sista dagen denna veckan i skolan?


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Igår blev det mest mys i min onepice dress, jag kommer nog sitta med den varje kväll känns det som. Pratade en hel del på skype igår också, det är väl det jag får göra när jag har tråkigt. Men jag pratade inte bara på skype jag försökte även plugga körkort och jag börjar få panik, jag vill ha körkortet nu. Men ändå fattar jag inte allt med teorin, det kommer bli svårt!

Idag är det tisdag och det blir några timmar i skolan sen blir det att åka hem och plugga lite mer. Tror även jag måste ta ledigt hela torsdagen också, för det inte finns några bra bussar. Så idag blir den sista dagen i skolan för min del denna vecka, sen åker vi till öland över helgen. Kommer bli så mysigt och plus att vi får träffa Kevin, som vi saknar sjukt mycket!

Vad händer för er idag då?

Kommentarer

Så skönt det blir sista skoldagen i veckan för dig:)

härligt :) jag har väl inte gjort så mycket ;) allt bra med dig då? kram bella :)

sv: Visst var halsbandet fint:)

skönt att bara ta ledigt sådär :D

Super fin blogg och du tar super fina bilder!

Är allt bra? ;)

Vad mysigt :)

ja är i skolan!

Hej hej! :D

Kommer du ihåg mig ? :P

sv: härligt, jadå :D

Hej fina du! hur är det med dig? det var längesedan!:)

SV: Okej, jag med ;)



Din mobil är så fin! <3

Sv: jo allt är jättebra!! =D

Haft en bra helg? =)

- Okeej :)

Allt bra med dig? ♥

ok

jag bra med <3:D

sv: okej ^^

jo det är bra med mig! (:

förlåt att jag har varit så dålig på att blogga men har mått si sådär och det är galet mycket i skolan att jag inte riktigt hinner med mig själv. :P hoppas att allt är bra med dig i alla fall! :D Ska börja blogga mer nu! ;-)

vi har haft utflykt med skolan idag :)

åh, härligt! :D

I dag leser jeg til en prøve som jeg skal ha i morgen også leser jeg blogger;)

Tusen tack!

Min slarviga kompis Linnea hade en likadan och behöll den i tre veckor tills hon tappade bort den.. jag skulle gråta...

Jag var i skolan idag, sedan pluggade jag lite (:

Här är det jobb och hockey för hela slanten! :)

- Hawaii :D

hehe, vgd dåå?

sv' hihi<3

vet inte om jag frågat, men det skulle vara sjukt grymt om du kunde förklara hur du får till den där suddiga bakgrunden?! Fotar med en canon oxå så de kanske går lättare att förklara hur man ställer in :) Skulle va sjukt snällt! :)

härligt :) min med!

Hej Söta du! :)

Vad händer hos dig?



Ha en bra Onsdag.

Kramar

åh, är den mobilen bra? :D

hehe! förstår att du inte vill säga det, det gjorde inte jag heller till någon innan jag tog mitt! men du...det kommer gå bra o jag önskar dig all lycka den dagen då du har teori o sen uppkörning! detta fixar du

Snygg bild :DD

sv: Okej låter härligt, gjorde du något speciellt där eftersom du just valde Öland? :) Ne jag har bara varit i skolan och inte så mycket mera. Jag har en fråga, vad är det som hoppar upp som en varning och står tyå text & siffran 40 när man kommer till din blogg?























Follow my on Bloglovin







Trackback