D

Jag har varit med kompisar och chillat.

Tjänar du pengar på din blogg? :)

jag är bara sjuk hela tiden, sedan frisk en eller två veckor, sen sjuk igen osv..:)

Svar: Tack så mycket! :D

okej, samma här :/

du får en stor fet puss om du säger vad du tycker! :D



http://hannalovisasol.se/2011/october/nytt-utseende-pa-bloggen.html#comment

Hej! Vill du vara med och tävlar om att bli månadens blogg hos min blogg? Om du inte gillar såna meddelande, ber jag om ursäkt! http://hjjonsson.blogg.se/2011/october/vill-du-bli-manadens-blogg-hos-mn-blogg.html#comment

sv: Planer för helgen? :D

Eller jag kanske har frågat det redan..? haha!

följa varann via bloglovin'?:)<3

sv' hihi :)

Sv; ;)

sv: haha ja ;)

Sv; tack!

Skönt med fredag imorn va? :)

ha en fin kv:D

jo jag mår bra!:)

Tack så mycket!

svar: jo, det är bra, själv då? <3

sv: Okej! Jag har ingen aning :)

Sv; ja, jätte gott :) <3

Gör du då? :)

SV: okej jag har typ bara läst harry potter :P

mm:)

sälskar din blogg!!

Ska vi följa varandra?<3

sv: yes! :D

- mm!

hoppas du haft en grym torsdag! :D

SVAR; njaa, allt äv väl inte riktigt bra, men jag klarar mig alltid! hur mår du ?

Hej snygging <3

allt bra med dig ?

Kram

jag är på plåtning :) haft en bra dag :)? kram

SV; Härligt!

Bara bra, hoppas du haft en "beautiful day" <33

Roligt att du kommer ihåg :)

Kul med sånna stunder! :)

Härligt :)

Jo de är bra, vad har du gjort idag då?

haha svampboooob!

svar ja det har jag! :D några speciella planer inför helgen? :)

sv: verkligen haha! :p

läget då?

Sv: Jätte skönt med helg man blir så glad då! :)

sv: gött :) jo det är bra! vad gör du då? :)

svar tror inte det, bara hänga med kompisarna :D

aha okej :)

Jag har tränat..

Vad ska du göra imorgon då?

sv: hihi okej! :) nej, inte ett smack!

aha okej, vad ska du göra på kvällen då?

Jag ska ta något gott o dricka framför idol hade jag tänkt mig

Hej!

Vi är två tjejer som driver en basketblogg tillsammans, där vi skriver mestadels om basketen men även vardagen. Varje vecka lägger vi in resultat, spelprogram och veckans basketlag.

Kolla gärna in!

//Jenny och Lollo på www.basketlifes.blogg.se

sv: haha jao :p

göra i helgen då? :)

sv: heh okej ;p

nja asså sugen på fest men får se hur det blir! ;)

sv: ja, får hoppas på det! :D

vaaa? skaru sova i skolan? Varför?

haha, tack så mycket du! ;D

HJÄLP MIG!

Vilken tycker du?

http://amandaforzlow.blogg.se/2011/october/har-du-nagon-favorit.html#comment

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

Allt bra idag? Några planer till helgen? :)

Hur länge har du bloggat? :)

SV: åhh vad skönt :)

hoppas jag med!:)

sv: :D

Hoppas att du har haft en grym dag! :)

snygg blogg! allt bra med dig? :)



ska vi följa varandra via bloglovin? kram!

Tack så mycket! dessamma :D

Hej! var gärna med i mina 2 tävlingar. Här kan du vinna en valfri vara från dash-style.: http://eemma.se/2011/october/vinn-valfri-vara-fran-dash-style.html#comment och här kan du vinna tandblekning värde 599kr. http://perssoneemma.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-tandblekningsprodukt.html#comment



ber om ursäkt om du inte gillar tävlingstips! :)

Hejsan :) skulle du vilja göra ett länkbyte ? :) skulle varit super kul :)

-Jo tack, ska sova snart :)

Sker i helgen ? kram<3

Ja, det måste vi absolut göra!!! :-) Ja, du har väl olika objektiv osv.. :-)

Vi blev jättenöjda! Du är verkligen våran persoliga fotograf! :D<3

Puss och kram!

Godnatt :D

XTIO HAR SLÄPPT SITT FÖRSTA REDIGERADE "INTRO" KLIPP. :)



KLICKA DIG IN HÄR PÅ LÄNKEN FÖR ATT SE

KLIPPET, JAG LOVAR DIG DU KOMMER INTE BLI

BESVIKEN, SKULLE GÄRNA FÅ EN KOMMENTAR

OM HUR DU TYCKER OM DEN??

http://xtio.nu/2011/october/xtio-entertainment-trailer.html



KRAMAR

hör av dig till mig på facebook. jag skulle behöva prata ang ett foto jobb? :D kramar

Haha söt bild

Hej.

Var gärna med och ställ några frågor på min frågestund.

Puss.

vad sker idag då? :)

cool bild!

Allt bra idag? :)

Svampbob ! <3























Follow my on Bloglovin







Trackback