jag fyller 18 år!!!!


Tack till underbara Malin som gjort denna bild till mig, tyck på bilden för att komma till hennes blogg.

Idag fyller jag 18 år, jag är så taggad och lämnar datan för dagen kanske för helgen också. För min helg är verkligen full, idag blir det skola och på kvällen blir det middag. Lördagen då är det kalas med familjen, släkt och vänner och på kvällen blir det krogen. Söndagen då skulle jag kunna sätta mig vid datan igen och försöka svara på alla underbara kommentarer.

Men nu är det min dag och jag fyller 18 år och tänker inte sitta och blogga. Jag ska ha en riktigt bra helg det lovar jag er och tack till alla underbara kommentarer jag får, ni är bäst. Grattis till mig själv eftersom jag fyller 18 år!!!!!

Kommentarer

GRATTIS!!!

har du önskat dig ngt speciellt ? :)

Grattis! i efterskott va? Hur kunde jag missa dagen då du fyller år:(

sv:Kul att höra, joda det är bara bra ! Grattis :D

Härligt, jo jag mår bra :) Grattis på din 18 årsdag du får ha en toppen dag kramar !!

grattis ! hoppas att du får en underbara dag !



kram <3

varsegod! :D

Jättestort grattis till dig :D:D

sv; jepp!

Grattis, ha en toppen födelsedag! :)

Svä Okej va kul :) Jag ska ta det lugnt och umgås med vänner :)

grattis =)

Titta på det här bakom kulisserna videoklippet -- You're the inspiration - Eva och Marcus Bröllop http://www.youtube.com/watch?v=-ZjCds3BRh0&feature=share

ny skvallerblogg, kika in http://uheartgossip.blogg.se :) & grattis till dig!

Grattis igen på 18 årsdagen! =D

Fått några presenter än?

GRATTIS!!! :D

Grattis Bea! :D <3

GRATTIS PÅ ARTONÅRSDAGEN FINA! Hoppas du får en undeerbar dag! välkommen till klubben! ;) <3

svar: varsågod! :)

heej!

jag läser din blogg jätte mycket !

hoppas att du läser min!

vill du göra länk byte det hade varigt kul?

puss//johanna<333

ha en bra dag

Grattis här med då :)

sv: Hoppas du får en bra födelsedag! :)

Grattis!

Grattis söta du !:D

Svar: Okej :)

Grattis på födelsedagen!

GRATTIS! :) Ha så sjukt roligt :)

Grattis :)

Grattis hoppas du får en jätte bra dag! :)

Grattis :D

GRAAAAATTTIS SLTFIA! ha det så himla kul ihelgen! puss

Grattis finaste (och myndiga) Beatrice ♥

GRATTIS!!! :D

- va bra :D

sv: jaa det var bra tider.. fina stunder tillsammans efter skolan vid mig och i rone.

--> Stort grattis till dig! :D Baren nu då :P? Kram

- Grattis återigen på din 18-årsdag :) hoppas att den blir toppen. Och festa till det ordentligt när du ska ut på krogen.

CONGRATS! :)

GRATTIS FINA BEATRICE .♥ ser att du har eny design, jättefin är den!

Oh grattis :D Ha en underbar dag! =)

GRATTIS BEA!



Ha det bäääääst! <3

Hej! :)

Har du en iphone eller känner någon med en som du kan tänka dig att överraska?

Du kan vinna ett iphone/ipod skal/tillbehör värt upp till 500kr

Direkt länk: http://jennauw.blogg.se/2011/september/vinn-valfritt-iphone-skal.html

Gillar du inte reklam ber jag så otroligt mycket om ursäkt!

Grattis!! :)

Grattis på födelsedagen!:) hoppas du får en bra dag! För de andra, så har du en underbar och super snygg blogg!:)



P.s kolla gör in min blogg. http://emmyselimovic.blogg.se

Hej fina du!

Ta chansen & vinn ett vackert guldhalsband hos mig!

direktlänk: http://elinlicious.spotlife.se/2011/09/09/tavling-med-timstore/#respond



tack på förhand & lycka till!

/ elinlicious

länk byte hade varigt kul?:) <3

puss ha det bra!

//johanna<3

Hopppas du har en skön dag :) kollar du på jersey shore och vem är din favorit? ha en bra dag sötis!

