jag älskar att få paket

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Igår hade jag inte tid att skriva i bloggen, fast jag ville skriva av mig lite. Igår var det fullt hela dagen och hade inte tid med något mer, ikväll har jag mer tid och sitta vid datan. Och se hela dagen imorgon, jag försöker skriva så mycket jag kan.

Som sagt igår var jag i skolan och vi gjorde inte så mycket mer än att jag fixade med min hemsida som snart är klar. Ska bara in med lite bilder och text sen börjar allt rulla igång. Efter skolan blev det teorikurs på bilskolan och det var helt okej, men jag var grymt trött och höll på att somna. Därefter gick jag hem till Farhia för att träffa henne, har inte träffat henne under hela sommaren. Hon bjöd på mat och glass, riktigt mysigt. Plus att vi såg idol och pratade en hel del. Fick även paket från henne eftersom jag fyller år snart, det är det ni ser på bilden. Tack underbara Farhia ♥

Efter var jag tvungen att springa hem packa ihop mina saker och ta bussen hem till landet, var hemma kanske vid elva igår kväll och jag somnade nästan när jag kom hem. En dag med mycket saker planerat och idag har det var lite lugnare i skolan. Nu väntar jag bara på lite folk ska komma till skolan, för jag ska fota i studion.

Vad har ni gjort idag och igår?

Kommentarer

sv: :)

svar; jodå det är bra :) kram

Alltid lika kul :)

Fint :)

- Jag gör inte alls mkt, svarar på kommentarer typ :)

Hur har ni de med vädret hos er ? <3

Hallå! Allt bra?

Haft en bra start på september?

Kram! :)

Fin ju :D



sv; Okidoki :)

sv; :D

SV: aha okej :D

Sv' Okej va kul :)

gud så fin bild ! :)

Åhh vad fint!! :)

Besök, sprid & komentera våran blogg, vi är nya här i bloggvärlden : http://hope.myshowroom.se/ . Ha det bra :)

Nu har jag lagt till din blogg, säg till när du lagt till min. Kram

Asså ååh, jag älskar dina bilder :D

allt bra idag? :)

Gillar paket jag med =)

Gör du ikväll? :)

Jo det är okey.

sv; Yepps :D

Va gör du? :)

fin present du fick :)

Sorry för att jag inte har bloggat, har varit i Grekland!

Hoppas du har haft en bra vecka! :D♥

Vilket fint paket och armband! :D Vem fick du det från?



sv: Jo helt okej här med, lite förkyl.. Hoppas det är bättre nu! :)

åh så fint. Hoppas du haft en fin tisdag :)

sv: ja det är toppen, händer ikväll då? <3

jag älskar också paket :D

ye:D

sv. yes :)

haft en bra dag då? :)

åh, gud vad fint! :D

Åh vad kul! Älskar också att få paket!



Glöm inte dagens blogg om du inte redan är med: http://angelica.blogg.se/category/dagens-blogg.html



Utser en vinnare när det är minst 50 deltagare! KRAM

ja men visst!:)

sv: jo det är fint med oss :D själv?

sv: Hänt idag då? :)

SV: Usch har ni redan kommit igång så pass med skolan alltså :(

sv: jo, allt bra då?:)

det är bra tack :D



kram

Hej fina du! Tänkte bara tipsa om mina två tävlingar som finns på bloggen nu. Du kan vinna en personlig almanacka:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-personlig-almanacka.html#comment



eller varför inte 3 valfria nagellack? (avslutas på fredag)

http://adaras.se/2011/august/vinn-3-valfria-misa-nagellack.html#comment



Hoppas du vill vara med och tävla! =D

Kram! <3

sv: Ah, den va verkligen fin :) Fin kompis du har.



Tack ^^

Det är helt okej med mig. dig då?

vilken fin present!

jag älskar också presenter :)

SV: ;D

görs?:)

sv: varsegod :D

toppen, själv?

Så bra, säger bara som det är! :D

sv: häärligt! toppen här med!:D

planer inför hösten?:D<3

Det är bara bra, med dig då Beatrice? :)

- jadå:) vd fint armband.

Ha en fin kväll :)

Såg fotbollen ikväll =)

Idol har sjunkit så lågt i mina ögon i år..? :(

- Okej :) allt bra då?

söt bild. :)

fin bild :)

Jag fyler 11 imorgon!























Follow my on Bloglovin







Trackback