Fredag, snart fem lediga dagar!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

På eftermiddagen i skolan igår åkte vi till Hoburgen som ligger längst ner på Gotland och hade naturkunskap. Det var extar trevligt att vara på landet där jag hör hemma medan några aldrig varit där och sett Hoburgsgubben tillexempel. I slutet på min dag blev det en fika med Emma och Farhia, mycket trevligt. Fick även lite tid för min syster och min bror, vad gjorde ni för mysigt igår?

Just nu sitter jag i skolan och gör inte alls så mycket, har just blivit klar med två arbeten och det känns mycket bra. Ikväll ska jag hem till min pojkvän, vi har inte planerat vad vi ska göra men något roligt blir det nog. Vad har ni för planer?

Kommentarer

härligt det :)



ne ska typ äka kinesmat ikväll åh gå på bio :)

Sv; Så bra att det är bra :)



Vad skönt med fem lediga dagar! Hade jag med behövt :)

Fin bild :D

Fin bild :)

sV: härligt att höra :)

SVAR: Det är fint tack :D görs?!

Åh, vad härlig bild :)

vacker bild :)

Önskar dig en fin fredag! :)

KRAAAAM :D

ska göra mig klar för att åka till sundsvall

sv: allt bra idag?

trevlig helg ♥

sv: okej!

haft en bra dag hittills? :)

vad kul:)

sv: ja de blir kul :D

Hoppas din helg blir toppen. :D

fin blogg du har :)

SV: vad roligt! med mej är allting bra och jag njuter av det härliga vårvädret. hur mår du? några planer för helgen?

Yes :D

- Tack! :D göra idag?`?

japp, gjort idag?:)

sv: Bra! :)

vad gör du?:)

Åhh så fin bild!!<33

sv: Tack så jättemycket!

Denna bild gillade jag. :)

ser härligt ut!!:D

Sv; heeh (:

SV: Tack! Ha en bra fredag, kram. :)

Snygg bild! :)

Hejsan, skulle vilja tipsa om ett modeforum för både kunniga, intresserade och nyfikna personer. Tanken med forumet är att man kan sprida och prata om sitt mode med andra likasinnade och även få hjälp med modefrågor. Det finns inget som heter dumma frågor. Självklart kan man skriva om sin egen blogg / hemsida och även hitta andra bra bloggar / hemsidor om mode. Bli medlem och hjälp oss att bygga ett skojigt modeforum för alla

härligt att du är med! kika in ikväll då vinnarna är utsedda kram :)

väldigt fin bild!:)

sv: Okej! :D tack såå mycket!! :D :D



Jo skulle egentligen sökt sommarjobb på gotland men vart lite sent ute tyvärr. Så det blir istället långsemester där ;)



ÅÅH älskar den här bilden!!! så grymt fint där! har vart där och fotat där många gånger... alltid lika fint!

sv: Ja, men jag är inte hemma och det har tydligen släppts nått på youtube redan!! :((( och det är blockat i kinaland >.<' gillar inte!

allt bra? :)

SV: tack :)

Läget? :)

sv: Tack så hemskt mycket :)

inte så mycket:)

SV: Tackar :)

Kram

Vill du få flera som läser din blogg var då med i min tävling!

man tävlar om en STOR länk! men alltsammans slutar 21,00 ikväll!



förlåt om du inte gillar denna informationen

kram!

Fin blogg!

/Lovisa

Bloglovin byte? :)

har du 5 dagar ? :D jag har 4

härligt att höra, det är fint med mig :)

vad har du för dig då?

härligt !! :DD

Gött, jo bra här med ;) Görs?

har du ihpne? :)

det är bra, haft en bra dag? :)

aha tänkte fråga om hjälp haha :)

ja de har jag!

Okej, samma här :D

sv: :D

Härligt att det är helg nu! Eller vad säger du? :D

sv: Ska du göra du göra i helgen då? Något kul? :D

älskar din blogg!<3

Sv: Får se? Klart man ska rösta på min babe :P hon är ju hur söt som helst ;)

sv: mysigt! :D

Jag ska till sommarstugan!

sv ; varse! :)

Ja det håller jag med dig om :)

Hejsan! allt bra? följas via bloglovin? kram<3

har du någon aning om hur man får låtar till iphonen? :)

lyckades en gång.. men nästa gång skulle jag lägga in mer och då försvann alla hahah..

fin bild :D

Ja :)

Härligt att vara långledig:)

åh :/ hehe men tack ändå!

hihh :D

allt bra idag sötnos?

Haru haft fint väder idaG? :)

Allt bra idag?Kram

fett fin bild :D

fin bild och jättefin blogg!

superfin bild!

Kanske är så att jag bara är självkritisk. Men inspireras av att se andras foton och när jag ger mig på de slutar de med att jag inte få till rätt ljus inomhus och tröttnar.



Men du har helt rätt i de du säger :)

fin bild :)

Bor du på gotland?

Vore ballt att träffa dej mellan 1-5 maj!



snygg bild:)























Follow my on Bloglovin







Trackback