Grattis gumman! :)

Grattis Beatrice! Hoppas du får en underbar dag med mycket sång, hihi:) sköt om dig!

Grattis!! :)

Sv: Okej :)

Graattiiis! :)

Hoppas du får en jättefin helg och en underbar födelsedag :D

Kraam på dig !

Grattis!

GRATTIS GRATTIS, hoppas du får en super dag!:D

sv: vad bra!:D det är bra här med tack!:D

Grattis på 18-års dagen!!

grattis! <3

Du! fråga mig gärna något på frågestunden!^^

http://thephotoblogofme.blogg.se/2011/september/ask-me-whatever-you-want.html#comment

grattis!! dagens blogg hos mig<33

GRATTIS!

GRATTIS!!!

Najs att vara 18, längtar :D



- Tack söta du ♥

As söt bild på dig förresten!

Grattis :) ha en fin fredag!

Grattis! :)

GRATTISGRATTIS PÅ DIG, BEATRICE !:)

Grattis på födelsedaagen! :)

Sv: Vad bra :D samma här!



GRATTIS GRATTIS ! :D

Nu finns en ny party/dricklek ute på App Store! Ladda ner Pekleken inför helgen. Roligaste leken på förfesten :)

Grattis! Och jättefin blogg :D

SV; Ja absolut!

Grattis, hoppas du får en toppen 18-årsdag. Och ta det lugnt ikväll, fast nää.. ;)

SV: Tack :D

Grattis!

Vinn ett valfritt iphone skal!

http://hejerfeysal.blogg.se/2011/august/vinn-valfri-iphone-skaltillbehor.html



KRAM



GRAttis förresten!!

Grattis på 18-års-dagen!!!!

btw, ha en bra dag + helg! :D <3

Grattis söt:)

Allt bra med dig idag? :)



Grattis! <3

grattis :)

Grattis!!

Grattis =)

Grattis :) Hoppas din dag är och förblir super!

Grattis på födelsedagen! :)

hoppas den blir jättebra

GRATTIS BEA! <3 HA EN GRYMT BRA DAG!

Grattis!!



sv: jo:D

HEJ HEJ ^-^!!

Vill du va med på veckans blog & synas i min blogg i en vecka ?! :3 ♥

Va gärna med på veckans blogg i min blogg då :3 ♥

HEEJ!

Läs ett utav mina blogg inlägg har länkat dig i ett skrev att dom bloggarna jag länkade följer jag jätte mycket :)

Puss//johanna<3

äntligen är det fredag! ska du hitta på nåt kul?

hoppas du får en bra helg :)

Grattis! :). Ha det bra :)

grattis! :D kom och köp cigg till mig! ;)

grattis:D

hann aldrig skriva någon kommentar :S

men vilka fina bilder du tar :D och sen grattis :)

GRATTIS!

sv; fint!

vad gör du?♥

grattis snygga du!:D

Grattis!

GRATTIS!

Hoppas du får en underbar dag <3



grattis:)

- det är bra med mig med, GRATTIS♥

grattiiiiis! :D

ETT STORT GRATTIS TILL DIG! :D

själv fyller jag.. 13.. om en vecka :D

grattis :D

Grattis! :)

GRATTIS! :)

Gratulerer med dagen!:)

GRATTIS:D:D

grattis :)

Gud va kul!

Så himla fin du är, och fin blogg!

Kolla gärna in min för ltie underhållning! ;)

GRATTIS BEATRICE PÅ DIN STORA DAG! :D <3

Hoppas du fått en helt fantastisk födelsedag!

GRATTIS!!!



Hoppas du får en fin fredagskväll!



Glöm inte att anmäla dig till dagens blogg hos mig om du inte redan är med, utser en vinnare när jag har minst 50 deltagare.

LÄNK: http://angelica.blogg.se/category/dagens-blogg.html

Grattis! :D hoppas du har haft en bra födelsedag! :D <3

Grattis!! :D Ha en jätte bra födelsedag

Grattis på födelsedagen :) Har du haft en bra dag idag då?

