september, det kommer bli en bra månad!


Bilderna är tagan från mobilen.

Idag är det den andra september och jag älskar fortfarande den här månaden som sagt. Inte bara för jag fyller år med det händer mycket roligt denna månad. Idag blir det skolkort eftersom det inte blev något igår plus att vi har matte A hela dagen idag. Efter skolan blir det att åka hem till min älskling, sen får jag se om jag hinner blogga eller orkar blogga ihelgen. Behöver tid med min pojkvän och mitt pluggande också, så jag får se hur jag gör helt enkelt!

Igår vaknade jag på fel sida, men efter en timme i skolan gick allt över. Igår var vi i Vsiby hela dagen och tog kort, tråkigt att jag inte hade med mig min kamera till skolan. (jag som har bildbrist men ska försöka fixa det till helgen) så jag fixade lite bilder genom mobilen, riktigt sönt väder är det nu också. Efter skolan gick jag på Teorikus och när jag kom hem tog jag det lungt och pluggade. Hade en riktigt bra start på min underbara månad oh får se hur min andra dag blir.

Vad har ni för er idag?


Kommentarer

Sv' Det var så lite så :) Några planer inför helgen? :)

fina!

Fina bilder :)

svar: :)

Tar denna helgen som den kommer =)

kanske händer det saker på impuls, vem vet? ;)

sv- allt är bra med mig ;)

Fina bilder :)

Dags att börja fira dig och mysa runt i koftor igen nu då :D

gör dudå?

- det var så lite så :) planer för helgen?

Vackra bilder och skönt när det känns så redan i början av månaden

ber om uresäkt för att ja inte svarat på din kommentar, eller bloggat! men min dator gick sönder, men nu har jag en ny och är tillbaka på banan! :)

hur är det med dig?<3

sv: bara bra :) jättefina bilder du har <3

hehe=) händer något kul denna fredag?:D ha en toppen fredag! kram

aa ok :) är allt bra med dig idag då? kram bella:)

sv: okej, jora de e najs :D

Okei :D

vilka fina bilder du tar i din blogg.

Hej :) kolla gärna in på min blogg & tyck till :) kram!

vilka fina bilder du tar i din blogg.

vilket datum fyller du år?

- lugnt!

tacktack! :)

japp :D

vad göru:)?

ååh vad fint ;A;

Nu finns dagens blogg uppe :)

kika in och se om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://mikaelabatsman.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-29-11-ny-omgang.html



kramar

Re: okej, men jag har iallafall det (igår!) ;)

sv. vsg :) Allt bra med dig?

härliga bilder :D

sv:

haft en bra vecka?:)

de e bra ! :) sj?

Så fina bilder :)

sv:Varsågod, allt bra?(:

sv: låter bra det!

jodå, det är toppen :)

sv. lugnt :D



allt bra med dig? :)

okejokej:) inte mycket, väntar på en kompis!

- Jaha :)

Allt bra idag?

Beatrice! Vilka fina bilder! Håller med, september är en av de fina månaderna! Hur går det med körkortet? :)

Ta hand om dig!

sv; tack :)

fin blogg!

sv: okej, samma här:)

Hemma från lägret!

allt bra?

sv; I dag så har jag varit i stan med pappa o fredags fikat, och nu blir det myys! :D Vad har du gjort själv? :)

Underbara bilder<3

Sjukt fina bilder! :D

SV: okej! :D

fin blogg! allt bra? =)

Hemifrån flyttad och nyinskolad börjar jag nu om på nytt i min blogg igen! Det känns toppen och du är hjärtligt välkommen - förlåt att det dröjde så med svaret på din kommentar!

Var med och rösta på en bild i min blogg!

sv: Aa. :)

så härligt :)

härliga bilder!

svara på dagens fråga?

www.hannajao.blogg.se

Vilka fina bilder! och glassen ser jättegod ut!

Gud så fin blogg du har! :)

sv: vad bra, samma här :)

Allt bra?

september är en mysig månad, känns fortfarande som sommar men att hösten är på väg:)

Allt bra idag då? :)

sv: hihi tack :D

tack ska du ha :D

Hej!



Jag har just nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett valfritt iPhoneskal till ett värde av 500 kronor! Vill du vara med?



Besök: http://angelica.blogg.se/2011/september/vinn-valfritt-iphoneskal.html



Är du inte intresserad av sådana här tävlingar så ber jag om ursäkt!

Kram

Härliga bilder :)

Är dem redigerade i Instagram?



Sv: allt är bara bra med mig, själv då ? :)

Fin blogg du har!

sv: okej, jo samma:D

Jo det är bara bra :)

SV: Härligt! :) Det är bara bra med mig, tack :)

Vad har du för dig då? :)



Kramar

sv: så bra :)

sv: det gick faktiskt rätt okej, hehe. Vi hade en rolig fotograf:D Vi fick göra precis vad vi ville framför kameran när vi tog porträtt.

Vilka härliga bilder!!

frågestund på bloggen! fråga allt möjligt, ingen fråga är för dum eller för dålig! :)

http://amandamolander.blogg.se/2011/august/tankte-kora-en-sadan-har.html

Härliga bilder! :)

gillar verkligen din design! :)

sv: okej :)



fina bilder ^^

hej! har du haft en bra helg?

kram ♥

VINNAREN AV EARCUFFEN ÄR NU UTSEDD, KIKA IN FÖR ATT SE OM DET VAR DU SOM VANN. om inte, tack så jättemycket för att du deltog. jag önskar jag kunde göra alla till vinnare! puss

mysiga bilder!

jätte fin blogg!

kolla in på min å kommentera :)

sv: allt är bra med mig! :) kram <3

sv; Mysigt ^^

Allt bra med dig annars? :)

gött :)

sv; Varsågod :).

ja visst:) allt bra?

kram :)

Myys :)

Händer i veckan som kommer?^^

Myys :)

Händer i veckan som kommer?^^

Myys :)

Händer i veckan som kommer?^^

Myys :)

Händer i veckan som kommer?^^

sv: varsegod :D

Sv: så bra :) Jo, här är det bra!

vad tycker du om min look idag snygging?:D

http://liborius.devote.se/blogs/12162695/summer-winds-.htm#WriteComment



haft en bra helg annars?:)

Javisst! Allt väl med dig Beatrice?

sv: :)

Tack, jo allt r bara bra !:)

härliga bilder =)

- TACK :) allt bra ?<3

Sha! Fick den super finurliga idé att fråga massa människor udda frågor och se vad de svarar! Bara för att bryta mönstret i alla "hur mår du? Gjort idag" kommentarer Så här är 3 st frågor!



1. Hur ser dina favoritsockar ut?

2. Vilket djur hade du helst velat ha, panda, tiger eller pingvin?

3. Skulle du kunna tänka dig att hoppa fallskärm?



Sådär, nu fick du en udda och ovanlig kommentar! Vilket är såå mycket roligare!

Ha det gött, men glöm för allt i världens inte att checka in min blogg för mera konstigheter! Ciao!



Älskar din header btw!

SV: ja :)

- Okej :) var med vänner :)

sv: varse :)

Det är inte bra med mig för jag är sjuk. Vad ska du göra idag?

jag :D

härliga bilder :)

mysigt :D

Väldigt fina bilder !=)

heej , vad fin blogg du har !

vill du kanske köra på ett länkbyte ? :)



kram

fina bilder :)

fina bilder :)

Ser härligt ut!

Verkligen härliga bilder! (:























Follow my on Bloglovin







Trackback