du är annorlunda, på ett sätt


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Jag behövde lägga bloggen åt sidan i helgen och plugga och vara med min älskling, det kommer kanske inte blir riktigt mycket blogg på helgerna eftersom jag har mycket jag måste jobba med och hinna vara med dom jag älskar mest. Men jag gör så gott jag kan hela tiden. Min helg låter kanske inte så bra, men jag tänker inte dra upp allt i bloggen. Har även ett privat liv och vill inte lämna ut allt, men min helg har vart helt underbar!

Fredag:
Skolan började med att vi hade skolkort, och jag är inte nöjd med kortet. Men det är inte så viktigt det är bara ett kort och jag orkar inte bry mig så mycket. Sen fortsatte dagen med matte A, inte min grej riktigt. Efter åkte jag till min pojkvän och pluggade och tog det lungt, vi var även med några härliga personer på kvällen. Riktigt bra fredag kväll, somnade dock sent.

Lördagen: Jag minns att jag pluggade i två timmar om inte tre eller fyra, medan min pojkvän satt och spelade med sina vänner. Vi sov även två timmar tillsammans och mot kvällen blev det att åka ut med båten och fiska lite. Gick inte så bra med att fiska men det var riktigt mysigt att fiska och åka båt. Och speciellt vara med den jag älskar.

Söndagen: Såg film nästan hela dagen och vi två tog jag bussen till Vsiby för att vara med Emma och min älskade bror. Vi har mest pratat, ätit mat och bara haft riktigt trevligt. Min lillebror kom även senare och då blev det fika på balkongen, men söndags kväll har vart riktigt bra och till sist blev det Idol, jag gillar mest Maria som inte gick vidare och sedan André som gick vidare, riktigt duktiga plus att jag diggar chasmin mycket också. jag älskar verkligen idol på ett sätt.

Idag är det måndag och mina planer för dagen är att gå till skolan och efter skolan blir det teorikurs. Men därefter får jag äntligen träffa min älskade Farhia, ska även hinna med och blogg. men nu måste jag springa iväg till skolan.

Kommentarer

Varsågod :D

vad för film har du sett? :D

fin header!

Jo tack :) händer idag då? Kram Bella :)

SV: haha, vilken klass går du i? :)

sv; :).

sv; Gött :) Är sjuk, fast annars är det bra. :)

Nice? ;)

Allt bra idag? :)

sv- bara bra med mig ;)

Hur går det med övningskörningen och teorin? :)

Jag var bara hemma och vila för jag är sjuk.

sv: hoppas du får en bra dag!

Skönt att helgen var bra :)

Sv' Åh va mysigt :) Hur länge har ni varit tillsammans? :)

var bara hemma :) visst han är grym!

Allt bra sötis? <3

Ja de har ny jury.. Kändes lite konstigt men blir nog helt okej.

Blir så ibland :)

tack snygging<3! jag hade en toppen helg:D

SV; Ja (:

Förresten, är det du som fotat bilderna här nedanför? :)



Kram

SV; TAACK :D

sv. jodå ;) haft en bra dag? <3

sv:

jorå, hänt ida?:)

Var med i 'gissa bilden' leken, om du gissar rätt först får du länk i 'länkar' i en vecka.

Hope you join. :)

Länk : kossaochtjur.blogg.se/2011/september/nu-tar-vi-en-gissnings-lek-xdd-niva-1.html#comment

Ps. Sjukt söt du är. (:

- de är bra :) vgd ?

Ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

härligt! det är bara fint med mgi:)

japp :D

sv: Ja, jag håller med dig! :)

sv: ja hur är det?:D

sv: jaoja:D

japp :D

men åh gull:) tack!

sv: härligt, jo allt är bra :)

har du för dig då :)?

Sv: Ja kommer säkert bli mysigt med hösten :D

sv. skönt att höra! :)

det är bra med mig ^^

Sv: Tack! :)

Har ni fått mycket läxor redan? :)

sv: Bea, det betyder ska du veta :'( <3

gör du då?

Härlig helg! Minus pluggandet, men det är ju sånt som måste göras..



Sv; Använder du appen mytubo då?

sv: hihi, japp :) allt bra?

Hej!

Förlåt för sent svar, men skolan har ju precis börjat, så haft fullt upp och sådant!

Hur mår du? :)



Du har väl inte missat min tävling på bloggen? ;)

http://ttheresebjorkman.blogg.se/2011/september/tavling-i-samarbete-med-vintersmyckense.html#comment

Förlåt om du inte gillar reklam!























Follow my on Bloglovin







Trackback