Grattis! :D

Stort grattis :)

grattis sötnos :) hoppas du får en bra dag och helg kram :)

grattis!!:)

Grattis! :D

GRATTIIS!! hoppas du får en underbar dag!

kram

sv: Aa. :)



Grattis på din födelsdag! :D

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en bra dag :)

Grattis på födelsedagen ! ;D Hoppas den varit grym!

grattis!

GRATTIS! Hoppas du har en toppenbra födelsedag och gör vad man ska göra när man fyller 18 - är ute ! :D

Kram!

STORT GRATTIS! :D

SV; Okej, inte jag heller ;P

Grattis! Var gärna med på min veckans bloggtävling :)

kram

Grattis! lycka till nu i vuxenlivet ;)

sv; Grattis tjejen :D.

grattis till dig! coolt att vi fyller år på samma dag :D



sv; jajamen :)

grattis=)

Grattis! :D

Allt bra med dig annars? :)

Grattis! =D§

Grattis! :D <3

grattis, hoppas du får en bra dag :)

Sv: Grattis, du! :)

Grattis !!:)



fin blogg!:D

Hoppas du får en underbar och minnesvärd helg!!!

GRATTIS PÅ 18ÅRS DAGEN TJEJEN! :d

vad gör du?:)

grattisgrattis!<3

ååh grattis!!!

hoppas att du får en underbar helg!! :)

Grattis :)

sv: nej, men kom inte vidare från juryn före den kända juryn så ska inte vara med på TV. Men bara bra det. Det var inte riktigt mitt år i år. Nästa år blir mitt genombrottsår har jag bestämt mig:D

Grattis gumman....men blev lite paff att du inte hade några kommentarer..hmmf

GRATTIS :D<3

GRATTIS! :)

Du är finast ,. grattis bea !:D<3

stoooort grattis (i efterskott)

och tack, hoppas att du får en fin dag!

Grattis! =) Vad fick du present ? =) Kram

grattis till dej ! :)



p.s läs och kommentera gärna våran blogg också :)



Grattis i efterskott! :)

Grattis :)

Hoppas du har en bra dag! :)

GRATTIS :D

Grattis :)

http://stylegirl.se - sveriges billigaste smyckesshop?!



JUST NU: FRAKTFRITT + GÅVA VID BESTÄLLNING!

Grattis så mycket då på din dag, hoppas du har det bra! :)

Grattis snygging!!! :D

sv: Varsågod:) fick du fina presenter?

Kramar

hej, fin blogg & grattis till dig.

lust att checka in min blogg ? har dock inte hunnit fixa min header eftersom att jag gjorde bloggen igår. (:

Grattis vännen! Jag tänkte på dig många gånger igår, på din 18 årsdag. Jag vet att den dagen betyder mycket för dig. Jag ville så gärna ringa, eller bara slänga iväg ett mess, men ditt nummer finns inte längre kvar på min mobil. Jag tycker det är så jävla tråkigt att det ska va så här... Att inte ens få prata med någon man tycker om är helt... Stört! Vi finns för varann och vill prata med varann men... Nej... Jag hoppas vi ses snart, fina Bea! Och grattis än en gång! Hoppas din helg blir bäst. Pratade med Emma igår på stan, hon sa att ni skulle på krogen ikväll. Fifan vad kul! Då ska jag tänka på er. Ha en toppen bra helg, för det är du värd. Ta hand om dig 18-åring ;)

Grattis på födelsedagen sötis! Vad ska du göra först som 18-åring? :)

GRATTIS I EFTERSKOTT!! hoppas att du hade den bästa tänkbara dagen :D

Grattis på 18årsdagen! :D



och önskar dig en trevlig fortsättning på helgen :)

Välkommen till den rosa sidan www.alltirosa.se

Vi har samlat över 6000 produkter, allt i färgen rosa!

GRATTIS !! :D

stort Grattis sötnos ♥

Grattis.

grattis :D

GRATTIS! :D

Wow, GRATTIS! :D

-----



Har en tävling i min blogg, hade vart jätte kul om du ville vara med! :)

http://aliciajasmine.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-iphone-skal.html#comment

Grattis! :)

jättekul att du är med och tävlar om en biobiljett på min blogg, lycka till :)

hoppas allt är bra med dig annars?

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

grattis i efterskott :)

grattis :D

Grattis!!



Jag svarar på kommentarer och ska fixa med en design, dd? :)

grattis i efterskott :)



Var med i Dagens blogg, avslutas ikväll! ♥

http://idahtt.blogg.se/2011/september/dagens-blogg.html

grattis i efterskott. ;)

fin bild!

Grattis! Nu blir du en stor flicka på riktigt. :)

grattis i efterskott



fin blogg



allt bra??



har du fått något kul??

men GRATTIS! ha en bra födelsedag :))

GRATTIS GRATTIS GRATTIS :D Hoppas du får bääääästa dagen! Party dagen lång eller vad är planerna!? Super fin bild förresten :D

GRATTIS <3



Hoppas din lördag blir toppen :)

åh grattis, härlig känsla!

grattis sötnos! fin blogg kolla min www.kadipaola.blogg.se :)

Grattis tjejen! ha en riktigt bra dag! :D

Grattis,hoppas du får en underbar dag :)))!

grattis :D

Grattis :D

Fin blgg !

Grattis söta du! Hoppas du har/hade en underbar helg! Kram

sv: okejokej, musik o svarar på kommentarer bara :) hur mår du ? =)

Grattis :)

Jag hoppas din dag blir braa ;)

Kolla in min blogg så är du snäll :)

åh grattis i efterskott!!



kram!

//Anna

driver webshoppen Avanna

snygga linnen tshirts magtröjor tygkassar mm

Just nu fraktfritt med koden Höstnytt

www.avanna.se

Grattis! Vad gjorde du på din födelsedag?

GRATTIS :D

Grattis i efterskott!

åh grattis :D

Grattis i efterskott! :)

Grattis på födelsedagen! (:

Grattis!!!!!

Grattis i efterskott :D

grattis

GRATTIS!! :D

Grattis grattis grattis!! :)

Hejsan! Har börjat blogga nu igen efter en pause. Skulle vara jätte roligt om du skrev en liten kommentar!



Kram! :)



GRATTIS!! :D

GRATTIS COOLING! :D

Grattis! :D

garttis =) hur är det med dig ??

grattis!!

Grattis! :D

Grattis, inte varje år man blir 18 haha :) !

SVAR: Tack! :)

sv: allt bra med dig? :D

sv; Åh tack, visst är dom!



Grattis till dig dåå :D kram

GRATTIS! :D

grattis :)

Grattis i efterskott :) Hoppas du haft en superb helg än så länge :)

Grattis på din födelsedag.



Det skulle vara jätte söt av dig om du kunde rösta på min stilcollage på nelly.com

Direkt länk: http://nelly.com/se/libresse/5ea16be0-8af3-4084-8604-1f4914cd8775



GRATTIIIIIS I EFTERSKOOOTT!

(du kanske inte ser min kommentar sen på söndag och då blir det efterskott)

aja grattiiiis;D

Åh Grattis i efterskott :D

grattis ! :d

sv: aha, men sa grattis:D

grattis !

vad tycker du ? hade varit jätte snällt om du svarade för jag e så osäker: http://cassandraperssons.blogg.se/2011/september/this-or-that.html



klicka där för att komma till länken, tack på förhand !

Grattis på din dag!

finfin blogg du! :)

åh grattis i efterskott!! :D

hoppas du hade en jättebra dag



SV: låter super!

grattis i efterkott<3

grattis:D!!!



amen gud så härligt"

Grattis på 18års-dagen!



kram Karin

GRATTIS! :D



sv. jodå, bara bra, själv? <3

hej, skulle bara säga att jag följer din blogg viabloglovin nu :) kram<3

Men grattis!!! :)

sv. det är bara bra, själv? :D

sv. skönt! :) händer i veckan då? <3

sv. samma här ;) älskar din header btw!

grattis i efterskott!! :)

Grattis fina du! :D

haha shit va många kommentarer du fick i detta inlägg :D <3

Fin bild! :)

Och grattis i efterskott ;)

sjukt fin bild! grattis i efterskott! :D

grattis i efterskott!

hur känns det att vara 18? :)

Grattis i efterskott! :) bra blogg!

Grattis i efterskott! :)

Är liiiiite efter men grattis i efterskott :)

Grattis i efterskott.

gud vilken fin blogg du har! :o ♥

:D grattis i efterskott



svar: vad gullig du är, TACK sötnos!

Grattis i efterskott! :)

stort grattis!! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback