du kan göra det, bara om du vill!

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Igår blev det mest en chill dag, vi satt och spelade spel på mobilerna, vi såg tv och vi fikade. Riktigt skönt att bara njuta, och när klockan började bli sex på kvällen tänkte jag och Jakob åka hem. För jag var ännu tvungen att packa om och göra andra saker innan jag skulle sova. Men när vi kommer kanske 3 mil utanför Visby är det blåljus längre fram och det hade hänt en olycka. Dom sa att vi fick vänta 15 minuter, men senare kom dom tillbaka och sa att det kan dra upp till 30 minuter till, efter en timme fick vi åka där ifrån. Föraren körde av vägen och rakt in i ett träd. Räddningstjänsten fick klippa loss föraren som satt fast i bilen, men vi hade inte bråttom så för oss gjorde det inte så mycket.

När jag var hemma, packade jag och fixade lite och somnade i sängen runt tio. Fast jag somnade tidigt är jag rätt trött nu och vill sova mer. Idag blir det skola och jag har medieproduktion B, hela dagen idag. Efter skolan ska jag åka till Visby och köpa en mobil och sen åka hem till min pojkvän, riktigt mysigt. och jag vill bara säga tusen tack för alla gratulationer, är ännu riktigt tacksam för alla fina kommenater jag får också, tusen tack!

Vad har ni för er idag?
Har ni fint väder?


Kommentarer

Jag hade svårt att somna och nu är jag skittrött, vill sova mer:( dumma skola!

Sv: Fint med mig :D Själv då?

- så lite så :D

det är bra med mig, med dig då? :) <3

sv: Härligt:D

sv; vad bra :) vad händer i dag då? kram <3

Hehe okej :)



Ha en bra dag!

läcker

Jag var också bara hemma! :)

GODMORGON :)

sv: tack :)

händeri da?

träffa pojken :)

okej! :) De regnar jätte mycke här och är kallt inge kul alls :(

sv: okej :)

ja :)

Vad är det för väder hos dig just nu?

Tack för att du är med på tävlingen.

Meddelar när vinnarna är uppe.



sv: :)

sv; roligt att höra :)

svar: haha såg det nu, shit :O fast nästan 250 i ditt födelsedagsinlägg ^^

Det låter bra det! Hoppas du är nöjd med det :)

btw, fan va läskigt det där, har sett på film på risktvåan hur bilen kan bli i en krasch mot ett träd i en viss hastighet :O

svar: i 50 km/timmen kan man klara sig, 70 km/timmen är tveksamt..

sv: :D

Strålande sol och frisk luft ;)

Passar på att fråga dig som kan en del om kameror, vilket är det allra bästa allroundobjektivet man kan ha? Specifikt till typ Canon 550D :)

svar: inte jag heller, min kompis va med om en singelolycka, jag och Martin åkte förbi med buss och kunde inte göra ett skit :O :(



åh, tack! :D <3

fin bild baby!

Oj vad läskigt med en olycka :(

Tack gulle! :)

sv: hittar du på då?

svar: ja, usch, fy fan! :O fick se hur det kan gå till om man kraschar utan bilbälte + med krockkudde :O

Usch, det är så hemskt med bilolyckor..

Jag har precis kommit hem från skolan och sen så ska jag plugga och träna. :)

Vilken mobil ska/köpte du? :)



Sv: Så lite så! :)

svar: drygt att krocka, eller vadå? sorry, är trött x)

svar: ja, jag har krockat en gång, aldrig mer! :O

svar: ah, det, ah, jag sa direkt att det va hennes bil, Martin ringde och fick svar av en chockad kompis :O :(

svar: har du också krockat? :(

svar: ja usch :(

svar: usch :O i hur många km/timmen körde ni? :O

sv; åh va glad jag blir

hoppas du har haft det underbart♥

Hoppas din fodelsedag blev bra! Allt ar bra med mig, sjukt trott bara! Sjalv da? :)

tack söta du.

Nu ska jag iväg o kasta massa skräp med bilen massa kartonger o skit. ha en fin dag kraam

RE: tack själv :) hur mår du idag hjärtat?

jättefin bild:)!! / Ida

sv: :) vad händer hos dig idag då?

Var med och tävla om en Eyelash Serum (förlänger dina fransar) :)



http://wwwiktoria.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-eyelash-serum.html

Du är precis som min syster, förr 93, älskar att fota och går i mediaprogammet fast i linköping :) Kolla gärna in min och hennes blogg!

RE: nja det är sådär med mig tyvärr!

Fin bild :)

å så snygg bild =)

du tar fina bilder:)

svar: :)



vad är det för företag du tänkt starta? :D läste de i menyn :)

Grymt cool bild :)

ååh vad fina bilder du tar! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback